روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

خرداد 28, 1396

داستان موفقیت گام به گام برند کوکا کولا

برند کوکا کولا مجله موفقیت – مریم اردکانی: همانطور که می دانیم هویت یک برند یا همان برندینگ مجموعه ای متشکل از اسم، لوگو، علامت یا مشخصه، طراحی، رنگ بندی یا ترکیبی از آنهاست که برتری ها و خدمات هر تجارتی را هویت می بخشد. بعضی از برندها که در سطح جهانی مطرح هستند و […]

This post is only available to members.

داستان موفقیت گام به گام برند کوکا کولا بیشتر بخوانید »

طراحی برند سازمانی

۱۲ اصل بنیادی در طراحی برند سازمانی

طراحی برند سازمانی رندینگ اصولی یکی از مهمترین مواردی است که از روزهای ابتدایی شروع یک کسب و کار باید مورد توجه قرار گیرد. بنابراین توجه به طراحی اولیه برند مقرون به صرفه‌تر از طراحی مجدد و بازبینی آن خواهد بود. اما مطمئنا تمرکز بر روی طراحی مناسب در ابتدای کار بسیار سخت و دشوار

This post is only available to members.

۱۲ اصل بنیادی در طراحی برند سازمانی بیشتر بخوانید »

سبد خرید
پیمایش به بالا