معرفی کامل فیلم‌ لاغرها‌برمی‌گردند محمد حسین مهدویان

[ad id='39844']

معرفی کامل فیلم‌ لاغرها‌برمی‌گردند محمد حسین مهدویان

کافه سینما- محمدحسین مهدیان، پس از ماجرای نیمروز، فیلم تازه‌ای جلوی دوربین نبرده است. ساخت پروژه تازه‌اش لاتاری، با مشکلاتی مواجه شده. فیلمی درباره قاچاق زنان ایرانی به کشورهای عربی، که موضوع‌اش برای نخستین بار در کافه سینما منتشر شد. و حالا مهدویان در یادداشت جدیدش، ضمن انتشار عکس‌های زیر، از پروژه تازه گفته است:

«با همه‌ی تلاش و عشقی که خرج‌اش کردیم، نشد که نشد که نشد. دلایل‌اش طولانی و مفصله. دوست ندارم خیلی مرور کنم‌. به خصوص حالا که ازش گذشتیم تا برسیم به یک راه تازه. نه که حال‌مون گرفته نشده باشه. شد ولی همه‌ی تلاش‌مون رو کردیم که گرفتار یاس نشیم. چه می‌دونم؟! شاید یک روزی که خیلی هم دور نباشه《لاتاری》 رو بسازیم‌اش. مطمئنم فیلم جذاب و درجه یکی می‌شه. ولی اون زمان به هر دلیل امروز نیست. حالا..‌. عکس رو ورق بزنید و ببینید که به جای مایوس شدن تصمیم گرفتیم بریم سراغ یه کار دیگه. چه کنیم دیگه. ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. تا ببینیم خدا برای ما چی می‌خواد.»
#فیلم‌سینمایی‌لاتاری
#فیلم‌سینمایی‌لاغرها‌برمی‌گردند

 


پس از اکران فیلم «ماجرای نیمروز»، محمد حسین مهدویان فیلمنامه «لاتاری» را به شورای پروانه ساخت ارائه کرد تا به عنوان فیلم سوم خود بسازد. امروز روزنامه «صبح نو» از احتمال عدم صدور پروانه ساخت این فیلمنامه خبر داد. با پیگیری مشخص شد دلیل اصلی مخالفت برخی از اعضای شواری پروانه ساخت با فیلمنامه «لاتاری»، موضوع حساسیت برانگیز آن (قاچاق زنان ایرانی) بوده و برخی از اعضای این شورای خواهان اصلاح بخش‌های زیادی از این فیلمنامه شده‌اند.

بسیاری از مخاطبان فیلم‌های سینمایی پس از انتشار خبر پایان یافتن فیلمنامه «لاتاری»، منتظر ساخت اولین فیلم اجتماعی محمد حسین مهدویان و نمایش آن در جشنواره فیلم فجر امسال هستند. روزنامه «صبح نو» امروز مدعی شد که شورای پروانه ساخت با تولید فیلمنامه «لاتاری» مخالفت کرده است. این روزنامه در بخش‌هایی از خبر خود نوشته که قاچاق جنسی زنان ایرانی به کشورهای عربی موضوع اصلی فیلمنامه‌ای است که اخیرا مهدویان و امینی نگارش آن را به پایان رسانده‌اند.

این منبع که مایل به ذکر نامش نیست، می‌گوید برخی از اعضای شورا برای حل مشکلات فیلمنامه «لاتاری» و صدور پروانه ساخت آن خواسته‌اند مهدویان در پذیرش اصلاحیه‌ها «سعه صدر» داشته باشد تا با بررسی مجدد این فیلمنامه بتواند پروانه ساخت را دریافت کند.

 

معرفی کامل فیلم‌ لاغرها‌برمی‌گردند محمد حسین مهدویان معرفی کامل فیلم‌ لاغرها‌برمی‌گردند محمد حسین مهدویان معرفی کامل فیلم‌ لاغرها‌برمی‌گردند محمد حسین مهدویان معرفی کامل فیلم‌ لاغرها‌برمی‌گردند محمد حسین مهدویان معرفی کامل فیلم‌ لاغرها‌برمی‌گردند محمد حسین مهدویان معرفی کامل فیلم‌ لاغرها‌برمی‌گردند محمد حسین مهدویان معرفی کامل فیلم‌ لاغرها‌برمی‌گردند محمد حسین مهدویان معرفی کامل فیلم‌ لاغرها‌برمی‌گردند محمد حسین مهدویان

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *