احمدی نژاد یهودی

احمدی نژاد یهودی از کار درآمد

[ad id='39844']
احمدی نژاد یهودی:احمدی نژاد نامی است که در تاریخ ایران باقی می ماند اما خود این نام نیز حاشیه هایی را با خود به همراه دارد. بخشی از حواشی این روزها و نیز یک دهه اخیر کشور، بدون شک به نام محمود احمدی نژاد ثبت شده است. او با اقدامات و اظهاراتی که در دستور کار خود قرار داده بود، سبب شد تا شخصیت‌ها و محافل سیاسی و اجتماعی همواره به خوبی و بدی از او یاد کنند. یکی از حواشی که در رابطه با محمود احمدی‌نژاد وجود دارد، مربوط به تغییرنام اوست. موضوعی که بارها رد و تایید شده است ولی همچنان نیز در برخی رسانه‌ها به آن پرداخته می شود.
در همین راستا، سایت روزپلاس ، در گزارشی نوشته است:«اسرار و شایعاتی درباره احمدی‌نژاد وجود دارد ، که اظهارات و صحبت های برادرش درباره این موضوعات تا حدی این پازل را تکمیل کرده است. اسراری از تغییر نام خانوادگی او که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.پیش از این داوود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با ویژه‌نامه نوروزی سال ۱۳۹۰ نشریه «شما- ارگان حزب موتلفه اسلامی» از تغییر فامیلی پدرش گفت. به نقل از سایت عصر اسلام، او زمان تغییر فامیلی‌شان را بعد از انقلاب اعلام کرده و در این باره، این‌گونه می‌گوید:«در جمهوری اسلامی ایران نیز بعد از انقلاب اعلام کردند که هرکسی فامیلی‌اش مشکل دارد یا خوشش نمی آید، بیاید و عوض کند. پدرم نیز از آن فامیلی خوشش نمی‌آمد بنابراین به واسطه اسم خودشان فامیل‌شان را گذاشتند احمدی‌نژاد».هرچند داوود احمدی‌نژاد فامیلی سابق خانوادگی خودرا ذکر نکرده ولی براساس شواهد و مستندات موجود نام خانوادگی قبلی آنان صباغیان بوده است که به ادعای داوود احمدی‌نژاد، پس از انقلاب به احمدی نژاد تغییر کرده است.
لزوم شفاف‌سازی احمدی‌نژاد

احمدی نژاد یهودی

اهمیت شفاف‌بودن سوابق، زندگی و تبار فردی مانند محمود احمدی‌نژاد، که در جایگاه بزرگ و مهمی چون ریاست‌جمهوری بوده، واضح است.اشاره کنیم که در طول این سال‌ها، روشنگری دراین خصوص نشده و ابهامات انباشته شده است. امیدواریم اکنون که محمود احمدی‌نژاد دوباره وارد انتخابات شده ، این ابهامات پاسخ داده شود که:«دلیل تغییر نام فامیلی چه بوده و در چه سالی صورت گرفته است؟ »

ابهام خاص

احمدی نژاد یهودی

این جمله داوود احمدی‌نژاد که «در جمهوری اسلامی ایران نیز بعد از انقلاب اعلام کردند که هرکسی فامیلی‌اش مشکل دارد» چه معنا دارد؟ در قبل از انقلاب نیز نام فامیل را می‌شد به سادگی عوض کرد. این کدام نام فامیلی است که بعد از انقلاب ناخوشایند جلوه می‌کرد؟ لازم به توضیح است که در زمان انقلاب، داوود حدود سی سال داشته و محمود ورودی سال ۱۳۵۴ دانشکده علم و صنعت و دانشجو بوده است.

داوود به‌گونه‌ای صحبت می‌کند که گویا این دو در زمان انقلاب نابالغ و تحت کفالت پدر بوده‌اند. بنابراین با توجه به سن قانونی ۱۸ سال اگر این تغییرنام پس از انقلاب صورت گرفته از سوی خود آن‌ها بوده است و آنچه درباره تغییر نام خانوادگی محمود احمدی نژاد بیشتر جلب توجه می‌کند ، تغییر نام کلیه افراد خانواده است.البته در این گزارش، نام قدیم خانواده احمدی نژاد را صباغیان می‌خواند که در رسانه‌های دیگر نام خانوادگی « صبورچیان و سبورجیان » نیز به آن ها نسبت داده شده است.گفتنی است در سال ۸۸ نیز روزنامه دیلی تلگراف چاپ انگلیس ،‌ با انتشار مطلبی ویژه به این حاشیه دامن زد.

افشا یا دروغ

احمدی نژاد یهودی
دیلی تلگراف در این گزارش خود می نویسد: علت اصلی حملات شدید کلامی «محمود احمدی نژاد»علیه یهودیان و رژیم صهیونیستی مشخص شد، زیرا او یک فرد یهودی تبار است و نام خانوادگی اصلی وی «صبورچیان» است و وزارت کشور ایران اعلام کرده که نام خانوادگی«صبورچیان»، متعلق به یهودیان ایران است!
این روزنامه انگلیسی در ادامه می‌نویسد: در شناسنامه احمدی‌نژاد نوشته شده که نام خانوادگی‌اش تغییر کرده است.روزنامه دیلی تلگراف ادعا کرده بود که«احمدی‌نژاد» نام خانوادگی خود را تغییر داد تا مشخص نشود که اصلیتش یهودی است! او همیشه به شدت یهودیان و اسراییل را مورد حمله و انتقاد قرار می دهد تا اصول و تبار یهودی‌اش برملا نشود!این روزنامه انگلیسی در ادامه به اظهارات علی نوری‌زاده شخصیتی که سابقه مشخصی در مخالفت با سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی دارد، می‌نویسد: گذشته محمود احمدی‌نژاد مسائل زیادی را برای ما روشن می‌سازد. او هیچ‌گاه تغییر نام خانوادگی خود را تکذیب نکرده و علت آن را نیز بیان نکرده است.
جعبه سیاه باز شود

احمدی نژاد یهودی

امیدواریم در این دوره از انتخابات، محمود احمدی‌نژاد و نزدیکانش که در رابطه با همه مسائل کشور اظهار نظر می‌کنند، در این باره نیز سخن بگویند و ابهامات موجود را رفع کنند که دیگر نه دوستداران انقلاب نگرانی از این موضوع داشته باشند و نه دشمنان انقلاب از این موضوع سوءاستفاده کنند.

احمدی نژاد یهودی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *