سیمرغ پلاس|| تمام برنامه های نوروز ۹۶ برای کودکان و نوجوانان

[ad id='39844']

برنامه های کودک نوروز ۹۶

شبکه های مختلف سیما برای نوروز و برای کودکان برنامه های متنوعی را تدارک دیده اند. در این میان پخش تعدادی از این برنامه ها در ادامه پخش قبلی آن ها اتفاق می افتاد اما تغییراتی در روند ساخت برنامه و محتوای آن رخ می دهد. در گزارش زیر به تعدادی از برنامه های کودک پرمخاطب تلویزیون در نوروز سال ۱۳۹۶ می پردازیم.

برنامه های کودک

برنامه های نوروز ۹۶

مجموعه های کودک نوروز ۹۶

**مجموعه “محله گل و بلبل”
مجموعه تلویزیونی “محله گل و بلبل” در نوروز سال ۱۳۹۶ با محور پررنگ تر شدن موضوع سبک زندگی و با اضافه شدن بازیگران میهمان در ۱۵ قسمت ویژه نوروز روی آنتن می رود.
این مجموعه ویژه کودک در یک محله خیالی و زیبا به زندگی عمو پورنگ و رابطه او با همسایه ها و ساکنان محله می پردازد.
برنامه های کودک

برنامه های نوروز ۹۶

آموزش مفاهیم مربوط به زندگی فردی و اجتماعی با بهره گرفتن از اصول صحیح آموزشی رویکرد اصلی مجموعه تلویزیونی “محله گل و بلبل” را تشکیل می دهد.
داریوش فرضیایی به عنوان مجری و بازیگر نقش اصلی ، ابراهیم شفیعی ، نعیمه نظام دوست ، امیر سهیلی ، بهنوش بختیاری، سارا خوئینی ها و نادر سلیمانی در این مجموعه پرمخاطب به ایفای نقش می پردازند.
**برنامه “بهترین شو”
برنامه “بهترین شو” با حضور مجری های برنامه پرطرفدار “فیتیله” یعنی محمد مسلمی، علی فروتن و جواد گلی نوروز ۱۳۹۶ میهمان مخاطبان شبکه دو سیما می شوند.
برنامه های کودک

برنامه های نوروز ۹۶

این برنامه از ۲۰ اسفند روی آنتن می رود و هر هفته جمعه ها پخش می شود.
در برنامه “بهترین شو” بچه ها در زمینه های مختلف هنری و یا ورزشی به فعالیت می پردازند و استعدادهای آن ها در سه مرحله مقدماتی ، میانی و نهایی مورد سنجش قرار می گیرد.
** مجموعه “کلاه قرمزی”
مجموعه تلویزیونی پرطرفدار “کلاه قرمزی” هم اکنون مراحل تصویربرداری را طی می کند و حدود یک هفته ای از آغاز کلید خوردن سری جدید آن زمان سپری می شود.
برنامه های کودک

برنامه های نوروز ۹۶

یکی از مهمترین اتفاق های “کلاه قرمزی” امسال ، حضور نداشتن زنده یاد دنیا فنی زاده به عنوان عروسک گردان کلاه قرمزی است و باید دید سازندگان این مجموعه چه فردی را جایگزین فنی زاده خواهند کرد تا خللی در روند عروسک گردانی ایجاد نشود.
با خلاقیتی که در سال های قبل از نمایش مجموعه “کلاه قرمزی” شاهد بوده ایم ، می توان پیش بینی کرد که ایرج طهماسب و حمید جبلی نیز اتفاق های جالب توجهی را برای نوروز امسال کودکان ایران رقم بزنند.
** برنامه “کودک شو”
“کودک شو” عنوان یک مسابقه است که در ادامه روند خود و با حضور هنرمندان عرصه های مختلف هنری سعی می کند روابط بین اعضای خانواده با کودکان را به تصویر بکشد.
برنامه های کودک

برنامه های نوروز ۹۶

این مسابقه هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و با اتمام این مراحل ، با اجرای پژمان بازغی روی شبکه نسیم می رود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *