افشین یدالهی ترانه سرای معاصر بر اثر حادثه رانندگی درگذشت

[ad id='39844']
افشین یداللهی ترانه‌ سرای کشورمان بر اثر تصادف رانندگی در چهل و هشت سالگی بدرود حیات گفت تا جامعه فرهنگ ایرانی، یکی از بهترین ترانه سرایان معاصر خود را از دست بدهد.

به گزارش «تابناک»،  شب گذشته سه شنبه ۲۴ اسفند، یداللهی، ترانه سرای برجسته و مدیر خانه ترانه در مسیر بازگشت از هشتگرد به سمت تهران به دلیل برخورد شدید یک دستگاه کامیون با خودرویش، به شدت مجروح شده و درگذشت. همسر و برادر همسر این شاعر نیز در جریان این حادثه مجروح شدند.

سرهنگ نادر رحمانی درباره جزئیات این حادثه گفته است: «ساعت ۲ بامداد امروز وقوع تصادف میان یک دستگاه سورنتو و کشنده اویکو در کیلومتر ۳۷ جاده کرج – قزوین به پلیس راه اعلام شد. با حضور ماموران پلیس راه مشخص شد در این حادثه افشین یداللهی، شاعر کشورمان جان خود را از دست داده و دو سرنشین دیگر خودرو سورنتو مجروح شده اند. این تصادف به دلیل توقف ناگهانی خودرو سورنتو در سطح سواره رو و عدم توجه به جلو کشنده اویکو رخ داده است.»

پیکر این ترانه سرا در حال حاضر در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهر هشتگرد است. افشین یداللهی دی ماه ۱۳۴۷ در اصفهان متولد شد و سپس به تهران آمد و دیپلم تجربی را در سال ۱۳۶۴ در دبیرستان البرز گرفت. او تخصص اعصاب و روان را نیز در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اخذ کرد.

یداللهی از جمله ترانه سراهای شناخته کشور بود که بسیاری از آثارش به عنوان تیتراژ سریال های تلویزیون توسط خوانندگانی چون علیرضا قربانی خوانده شد که از آن میان می توان به شب آفتابی، غریبانه، شب دهم، میوه ممنوعه و مدار صفر درجه اشاره کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *