جدایی شکیرا از پیکه قطعی شد

[ad id='39844']

جدایی شکیرا از پیکه قطعی شد

سال‌های اخیر این زوج سرشناس فعالیت‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشتند و بارها عکس‌های مشترک‌شان را در صفحه‌های رسمی‌شان منتشر می‌کردند‌ اما حالا مدتی است که از عکس‌های شاد و دو نفره این زوج خبری نیست. در عین حال حتی شنیده می‌شود که شکیرا خانه جدیدی در بارسلونا تهیه کرده و به زودی به این منزل جدید نقل مکان خواهد کرد.
جرارد پیکه و شکیرا در جریان جام جهانی‌ ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی با هم آشنا شدند و از آنها به عنوان یک زوج سرشناس و خوشبخت یاد می‌شد. از زمان ازدواج آنها، جرارد پیکه هر زمان که برای تیمش گلزنی می‌کرد، در شادی بعد از گل دو دستش را بالا می‌برد و دو انگشت از دو دستش را بالا می‌گرفت و به شادی می‌پرداخت که این عدد ۲ نشانه، روز تولد او و شکیراست: ۲ فوریه. اما در بازی بارسا در هفته سوم لالیگا مقابل اسپانیول که با گلزنی جرارد پیکه همراه بود، این مدافع اسپانیایی در هنگام شادی بعد از گل به جای دو انگشت، سه انگشتش را بالا برد که باعث تعجب خیلی‌ها گردید و البته کسی متوجه منظور او نشد.
یکی از آخرین دفعاتی که این زوج مشهور در کنار هم دیده شدند، در ماه جولای سال جاری میلادی بود که پیکه و شکیرا همراه با هم به آرژانتین سفر کرده و در جشن ازدواج لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو حضور یافتند. در حال حاضر نه پیکه و نه شکیرا و نه مدیربرنامه‌هایش هیچ یک از آنها در مورد انتشار شایعاتی مبنی بر جدایی آنها از یکدیگر واکنشی نشان نداده‌اند.

 

جدایی شکیرا از پیکه قطعی شد جدایی شکیرا از پیکه قطعی شد جدایی شکیرا از پیکه قطعی شدجدایی شکیرا از پیکه قطعی شد جدایی شکیرا از پیکه قطعی شدجدایی شکیرا از پیکه قطعی شد جدایی شکیرا از پیکه قطعی شدجدایی شکیرا از پیکه قطعی شدجدایی شکیرا از پیکه قطعی شد

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *