دستگیری ۳ مداح حامی روحانی به دلیل جاسوسی برای اسرائیل

[ad id='39844']

 

دستگیری ۳ مداح حامی روحانی به دلیل جاسوسیبه گزارش آفتاب، روزنامه اعتماد درباره ماجرای بازداشت چند مداح  به جرم جاسوسی برای اسراییل و روابط نامشروع با عضو سفارت فرانسه نوشت:

 

چند روزی می‌شود که خبر بازداشت سه مداح، در کانال‌های خبری تلگرامی دست به دست می‌چرخد. این مداحان که نامشان در خبرهای منتشر شده در این کانال‌ها عنوان شده و ما به دلیل عدم تایید این خبر از سوی مقام قضایی از طرح آن معذوریم، به جرم جاسوسی و ارتباط با موساد و همچنین روابط نامشروع از سوی مرجع قضایی بازداشت شده‌ بودند.

 

این خبرها بیشتر از سوی سایت‌ها و کانال‌هایی منتشر شد که نمی‌تواند به عنوان منبع خبری لحاظ شود و هر چند با اعلام نشدن حضور آنها در برنامه‌ای به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع)، این شایعه قوت گرفته، اما پست غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، به‌گونه‌ای این خبرها را مورد تایید قرار داد.

 

 قرار گرفت. جعفرزاده در پست دیگر خود در توییتر اظهار کرد: «آنوقت وزیر امور خارجه با غیرت و متدین و وطن‌پرست ایران در رسانه ملی، امریکایی نامیده می‌شود!».
دستگیری ۳ مداح حامی روحانی به دلیل جاسوسی دستگیری ۳ مداح حامی روحانی به دلیل جاسوسی دستگیری ۳ مداح حامی روحانی به دلیل جاسوسی دستگیری ۳ مداح حامی روحانی به دلیل جاسوسی دستگیری ۳ مداح حامی روحانی به دلیل جاسوسی دستگیری ۳ مداح حامی روحانی به دلیل جاسوسی دستگیری ۳ مداح حامی روحانی به دلیل جاسوسی دستگیری ۳ مداح حامی روحانی به دلیل جاسوسی
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *