ماجرای زمین خواری ۱۱۲ ملیاردی در مازندران

[ad id='39844']
خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری ۱۱۲ میلیارد ریالی و رفع تصرف بیش از یک هزار و ۶۰۰ مترمربع از زمین های تصرفی در شهرستان “نکا” خبر داد.
سردارسید محمود میرفیضی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی ملی و جنگلی از سوی فردی به نام “ر- س” در یکی از روستاهای بخش “هزار جریب”شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اگاهی شهرستان نکا قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با استعلام از منابع طبیعی شهرستان مشخص شد، اراضی ملی و جنگلی به میزان یک هزار و۶۰۰ مترمربع به ارزش ریالی ۱۱۲ میلیارد ریال از سوی متهم به زمین خواری تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهم به زمین خواری را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرفیضی، اظهار داشت: با هماهنگی های قضائی اراضی موصوف در یک عملیات تیمی منسجم با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و ماموران پلیس آگاهی شهرستان خلع ید ، آزادسازی و به دامان طبیعت برگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تشکیل پرونده قضائی در این ارتباط از تحویل متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: پلیس با هرگونه جرایم اقتصادی از جمله زمین خواری به شدت برخورد خواهد کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *