معرفی کامل بازی کالاف دیوتی جنگ جهانی ۲ (ندای وظیفهCall of Duty: WWII)

[ad id='39844']

معرفی کامل بازی کالاف دیوتی جنگ جهانی ۲

سرانجام پس از حرف و حدیث‌های بسیار، شایعات رنگ واقعیت به خود گرفتند و بازی Call of Duty: WWII معرفی شد. حالا پس از گذشت یک روز از این معرفی، دو عکس جدید از این بازی منتشر شده است که در ادامه قادر به تماشای آن خواهید بود. پس با گیم‌شات تا انتها همراه باشید.

معرفی کامل بازی کالاف دیوتی جنگ جهانی ۲

همان‌طور که می‌دانید و در ابتدای خبر هم به آن اشاره کردیم. بازی Call of Duty: WWII چند روز پیش به طور رسمی از سوی اکتیویژن معرفی شد. این بازی که استودیوی «اسلیج‌همر گیمز» (Sledgehammer Games) ساخت آن را بر عهده دارد، یکی از پرهزینه‌ترین و بزرگترین پروژه‌هایی است که از سوی اکتیویژن به این استودیو سپرده شده است. آخرین باری که بازی‌های این فرانچایز در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتادند، به نسخه “World at War” باز می‌گردد که ساخت آن را استودیو «تری-آرک» بر عهده داشت. حالا پس از سال‌ها در بازی Call of Duty: WWII شاهد بازگشت این مجموعه بازی به دوران جنگ جهانی دوم هستیم.

معرفی کامل بازی کالاف دیوتی جنگ جهانی ۲

با معرفی این بازی، از این پس و هر روز باید منتظر انتشار تصاویر، تریلر‌ها و اخبار جدیدی از آن باشیم. البته سازندگان بازی در روز چهارشنبه همین هفته (۲۶ آپریل) در یک ویدئو لایو استریم، بیشتر به بازی خواهند پرداخت. در این بین کاربران به تازگی سه تصویر جدید از این بازی را منتشر کرده‌اند که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

این سه تصویر که در صفحه ورود به حساب شخصی Call of Duty بازیکنان در وب‌سایت این بازی رویت شدند، چیز تازه‌ای از بازی را در اختیارمان قرار نمی‌دهند، جز اینکه می‌دانیم بازی در خلل جنگ جهانی دوم در حال اتفاق افتادن است.

معرفی کامل بازی کالاف دیوتی جنگ جهانی ۲

معرفی کامل بازی کالاف دیوتی جنگ جهانی ۲

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *