جایزه نوید محمد زاده از جشنواره ونیز ۲۰۱۷ برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا

[ad id='39844']

جایزه نوید محمد زاده از جشنواره ونیز برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا

کافه سینما– نوید محمدزاده و وحید جلیلوند برای فیلم “بدون تاریخ بدون امضا” جوایز بهترین بازیگر مرد و کارگردانی را در بخش افق های فستیوال ونیز از آن خود کردند. در این بخش رخشان بنی اعتماد کارگردان سینمای ایران از جمله داوران حاضر در این بخش بود.

به گزارش کافه سینما نوید محمدزاده پس از دریافت این جایزه گفت: مرسی از هیات داوران و آلبرت باربارا. خیلی خوشحالم که این جایزه را برای کشورم ایران میگیرم. تبریک میگم به همه عوامل فیلم. امیر (آقایی) این جایزه من نیست، جایزه من و تو باهم است. وحید (جلیلوند) ممنونم و تبریک میگم به سینمای ایران. خوشحالم که مهمترین کارگردان تاریخ سینمای ایران (رخشان بنی اعتماد) جزو هیات داوران بود و افتخار من است که از شما جایزه میگیرم. مهمترین چیزی که در زندگیم دارم خانواده ام و این است که من یک ایرانی ام.

 

وحید جلیلوند پس از دریافت جایزه‌اش گفت: به مردم خوب و نازنین کشورم سلام می‌کنم و از همین‌جا دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. تشکر می‌کنم از هیأت داوران، «آلبرتو باربارا» و همچنین کتایون شهابی پخش‌کننده این فیلم و تبریک می‌گویم به همه عوامل فیلم که شب‌ها و روزها سختی و رنج کشیدند تا ما به این موفقیت برسیم.

وی افزود: به نمایندگی از عوامل، این جایزه را به علی جلیلوند تهیه‌کننده این فیلم که با مدیریت، صبوری و آرامشش این فرجام نیک را برای این پروژه رقم زد، تقدیم می کنم.

این کارگردان ایرانی تاکید کرد: من در در فرهنگی بزرگ شدم که مردمانش اعتقاد قشنگی دارند و آن این است که وقتی شما برای کسی دعا می‌کنید خداوند پیش از او به تو لبخند می‌زند و پاسخ دعاهای تو را می‌دهد. خواهش می‌کنم برای من دعا کنید که پس از دریافت این هدیه بزرگ دچار نخوت و غرور نشوم و همیشه به یاد داشته باشم سینما قرار است از من انسان بهتری بسازد پیش از آن‌که فیلمساز خوبی بسازد.

 

جایزه نوید محمد زاده از جشنواره ونیز برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا جایزه نوید محمد زاده از جشنواره ونیز برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا جایزه نوید محمد زاده از جشنواره ونیز برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا جایزه نوید محمد زاده از جشنواره ونیز برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا جایزه نوید محمد زاده از جشنواره ونیز برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا جایزه نوید محمد زاده از جشنواره ونیز برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا جایزه نوید محمد زاده از جشنواره ونیز برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *