برنامه اینترنتی پدر و مادر خوبی باشیم آزاده نامداری

[ad id='39844']

برنامه اینترنتی پدر و مادر خوبی باشیم آزاده نامداری

 

آزاده نامداری اعلام کرد برنامه «پدر مادرهای خوبی باشیم» را با موضوع مراقبت از کودکان برای یک سامانه اینترنتی تولید کرده است.

آزاده نامداری مجری تلویزیون که با محارم خود در طبیعتی از سوئیس به گردش رفته بود از اینکه کسی در آن مکان تصاویر و عکس های بی حجاب ایشان را گرفته و پخش کرده است بسیار ناراحت بوده و گناه وی را بیشتر از خود خوانده است.

آزاده نامداری بعد از حواشی دو ماه گذشته بار دیگر به عرصه اجرا بازگشت. وی در مورد برنامه «پدر مادرهای خوبی باشیم» گفته است: من یه سری برنامه هایی با مدت زمان کوتاه درباره نی نی های دوس داشتنی مث گندم خودم تولید کردم درباره خوابیدن، غذا خوردن و بد غذایی، داشتن همبازی، ناخن جویدن، بهانه گرفتن، خرید کردن برای بچ ها و اصولس و کلی مطلب دیگه که برای من و دیگر مادرها مهمه.

اما مثل اینکه آرامش به زندگی آزاده نامداری برگشته است چون وی از ساخت برنامه «پدر مادرهای خوبی باشیم» را با موضوع مراقبت از کودکان برای یک سامانه اینترنتی خبر داد. اما چگونگی این برنامه و جزییات آن هنوز منتشر نشده است.

آدرس اینترنتی برنامه جدید آزاده نامداری به نام «پدر مادرهای خوبی باشیم» هنوز به دستمان نرسیده است.

 

 

 

جنجال های پرشمار و رسانه ای آزاده نامداری

 

روزنامه آفتاب یزد نوشت: سفر بحث‌برانگیز خانم مجری به سوئیس با بازگشتی جنجالی به پایان رسید، اما به‌نظر می‌رسد حواشی آن تمامی ندارد. سفری که آزاده نامداری را عکس یک بعضی از روزنامه‌های اروپایی هم کرد.

جنجال اول؛ با بازی فرزاد حسنی
البته این اولین بار نیست که خانم مجری جنجال به پا می‌کند. آزاده نامداری با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به‌شهرت رسید و در اردیبهشت ۱۳۹۲، این آزاده نامداری بود که با دیگر مجری بنام تلویزیون یعنی فرزاد حسنی در کنسرت فرزاد فرزین حضور یافته و تصمیم به ازدواج خود را رسانه‌ای کرد. روز ۶ تیر ۱۳۹۲ هم توسط سید حسن خمینی خطبه عقدشان خوانده شد. اما این ازدواج دوام زیادی نداشت و در خرداد سال بعد، آنها از هم جدا شدند. در همین روزها بود که آزاده نامداری عکس‌هایی در اینستاگرام خود منتشر کرد که دور چشمش کبود بود و اعلام کرد که این سند خشونت فرزاد حسنی است. با پادرمیانی چند بازیگر و مجری، آزاده نامداری عکس‌هایش را حذف کرد و نهایتا در روز ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق خود را رسما اعلام کرد.

جنجال دوم؛ با بازی سجاد عبادی
ازدواج دومش هم با جنجال روبه‌رو بود. بعضی معتقد بودند که آزاده نامداری این ازدواج را در بوق و کرنا کرده تا به گوش فرزاد حسنی برسد. او در سال ۱۳۹۴ با سجاد عبادی، پسر رحیم عبادی و فریده ماشینی (رئیس کمیسیون زنان جبهه مشارکت) ازدواج کرد و پس از یک‌سال گندم دختر آنها (۱۳۹۵) به‌دنیا آمد. البته سجاد عبادی هم در ازدواج دومش آزاده نامداری را انتخاب کرد.

جنجال سوم؛ بازی در سوئیس
در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او در عکس‌های فوق پوشش کامل نداشت. وی در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس و در حال آرام‌کردن دخترش بود. انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. این حرکت نامداری باعث شد که برخی او را در شبکه‌های اجتماعی به ریاکاری متهم کنند و برخی انتشار این تصاویر را «نقض حریم خصوصی»، «غیراخلاقی» و «غیرقانونی» بدانند.
او همان روز در یک پیام ویدئویی به انتشار فیلم و عکسش در شبکه‌های مجازی واکنش نشان داده و گفت که در کنار محارم خود در یک محیط سرسبز نشسته بوده و امکان دارد به‌صورت ناگهانی روسری از سرش افتاده باشد و نمی‌داند آن فردی که این تصاویر را از وی گرفته با چه قصد و نیتی این کار را انجام داده است. اما فردای آن روز روزنامه‌های سوئیس نیز عکس‌های آزاده نامداری را منتشر کردند.

پناهندگی در کار نبود
همان روزها برخی این حرکت آزاده نامداری را سناریویی می‌دانستند برای آنکه بتواند پناهندگی بگیرد. آنها معتقد بودند که آزاده نامداری خودش فیلم و عکسش را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرده تا بتواند پرونده‌ای درست کرده و بگوید بازگشتش به ایران برایش خطر دارد، بنابراین این بهترین راه برای پناهندگی اوست. البته او سپس این شایعه‌ها را تکذیب و اعلام کرد که به ایران بازخواهد گشت. 

بازگشت به وطن
به‌گزارش سینما دیلی، آزاده نامدارى از فرودگاه راهی بازداشتگاه شد. این خبری بود که دیروز (چهارشنبه) در شبکه‌های اجتماعی به‌سرعت منتشر شد و در پی آن آمده بود: «مجری معروف در بدو ورود به ایران بازداشت شد. یکى از مسئولان فرودگاه امام(ره) در گفتگو با خبرنگار «سینما» این خبر را تایید کرد.»

تکذیب ورود نامداری به زندان
به‌گزارش میزان، پس از آن بود که خبرنگاران به‌دنبال خبری موثق موضوع دستگیری خانم نامداری را با مدیرکل زندان‌های استان تهران مطرح کردند که مصطفی محبی، توضیح داد: من از دستگیری ایشان اطلاع ندارم، ولی تاکنون که وی وارد زندان‌های تهران نشده است. حین نشست خبری از طرف زندان‌های استان تهران به زندان نسوان شهرری تماس گرفته شد که این زندان هم اعلام کرد تاکنون کسی با نام آزاده نامداری وارد این ندامتگاه نشده است. تاکنون وی وارد زندان‌های تهران نشده است.

برنامه اینترنتی پدر و مادر خوبی باشیم آزاده نامداری برنامه اینترنتی پدر و مادر خوبی باشیم آزاده نامداری برنامه اینترنتی پدر و مادر خوبی باشیم آزاده نامداری برنامه اینترنتی پدر و مادر خوبی باشیم آزاده نامداری برنامه اینترنتی پدر و مادر خوبی باشیم آزاده نامداری برنامه اینترنتی پدر و مادر خوبی باشیم آزاده نامداری برنامه اینترنتی پدر و مادر خوبی باشیم آزاده نامداری برنامه اینترنتی پدر و مادر خوبی باشیم آزاده نامداری

 
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *