دانلود فیلم تیکه جنجالی فردوسی پور به گادوین

[ad id='39844']
 

 تیکه جنجالی فردوسی پور به گادوین || گادوین منشا مهاجم تیم پیکان تهران شب گذشته مهمان برنامه نود بود مطابق معمول عادل فدوسی پور زبان پر از نیش و کنایه اش منشا را هم بی نصیب نگذاشت از مسائلی چون مدل مو و رنگ پوست گفت، این بخش از صحبت های فردوسی پور محل بحث و جدل های مجازی زیادی شده است.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO

تیکه جنجالی فردوسی پور به گادوین

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای و گلزن تیم پیکان مهمان حضوری برنامه نود با بیان اینکه کار سختی دارم، اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم از آقای مجید جلالی تشکر کنم که ویدئو بازی‌های من را دید و برای بنده شرایطی فراهم کرد تا در ایران باشم؛ حتی کسی که شماره پیراهن من را انتخاب کرد او بود.
او ادامه داد: قبلا هم بازی می‌کردم ولی به ایران آمدم تا خوب بازی کنم و فقط به دنبال بازی کردن و رفتن نیستم؛ آمدم تا بازیکن مطرحی در ایران بشوم؛ از هم تیمی‌های خود ممنون هستم چون بدون آنها بازیکنی که امروز هستم، نبودم.
دومین گلزن برتر لیگ برتر درخصوص ورودش به فوتبال ابراز کرد: از ۱۸ سالگی در اسپانیا فوتبال خود را به سختی شروع کردم چون لیگ این کشور بسیار دشوار است و در آن جا رشد و بازی داشتم؛ بعد از دو سال از اسپانیا به مالت رفتم و ۱۳ گل در تیم باشگاهی‌ام زدم؛ در کامپوستلا خیلی موفق نبودم ولی در اسپانیا بهترین زمان را در سری B لیگ دسته دوم داشتم.
منشا پیرامون شادی گل‌هایی که انجام می‌دهد، اظهار کرد: حرکات آکروباتیک را دوست دارم و از قدیم چنین کاری انجام می‌دادم.
مهاجم پیکان درمورد حضورش در ایران و ناراحت نشدن برای تست دادن در پیکان اظهار کرد: حقیقتا چنین چیزی نبود؛ وقتی به ایران می‌آمدم با مدیر برنامه‌ام صحبت کردم و او گفت لیگ ایران سخت است؛ من هم به خودم باور داشتم و بازی می‌کردم؛ هنوز هم یادم می‌آید به ایجنت خود گفتم من زنده خواهم بود و در این لیگ پیشرفت خواهم کرد ولی حالا این حرف را باورش شده است؛ الان خیلی خوشحال هستم و می‌خواهم در فوتبال بمانم.
منشا درباره امیدواری برای دعوت به تیم ملی نیجریه گفت: فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد چون هیچ چیز غیر ممکن نیست ولی نیجریه بازیکنان خیلی خوبی دارد؛ ما بازیکنان زیادی در کشورهای مختلف مثل اسپانیا داریم؛ امیدوار هستم و رویای من است به تیم ملی نیجریه دعوت شوم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم؛ در چند ماه گذشته سه روزنامه نیجریه ای با من صحبت کردند و می‌گفتند من در ایران موفق هستم؛ باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
او درخصوص شکل ظاهری و موهای خود گفت: این مدل مو را در تمام مدت فوتبال داشتم؛ من ایرانی نیستم؛ به شخصه از رنگ پوست خود راضی هستم.
مهاجم پیکان یادآور شد: بستگی دارد سطح فوتبال ایران با لیگ دوم اسپانیا را چطور مقایسه کنیم؛ نمی‌شود مقایسه درستی داشت ولی سطح برخی مسابقات بسیار خوب است؛ واقعا زمین‌های فوتبال ایران با اسپانیا قابل قیاس نیست؛ آخرین بار که به آزادی رفتیم زمین خیلی خوبی دیدم ولی سایر زمین‌ها کیفیت مطلوبی ندارد.

منشا اضافه کرد: همیشه دوست دارم گل‌های زیادی بزنم؛ هر چقدر بتوانم گل می‌زنم و نمی‌توانم تعدادی را برای گل‌های آخر فصلم بگویم.

تیکه جنجالی فردوسی پور به گادوین
او درباره اینکه موقعیت‌های زیادی که از دست می‌دهد، گفت: فوتبال یک بازی است و بازیکنی را ندیدم تمام فرصت‌ها را تبدیل به گل کند؛ در این فصل همیشه سعی کردم هت‌تریک داشته باشم ولی فکر می‌کنم امسال اینطور پیش می‌رود که دبل کنم.
مهاجم پیکان درباره موقعیت‌سازی بازیکنان این تیم برای او عنوان کرد: این مسائل کار سرمربی تیم است و او می‌داند چه بازیکنان و مهاجمان سرعتی‌ای داریم؛ شغل او همین است و آن را به خوبی انجام می‌دهد.
منشا ادامه داد: خیلی خوشحال هستم پنالتی‌زن تیم هستم چون قبلا نبودم؛ با گل‌هایی که زدم سعی خود را انجام دادم بهترین گلزن شوم.
وی درخصوص درگیری با امیرحسین صادقی در دیدار رفت با پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس را یادم است؛ سطح مسابقه خیلی بالا بود و برای من هم فوتبال است؛ ما جوان نیستیم و رفتارهایی از خود نشان می‌دهیم ولی رفتار پس از آن اهمیت دارد؛ من آدمی هستم که وقتی عصبانی می‌شوم نمی‌خواهم آنطور باشم؛ هر کسی یک سمت سیاهی از خود دارد.
مهاجم گلزن پیکان اظهار کرد: آیراپتیان بازیکن خوبی است و ما نفرات خوبی در پیکان داریم؛ فکر می‌کنم پیکان تیم و بازیکنان خوبی دارد.
منشا پیرامون بازیکنان مورد علاقه‌اش در فوتبال گفت: لواندوفسکی و کاوانی را دوست دارم ولی در بین بازیکنان ایرانی نمی‌دانم چه کسی را بگویم.
وی درمورد افت تیم ملی نیجریه عنوان کرد: در فوتبال نیجریه خیلی مسائل تغییر کرده اما بازیکنان خیلی خوبی داریم که در تیم ملی نیستند؛ نمی‌دانم چه اتفاقاتی می‌افتد ولی آنها باید خیلی اتفاقات را تغییر دهند؛ نیجریه برای هر رقیبی سرسخت بود و دوست دارم حالا هم مثل گذشته است و باید زمان بدهیم.
منشا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فصل آینده در ایران می‌ماند یا خیر، گفت: در ایران می‌مانم و این لیگ را دوست دارم؛ در جایی که احساس کنم باید بازی کنم، حضور خواهم داشت.

 تیکه جنجالی فردوسی پور به گادوین

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *