رفع توقیف فیلم های خانه دختر عصبانی نیستم خانه پدری پارادایس و آشغال های دوست داشتنی

[ad id='39844']
رفع توقیف فیلم های خانه دختر عصبانی نیستم خانه پدری 
ابراهیم داروغه زاده در گفتگوی اختصاصی با صداوسیما با بیان اینکه با واژه توقیف موافق نیست، گفت: همانطور که در سال های گذشته فیلم های زیادی ساخته شده است که بسیار خوب بوده اند و در جهان نیز توانستند تصویر بسیار مثبت و خوبی از ایران به یادگار گذارند بعضی فیلم ها نیز در زمان نمایش دچار مشکلاتی شدند.
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی افزود: تعداد ۱۲ فیلم در کمیته ای که به دستور آقای صالحی امیری تشکیل شده بود مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن پنج فیلم با جلساتی که با تهیه کننده و کارگردان آن داشتیم اصلاحات مدنظر و پیشنهادی کمیته را پذیرفتند.
داروغه زاده گفت: این پنج فیلم خانه دختر، خانه پدری، عصبانی نیستم، آشغال های دوست داشتنی و پارادایس هستند که همگی مجوز نمایش گرفتند و به زودی اکران خواهند شد.
وی افزود: از جمله اصلاحات انجام شده روی این فیلم ها فیلمبرداری مجدد بعضی سکانس ها بوده است از جمله فیلم خانه دختر و پارادایس، همچنین بقیه فیلم ها با اصلاحاتی در تدوین قابل اکران شدند.
ابراهیم داروغه در پاسخ به اینکه آیا این شیوه حل مشکل فیلم های توقیفی درست است، گفت: بهترین شیوه این است که از زمان تولید و پروانه ساخت بتوانیم ارتباط و تعامل خوبی با فیلمساز برقرار کنیم و همسویی مد نظری که باید وجود داشته باشد بین منتقدین مدیران دولتی و سینماگران ایجاد کنیم تا فیلم های تولید شده مشکلی برای اکران نداشته باشند و ما دیگر فیلمی به نام توقیفی نداشته باشیم.
وی افزود: بعضی از این فیلم ها به علت مسائل روز سیاسی دچار مشکل شدند، بعضی نیز به خاطر سوتفاهماتی که به وجود آورده بودند یا برداشت هایی که از آن فیلم ها می شود؛ البته با گذشت زمان خیلی از مشکلات خود بخود حل شدند.
رفع توقیف فیلم های خانه دختر عصبانی نیستم خانه پدری رفع توقیف فیلم های خانه دختر عصبانی نیستم خانه پدری رفع توقیف فیلم های خانه دختر عصبانی نیستم خانه پدری رفع توقیف فیلم های خانه دختر عصبانی نیستم خانه پدری رفع توقیف فیلم های خانه دختر عصبانی نیستم خانه پدری رفع توقیف فیلم های خانه دختر عصبانی نیستم خانه پدری رفع توقیف فیلم های خانه دختر عصبانی نیستم خانه پدری رفع توقیف فیلم های خانه دختر عصبانی نیستم خانه پدری
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *