نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین (سریع و خشن ۸)

[ad id='39844']

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

سبک فیلم: اکشن, جنایی, مهیج

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

گروه سنی و مدت زمان: بالای ۱۳ سال, ۱۳۶ دقیقه

داستان رسمی فیلم: “حالا که ﺩﻭﻣﯿﻨﯿﮏ تورتو و لتی در ماه عسل به سر می برند و برایان و میا از بازی کنار کشیده اند – بقیه ی تیم هم مرخصی گرفته اند و در حال استراحت اند – این تیم ماجراجو ظاهرا به زندگی عادی خود بازگشته اند. (ظاهرا….!!) اما وقتی یک زن سحرآمیز به نام سیفر، ﺩﻭﻣﯿﻨﯿﮏ را به سمت دنیای قتل و جنایت سوق می دهد او راه گریزی برای افشای رازش و رهایی پیدا نمی کند، آنها با آزمایش هایی روبرو می شوند که تاکنون با چیزی شبیه به آن برخورد نکرده اند. از سواحل کوبا و خیابان های شهر نیویورک تا دشتهای یخ زده ﺩﺭﯾﺎﯼ منجمد ﺑﺎﺭﻧﺘﺰ، تیم نابغه ی ﺩﻭﻣﯿﻨﯿﮏ باید در سراسر جهان برای متوقف کردن یک آنارشیست تلاش کنند تا جلوی ایجاد هرج و مرج در سراسر جهان را بگیرند و مردی را که آنها را تبدیل به یک خانواده می کند به خانه برگردانند.”

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

بازیگران و نقش هایشان: ﺷﺎﺭﻟﯿﺰ ﺗﺮﻭﻥ (Charlize Theron) در نقش سیفر، ﻧﺎﺗﺎﻟﯽ ﺍﻣﺎﻧﻮﺋﻞ (Nathalie Emmanuel) در نقش رمزی، ﺩﻭﺍﯾﻦ ﺟﺎﻧﺴﻮﻥ (Dwayne Johnson) ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻫﺎبس، ﮐﺮﺕ ﺭﺍﺳﻞ (Kurt Russell) ﺩﺭ ﻧﻘﺶ آقای هیچ کس، ﺟﯿﺴﻮﻥ ﺍﺳﺘﺎﺗﻬﺎﻡ (Jason Statham) ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺷﺎﺅ، ﺍﺳﮑﺎﺕ ﺍﯾﺴﺘﻮﻭﺩ، ﻭﯾﻦ ﺩﯾﺰﻝ (Vin Diesel) ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺩﻭﻣﯿﻨﯿﮏ ﺗﻮﺭﺗﻮ، ﺟﻮﺭﺩﺍﻧﺎ ﺑﻮﺭﻭﺳﺘﺮ (Jordana Brewster) در نقش میا، ﻣﯿﺸﻞ ﺭﻭﺩﺭﯾﮕﺰ (Michelle Rodriguez) ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻟﺘﯽ، ﺍﻟﺴﺎ ﭘﺎﺗﺎﮐﯽ (Elsa Pataky) در نقش النا، ﺗﺮﺳﯽ ﮔﯿﺒﺴﻮﻥ (Tyrese Gibson) ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺭﻭﻣﺎﻥ، ﻟﻮﺩﺍﮐﺮﯾﺲ (Ludacris) در نقش تیج پارکر، ﮐﺮﯾﺴﺘﻮﻓﺮ ﻫﯿﻮﯾﻮ (Kristofer Hivju) در نقش رودز و چندین ستاره دیگر…

کارگردان: ﺍﻑ. ﮔﺮﯼ ﮔﺮﯼ (F. Gary Gray)

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

نویسندگان فیلم: ﮐﺮﯾﺲ ﻣﻮﺭﮔﺎﻥ و ﮔﺮﯼ ﺍﺳﮑﺎﺕ ﺗﺎﻣﭙﺴﻮﻥ (خالق کاراکترهای داستان)

ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩٔها: : ویل دیزل، ﻣﺎﯾﮑﻞ ﻓﺎﺗﺮﻝ، Finni Johannsson (در ﺍﯾﺴﻠﻨﺪ)، Ricardo Del Río (در کوبا)، Cliff Lanning (دستیار تهیه) و ﻧﯿﻞ ﺍﭺ. ﻣﻮﺭﯾﺘﺰ

موزیک: ﺑﺮﺍﯾﺎﻥ ﺗﺎﯾﻠﺮ (Thor و کاپیتان آمریکا)

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

تاریخ شروع اکران: ۱۴ ﺁﻭﺭﯾﻞ ۲۰۱۷ ﻣﺼﺎﺩﻑ با ۲۵ ﻓﺮﻭﺭﺩﻳﻦ ۹۶

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین


مطالب مرتبطنقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

در ادامه گزارش باکس آفیس فیلم سرنوشت خشمگین را مشاهده کنید

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

هشتمین قسمت سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» در شروعی طوفانی تنها سه روز پس از ورود به گیشه جهانی سینما بیش از نیم میلیارد دلار بلیت فروخت و رکوردی تازه در گیشه جهانی به نام خود ثبت کرد.

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته گذشته تنها فیلمی که به صورت گسترده در آمریکای شمالی اکران شد، «سرنوشت خشمگین»؛ هشتمین قسمت از سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» بود. این فیلم با فروش ۱۰۰ میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری در آمریکا و فروشی برابر با ۴۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار در سایر نقاط جهان در افتتاحیه‌ای قدرتمند در مجموع ۵۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار بلیت فروخت.نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

تا پیش از این فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ سینما را با ۵۲۹ میلیون دلار فروش در سه روز نخست اکران جهانی در اختیار داشت.

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

فروش بالای افتتاحیه «سرنوشت خشمگین» تا حد زیادی به دلیل فروش بالای این فیلم در سینماهای کشور چین است. این فیلم در سه روز نخست نمایش در چین ۱۹۰ میلیون دلار فروش داشت. این فیلم در ۶۳ کشور در حال اکران است و در تمام آن‌ها عنوان پرفروش‌ترین اثر را به خود اختصاص داده و در ۳۲ کشور از جمله چین رکورد فروش افتتاحیه را شکسته است.

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگیننقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

در «سرنوشت‌ خشمگین» همانند قسمت قبلی سری فیلم‌های «سریع و خشمگین»‌ شاهد نقش‌آفرینی وین دیزل، دواین جانسون، جیسون استاتهام، میشل رودریگز، ناتالی امانوئل، ترسی گیبسون و کرت راسل هستیم و از بازیگران تازه‌وارد فیلم می‌توان به شارلیز ترون، هلن میرن و اسکات ایستوود اشاره کرد. شارلیز ترون در این فیلم نقش فرد شروری را بازی می‌کند که شخصیت دومنیک تورتو با بازی وین دیزل را علیه خانواده‌اش می‌شوراند.

مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» از آغاز تا کنون در مجموع در گیشه جهانی بیش از سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار بلیت فروخته‌اند. قسمت هفتم فیلم «سریع و خشمگین» با فروشی برابر با یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون دلار یکی از ده فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است.

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

همانطور که انتظار می‌رفت در گیشه آمریکای شمالی پس از «سرنوشت خشمگین» پرفروش‌ترین آثار چندان تفاوتی با هفته گذشته ندارد و رده‌های بعدی جدول پرفروش‌ها را به ترتیب فیلم‌های «بچه رییس»، «دیو و دلبر» و «اسمورف‌ها: دهکده گمشده» در اختیار دارند.

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

انیمیشن «بچه رییس»‌ در سه روز پایانی هفته گذشته با اکران در بیش از سه هزار سالن سینما ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بلیت فروخت و به این ترتیب پس از سه هفته اکران تنها در آمریکای شمالی به فروشی برابر با ۱۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار دست پیدا کرد.

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

«دیو و دلبر» نیز پس از پنج هفته همچنان در رده سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه سینمای آمریکا قرار دارد و با فروش ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلاری این هفته مجموع فروش خود در آمریکای شمالی را به ۴۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار افزایش داد. فروش جهانی این فیلم سرانجام از مرز یک میلیارد دلار گذشت و به این شکل «دیو و دلبر» نخستین فیلم میلیارد دلاری سال ۲۰۱۷ لقب گرفت.

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

در حالی که اکثر فیلم‌های حاضر در جدول پرفروش‌ها به سوددهی رسیده‌اند، انیمیشن «اسمورف‌ها: دهکده گمشده» هفته گذشته نیز به عملکرد ضعیفش ادامه داد و با افت فروش ۵۱ درصدی نسبت به هفته نخست اکران در سه روز پایانی هفته تنها ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش داشت. مجموع فروش این انیمیشن در آمریکا هم اکنون به ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار رسیده است و فروش جهانی آن کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار است.نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

هفته گذشته فیلم «شهر گمشده زد» به صورت محدود در چند سینمای نیویورک و لس‌آنجلس به نمایش در آمد و به صورت میانگین در هر سال سینما به فروشی برابر با ۲۸ هزار و ۱۵۸ دلار دست پیدا کرد. در این فیلم ماجراجویانه تاریخی به کارگردانی جیمز گری بازیگرانی چون سینا میلر، چارلی هونام و رابرت پتینسون نقش‌آفرینی کرده‌اند. برد پیت و کمپانی فیلمسازی «پلن بی»‌ تهیه‌کننده این اثر سینمایی هستند.نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

نقد بررسی کامل فیلم سرنوشت خشمگین

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *