آخرین قسمت برنامه دورهمی در ۱۱ خرداد ۹۶

[ad id='39844']
 آخرین قسمت برنامه دورهمی

 ایسنا: عوامل «دورهمی» ۱۲ خردادماه با انتشار عکسی از پایان ضبط این مجموعه خبر دادند.

 آخرین قسمت برنامه دورهمی

ضبط آخرین قسمت از «دورهمی» (پنجشنبه ١١ خرداد ماه) انجام شد اما طبق اعلام شبکه نسیم پخش آن تا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت.

 

در پیامی که در صفحه رسمی  برنامه «دورهمی» در اینستاگرام منتشر شده است، آمده است:

 آخرین قسمت برنامه دورهمی

«ضمن تشکر ویژه از کلیه عوامل مجموعه دورهمی ، ضبط آخرین قسمت دورهمی دیروز ، پنجشنبه ١١ خرداد ماه انجام شد.

پخش دورهمی تا دو ماه آینده همچنان ادامه خواهد داشت.»

 آخرین قسمت برنامه دورهمی

پخش قسمت‌های ضبط شده «دورهمی» نیز تا اوایل شهریور از شبکه نسیم ادامه خواهد داشت. به دلیل محدود بودن قسمت‌های ضبط شده، این مجموعه از این پس به صورت دو روز در هفته و جمعه و شنبه شب‌ها روی آنتن شبکه نسیم رود.

آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» روز گذشته در دکور این مجموعه در حالی مقابل دوربین رفت که به نظر می رسد مهران مدیری قصد دارد پس از این برنامه به سراغ ساخت مجموعه‌ای جدید برای تلویزیون برود.

 آخرین قسمت برنامه دورهمی

پرونده ساخت «دورهمی» پس از ١٨ ماه به طور کامل به پایان خواهد رسید، مگر آنکه تهیه کنندگان این پروژه بخواهند این مجموعه را با فرد دیگری به جز مدیری مقابل دوربین ببرند.

 
 آخرین قسمت برنامه دورهمی

تقلید کامل برنامه دورهمی از برنامه کمدی شبانه با کاپیل

 آخرین قسمت برنامه دورهمی

اگر دورهمی مهران مدیری را در ایام عید از شبکه نسیم ندیده باشید، حتماً تبلیغش را دیده‌اید. چون از یکی دو روز مانده به سال تحویل شبکه نسیم، لابه‌لای تمام برنامه‌هایش تیزرهای دورهمی را نشان می‌داد. دورهمی یک برنامه طنز حدوداً یک ساعته است که جمعه‌ها و شنبه‌ها ساعت ۱۱ شب روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. قالب متفاوت برنامه، حضور مهران مدیری در تلویزیون و آمدن مهمان‌های سرشناس در کنار دکور چشمگیر دورهمی باعث شد حرف و حدیث درباره آن از همان روز اول پخش زیاد شود. اما حالا یکی دو روزی است که معلوم شده قالب دورهمی مهران مدیری از یک برنامه هندی به اسم ” کمدی شبانه” برداشته شده است. اگر دوست دارید درباره کمدی شبانه و داستانش بیشتر بدانید، این پست چی ببینیم را تا آخر بخوانید.

 آخرین قسمت برنامه دورهمی

کمدی شبانه اصلاً چی هست؟ چه ربطی به دورهمی مهران مدیری دارد؟

“کمدی شبانه” عنوان یک شوی تلویزیونی است که به تهیه کنندگی و اجرای کاپیل شارما و از شبکه هندی کالرز تی وی پخش می‌شد. این برنامه طنز یک مجری بین تماشاگرها دارد و یک مجری بازیگر اصلی بر روی سن. مجری بازیگر اصلی کمدی شبانه کاپیل شارما یکی از معروف‌ترین کمدین های هندوستان است که هر بار به همراه چند بازیگر که در لوکیشین اصلی (که  یک خانه مجلل قدیمی است) ماجرایی را پیش می‌برند. قالب برنامه آیتم آیتم است. وسط داستان اصلی که روی سن روایت می‌شود، آیتم‌هایی با حضور یک سلبریتی (که معمولاً از بازیگران معروف هندوستان است) یا یک خواننده پخش می‌شود. قالب گفتگو با چهره‌های معروف در برنامه کمدی شبانه گپ و گفت درباره آخرین کارهای سلبریتی مهمان و خاطراتش است. جلوی سن اصلی فضای جاده مانندی هم طراحی شده که مهمان‌ها به وسیله یک ماشین وارد این جاده شده و به حاضران معرفی می‌شوند. از فصل دوم، تماشاچی‌ها برای حضور در برنامه، بلیت می‌خریدند و جالب اینکه استقبال از این کار به حدی زیاد شد که در نهایت تهیه کننده‌ها مجبور شدند بلیط فروشی را اینترنتی کنند و از سیستم نوبت دهی استفاده کنند.

 آخرین قسمت برنامه دورهمی

 

مجری برنامه دورهمی هندی چه کسی است؟

کاپیل شارما بر طبق لیست مجله فوربس به عنوان معروف‌ترین کمدین هندوستان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد. او همچنین تا حالا ۳ بار به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های هندوستان در لیست مجله اکونومی تایم قرار گرفته. کاپیل یک استندآپ کمدین، بازیگر، کارگردان و خواننده است.(مدیونید اگر یاد مهران مدیری بیفتید) او تهیه کننده و مجری اصلی برنامه کمدی شبانه است و این برنامه را از ژوئن ۲۰۱۳ تا ژانویه ۲۰۱۶ روی آنتن داشت.(یعنی اوایل زمستان ۹۳). نکته بامزه این که استاد کاپیل برنامه کمدی شبانه را از روی ایده یک کمدین پاکستانی به نام عمر شریف ( ربطی به آن نقش معروف ندارد) کپی کرد. بعد که برنامه پخش شد، شریف از شارما شکایت کرد و یک رسوایی بزرگ در رسانه‌های هندوستان به راه افتاد. شریف حتی در یکی از مصاحبه‌هایش شارما را ” گربه کپی کار” خطاب کرد ( چرا گربه؟ چرا میمون نه؟ میمون کپی کار که در هندوستان بیشتر از گربه پیدا می‌شود. واقعاً چرا؟)، اما استاد اهمیتی به این موضوع نداد و با همان قالب برنامه‌اش را دنبال کرد.

 آخرین قسمت برنامه دورهمی

بعد از این که پخش برنامه کمدی شبانه به طور ناگهانی در ژانویه ۲۰۱۶ و به خاطر اختلاف شارما و مدیران شبکه ” کالرز” قطع شد، استاد به خانه‌اش در مومبای هند رفت و این روزها کارش به راه انداختن کمپین‌های مختلف در اینترنت است. کمپین حمایت از فیل‌های هندی در برابر شکنجه صاحبانشان معروف‌ترین کار شارما است. او در یک حرکت نمادین، سرپرستی سگ بازنشسته شده اداره پلیس مومبای را به عهده گرفت تا نشان بدهد از حقوق حیوانات حمایت می‌کند. هرچند که اسم سگش را ” زنجیر” گذاشته!

 آخرین قسمت برنامه دورهمی

[scrolling_box title=”اخبار تلویزیونی” display=”category” category=”5″ count=”6″ autoplay=”yes” header_background=”#000000″ header_text_color=”#f9f9f9″]

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *