معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc

[ad id='39844']
معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
 وب سایت تک شات: دنیای سینمایی DC تصمیم دارد به تدریج جایگاه واقعی خود را در صنعت فیلمسازی هالیوود پیدا کند. در عین حال، آینده فیلم‌های ابرقهرمانی این استودیو نیز روشن به نظر می‌رسد. فیلم‌های «لیگ عدالت» (Justice League) و «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman) در سال ۲۰۱۷ به روی پرده سینما خواهند رفت. فیلم «آکوامن» (Aquaman) نیز در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به نمایش عمومی در خواهد آمد. با این اوصاف، انتظار می‌رود که دنیای سینمایی DC بعنوان یکی از پرطرفدارترین فرانچایزهای هالیوود، به موفقیت قابل توجهی دست یابد. البته لازم به توضیح است که فیلم‌های بعدی DC در مراحل مختلف تولید به سر می‌برند.
معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
برخی از آثار سینمایی DC قطعاً طی چند ماه‌ آینده اکران خواهند شد، در حالی که وضعیت سایر آنها از زمان انتشار خبر تولیدشان تاکنون مسکوت مانده است. به هر حال، همه این فیلم‌ها پتانسیل درخشش و موفقیت را دارند. در این مقاله فهرستی از فیلم‌های آینده این استودیو را در اختیار شما قرار می‌دهیم و وضعیت کنونی هر یک از آنها را تشریح می‌نماییم.

معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
شزم (Shazam)

معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc

تاریخ اکران: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸
معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
تیم کاملاً متفاوتی از افراد مبتکر و خلاق بر روی پروژه تولید فیلم «شزم» کار می‌کنند، به همین خاطر این فیلم پتانسیل آن را دارد که به یکی از جذاب ترین آثار دنیای سینمایی DC تبدیل شود. سازندگان فیلم «شزم» تاکید می‌کنند که جذابیت این فیلم از سایر آثار DC بیشتر خواهد بود. ابهت شخصیت بلک آدام (با بازی دواین جانسون) موفقیت این پروژه را تا حدود زیادی تضمین می‌کند.
 معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
وب سایت IMDB تایید کرده است که بیل برچ مسئولیت نگارش فیلمنامه «شزم» را بر عهده خواهد داشت. با تمام این اوصاف، درخشش و موفقیت این فیلم به هیچ وجه دور از انتظار نخواهد بود.
 معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc

معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
دواین جانسون در مصاحبه‌های مختلف خاطر نشان کرده است که نقش شخصیت بلک آدام را برعهده خواهد داشت، اما هنوز DC رسماً اعلام نکرده است که چه کسی در نقش این ضدقهرمان نام‌آشنای کتاب‌های کمیک ظاهر خواهد شد. فعلاً حتی معلوم نیست که چه کسی سکان هدایت پروژه تولید فیلم «شزم» را در اختیار خواهد داشت.


معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
حوریان شهر گاتهام (Gotham City Sirens)

معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
تاریخ اکران: نامشخص
معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
با وجود اینکه خبر مربوط به پروژه تولید فیلم «حوریان شهر گاتهام» به تازگی منتشر شده است، هنوز اطلاعات چندانی در مورد این فیلم در اختیار علاقمندان سینما قرار نگرفته است. هارلی کوئین با بازی مارگوت رابی، یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم خواهد بود. ظاهراً رابی مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی این پروژه را نیز برعهده خواهد داشت.
در فیلم «حوریان شهر گاتهام»، هارلی کوئین با پویزن آی‌وی و زن گربه‌ای متحد می‌شود تا در برابر گروهی از ابرقهرمانان زن (موسوم به پرندگان شکاری) صف آرایی کند. دیوید آیر کارگردان فیلم «جوخه انتحار»، سکان هدایت این پروژه را در اختیار خواهد داشت. نگارش فیلمنامه «حوریان شهر گاتهام» نیز برعهده جنیوا رابرتسون دورت می‌باشد.

معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
در حال حاضر مشخص نیست که چه کسانی قرار است نقش اعضای تیم پرندگان شکاری و همدستان هارلی کوئین را بازی کنند. همچنین، در مورد احتمال حضور بتمن و جوکر در این فیلم سخنی به میان نیامده است.


معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
فلش (The Flash)

تاریخ اکران: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

مسلماً مراحل تولید هیچ یک از پروژه‌های DC به اندازه فیلم «فلش» با فراز و نشیب همراه نبوده است. در شرایطی که ست گراهام اسمیت و ریک فامویوا از کارگردانی این فیلم ابرقهرمانی کناره گیری کرد‌ه‌ اند، جای خالی یک کارگردان خلاق در تیم تولید این پروژه به وضوح قابل مشاهده است و آینده آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
به هر حال، هنوز همه امیدها نقش بر آب نشده است. ست گراهام اسمیت هنوز بعنوان فیلمنامه نویس با این پروژه همکاری می‌کند و بازیگران توانمندی همچون ازرا میلر، کیرسی کلمنز، بیلی کروداپ و ری فیشر در آن به هنرنمایی می‌پردازند.
 معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc

همانطور که قبلاً اشاره شد، فیلم «فلش» به دلیل فقدان کارگردان در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد. بنابر این، DC باید هر چه سریع‌تر برای برطرف کردن این مشکل چاره‌ای بی‌اندیشد. هنوز اطلاعاتی در مورد خط داستانی این فیلم ارائه نشده است. حضور نسبتاً کوتاه شخصیت فلش در فیلم «جوخه انتحار»، احتمال ورود ضد قهرمانان گروه The Rogue به خط داستانی فیلم «فلش» را تقویت می‌کند.


معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
مرد پولادین ۲ (Man Of Steel 2)
معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
تاریخ اکران: نامشخص
معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
یکی از هیجان انگیزترین اخبار مربوط به فیلم‌های DC در تابستان سال ۲۰۱۶ منتشر شد. در آن زمان اعلام شد که این استودیو با همکاری کمپانی برادران وارنر، مراحل تولید قسمت دوم فیلم «مرد پولادین» را آغاز کرده است. اطلاعات ارائه شده در مورد این فیلم حاکی از آن است که هنری کویل یک بار دیگر در نقش سوپرمن ظاهر خواهد شد.

ماجراهای فیلم «مرد پولادین ۲» پس از رویدادهای فیلم «لیگ عدالت» اتفاق می‌افتد. در این فیلم، ظاهر و رفتار سوپرمن با آنچه که در کتاب‌های کمیک به نمایش در آمده، انطباق بیشتری دارد.

گذشته از اینکه می‌دانیم مراحل تولید این پروژه چندی پیش آغاز شده است، فعلاً اطلاعات دیگری در مورد آن در دسترس نیست. در حال حاضر، با توجه به اطلاعات ارائه شده در وب سایت IMDB به این نتیجه می‌رسیم که حتی عنوان «مرد پولادین ۲» نیز می‌تواند پیش از نمایش این فیلم در سینماها تغییر کند.


معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
بتمن (The Batman)

معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
تاریخ اکران: نامشخص
معرفی کامل فیلم های جدید دنیای سینمای dc
در شرایط کنونی، فیلم مستقل «بتمن» (با حضور بن افلک) مورد انتظارترین فیلم DC به حساب می‌آید. ظاهراً بن افلک علاوه بر بازی در نقش اصلی این فیلم، مسئولیت نگارش فیلمنامه و کارگردانی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. ناگفته نماند که جف جانز در نوشتن فیلمنامه «بتمن» او را یاری خواهد کرد.
بر اساس گزارش‌ها، ضد قهرمانی به نام دث استروک (با بازی جو مانگالینو) نقش مهمی را در خط داستانی این فیلم برعهده خواهد داشت. ظاهراً او پس از فرار از تیمارستان آرکهام، مجموعه‌ای از رویدادها را رقم خواهد زد. احتمالاً جرمی آیرونز و جی. کی. سیمونز، نقش‌های مکمل این فیلم را بر عهده خواهند داشت.

فعلاً در مورد جزئیات داستان این فیلم و هویت سایر شخصیت‌هایی که نقش مهمی را در آن ایفا می‌کنند، هیچ اطلاعاتی ارائه نشده است. این احتمال هم وجود دارد که عنوان این فیلم ابرقهرمانی در آینده نه چندان دور تغییر کند.


سایبورگ (Cyborg)

تاریخ اکران: سال ۱۳۹۹

یکی از نکاتی که با قاطعیت در مورد این فیلم می‌توانیم بگوییم این است که ری فیشر مجدداً در نقش سایبورگ ظاهر خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد، جو مورتون نیز یک بار دیگر نقش سیلاس استون را بازی خواهد کرد. البته این اتفاق در صورتی می‌افتد که استون از رویدادهای فیلم‌های قبل از «سایبورگ» جان سالم به در ببرد.

ری فیشر در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده است که یکی از دغدغه‌های بزرگ سایبورگ این است که هویت انسانی خود را حفظ کند. با این اوصاف به نظر می‌رسد که در این فیلم، سایبورگ تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا کنترل اعضای رباتیک بدن خود را در اختیار بگیرد.

تا فرا رسیدن موعد اکران فیلم «سایبورگ» زمان زیادی باقی مانده است. در حال حاضر، هیچ نویسنده ‌ای برای نگارش فیلمنامه «سایبورگ» اعلام آمادگی نکرده و هیچ کارگردانی مسئولیت هدایت این پروژه را بر عهده نگرفته است. بدین ترتیب، این فیلم بعنوان یکی از کم سروصداترین فیلم‌های در حال ساختِ DC شناخته می‌شود.


سپاه فانوس سبز (Green Lantern Corps)

تاریخ اکران: ۳ مرداد ۱۳۹۹

پس از یک سکوت خبری نسبتاً طولانی، DC بالاخره در اوایل ماه ژآنویه سال جاری میلادی اطلاعات ناچیزی را در مورد فیلم «سپاه فانوس سبز» در اختیار علاقمندان قرار داد. ظاهراً در این فیلم، هال جوردن و جان استوارت با یکدیگر همراه می‌‍شوند تا از فعال شدن یک سلاح مرگبار در فضا جلوگیری کنند.

با وجود اینکه در حال حاضر، یک تصویر نه چندان دقیق از موضوع کلی فیلم «سپاه فانوس سبز» در ذهن طرفداران سینما شکل گرفته، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد بازیگران اصلی آن منتشر نشده است.

فعلاً هیچ کس برای کارگردانی این فیلم اعلام آمادگی نکرده، اما اخیراً دیوید گویر و جاستین رودز مسئولیت نگارش فیلمنامه آن را بر عهده گرفته اند. تا موعد اکران فیلم «سپاه فانوس سبز» مدت زمان زیادی باقی مانده است. بنابر این، انتظار می‌رود که سکوت خبری در مورد آن تا مدتی ادامه پیدا کند، مگر آنکه این فیلم زودتر از موعد مقرر به نمایش عمومی در آید.

جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2)

تاریخ اکران: نامشخص

پس از انتشار خبر مربوط به آغاز مراحل تولید فیلم «حوریان شهر گاتهام» در انتهای سال ۲۰۱۶، DC اعلام کرد که بر روی قسمت دوم فیلم «جوخه انتحار» کار می‌کند. انتشار این خبر چندان دور از انتظار نبود، زیرا قسمت اول این فیلم با وجود نقدهای نه چندان مثبت منتقدان، به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی سال میلادی گذشته تبدیل شد. در حال حاضر، DC مراحل تولید این پروژه را آغاز کرده است، اما به نظر نمی‌رسد که اکران عمومی آن را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

فعلاً هیچ نویسنده و کارگردانی برای همکاری با این پروژه اعلام آمادگی نکرده است. بدین ترتیب، اگر DC سکان هدایت این فیلم را نیز به دیوید آیر بسپارد، شگفت‌زده نخواهیم شد. به هر حال، فعلاً هیچ اطلاعاتی در این باره در دسترس نیست.

اسامی هیچ یک از قهرمانان و ضدقهرمانان این فیلم نیز رسماً اعلام نشده است. در حال حاضر، بازگشت آماندا والر (با بازی ویولا دیویس) به قسمت دوم «جوخه انتحار» بیش از حضور هر شخصیت دیگری محتمل به نظر می‌رسد. هر چند که DC صحت این احتمال را نیز رسماً تایید نکرده است.

ددشات (Deadshot)

تاریخ اکران: نامشخص

در شرایط کنونی، تنها اطلاعات موثقی که در مورد فیلم «ددشات» ارائه شده این است که این فیلم قطعاً ساخته خواهد شد. احتمالاً ویل اسمیت یک بار دیگر نقش این تک تیرانداز سرسخت را بازی خواهد کرد و رابطه او با دخترش تاثیر بسزایی را در خط داستانی این فیلم خواهد داشت. به هر حال، موفقیت این پروژه غیرقابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد.

شواهد امر حاکی از آن است که به غیر از ویل اسمیت، بازیگر سرشناس دیگری در این پروژه حضور نخواهد داشت. در حال حاضر، مراحل تولید فیلم «ددشات» در DC آغاز شده است، اما در ابتدایی ترین فاز اجرایی خود قرار دارد. فعلاً باید منتظر بمانیم تا اسامی کارگردان و فیلمنامه نویس و تاریخ اکران این فیلم اعلام شود.


لیگ عدالت ۲ (Justice League 2)

تاریخ اکران: نامشخص

در حال حاضر، تقریباً هیچ اطلاعات دقیقی در مورد این پروژه ارائه نشده است. البته با توجه به دنباله دار بودن داستان قسمت اول فیلم «لیگ عدالت» (به کارگردانی زک اسنایدر) می‌توان نتیجه گرفت که احتمالاً بسیاری از المان‌های داستانی این فیلم را در قسمت دوم آن نیز مشاهده خواهیم کرد. در ابتدا قرار بود که فیلم «لیگ عدالت ۲» در سال ۲۰۱۹ به نمایش عمومی در آید، اما در پی تصمیم اسنایدر مبنی بر پیگیری سایر پروژه‌های سینمایی، تاریخ اکران این فیلم به زمان دیگری موکول شد.

با فیلم‌های در حال ساخت دنیای کمیک‌های DC آشنا شوید - از بتمن تا لیگ عدالت!
ماهیت فیلم «لیگ عدالت ۲» برای بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی DC، به یک معمای بزرگ تبدیل شده است. هنوز معلوم نیست که آیا زک اسنایدر مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت یا خیر. هویت ابرقهرمان‌ها و شخصیت‌های شرور این فیلم نیز فعلاً در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در پایان قسمت اول فیلم «لیگ عدالت»، استپن‌ولف شکست سختی را متحمل می‌شود. بسیاری از طرفداران کمیک‌های DC بر این باورند که ضدقهرمانی به نام دارک‌ساید، در فیلم «لیگ عدالت ۲» جای او را می‌گیرد. به هر حال، هنوز خیلی زود است که بخواهیم صحت این احتمالات را تایید کنیم.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *