آتش سوزی در محل نگهداری مرغ و خروس

[ad id='39844']
خبرگزاری میزان: آتش سوزی پشت بام یک منزل مسکونی در مسگرآباد توسط آتش نشانان مهار و خاموش شد.
پس از اینکه همسایگان از داخل کوچه شاهد خروج دود شدیدی از قسمت پشت بام یک منزل مسکونی شدند فوراً با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و آتش نشانی را در جریان ماجرا قرار دادند.
ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی پس از دریافت این خبر بلافاصله زنگ ایستگاه ۳۷ را در ساعت ۱۶:۳۵ عصر دیروز به صدا درآورد و نیروهای عملیات را به ده مسگرآباد، خیابان کلهر اعزام کرد.

حمیدرضا حسین ریکا فرمانده آتش نشانان اعزام شده به حریق دراین باره گفت: پس از رسیدن به محل مشاهده شد از پشت بام یک ساختمان دو طبقه مسکونی دود و شعله زیادی متصاعد می شود که آتش نشانان سریعا عملیات برای مهار آتش را شروع کردند.

وی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی بلافاصله با توجه به نبود مالک در منزل و بسته بودن در ورودی، با استفاده از نردبان و یک رشته لوله آبدهی خود را به پشت بام رساندند و به اطفای شعله های آتش که به آسمان زبانه می کشید، مشغول شدند.

محل نگهداری مرغ و خروس ها در آتش سوخت

حسین ریکا درمورد محل حادثه ابراز داشت: در بررسی اول معلوم شد آتش سوزی در محل نگهداری تعدادی مرغ و خروس که در پشت بام این منزل مسکونی ایجاد شده بود اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله ماکیان های گرفتار در میان آتش را نجات دادند و همزمان هم آتش سوزی را کاملا خاموش کردند.

این فرمانده آش نشانی در مورد علت آتش سوزی گفت: بی احتیاطی مالک منزل در استفاده از منقل و روشن ماندن آن در مجاورت کارتن هایی که برای سایبان محل نگهداری مرغ و خروس استفاده شده بود این آتش سوزی را بوجود آورده بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *