سوابق و بیوگرافی کامل فاتح تریم سرمربی ترکیه ای استقلال

[ad id='39844']

 

سوابق و بیوگرافی کامل فاتح تریم

سرمربی جدید استقلال فاتح تریم بازیکن سابق فوتبال و مربی فوتبال اهل ترکیه است. او تاکنون در تیم‌هایی از جمله گالاتاسرای و ترکیه و فیورنتینا و میلان مربی‌گری کرده‌است.

کاربران فضای مجازی از انتخاب فاتح تریم به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال خبر دادند! آنها در ویکی پدید نوشته اند که این مربی ترک تبار هدایت تیم استقلال را برعهده خواهد گرفت.

فاتح تریم یکی از مربیان سرشناس ترک است که پیش تر زمزمه ی حضورش در تیم ملی هم بود اما هیچ گاه این زمزمه حقیقی نشد.

فعلا باشگاه استقلال این خبر را تایید نکرده و هیچ توضیحی هم در این زمینه نداده است.

 

 

درخواست ۳ میلیون دلاری فاتح تریم از باشگاه استقلال

 

تماشاگران امروز نوشت:در میان همه حواشی و مطرح شدن اسامی مختلف برای هدایت استقلال نام یک مربی سرشناس هم به چشم می خورد.

مردی که هدایت تیم های مطرحی چون فیورنتیا و آث میلان را برعهده داشته است.او سال ها سرمربی تیم ملی ترکیه و همچنین گالاتاسرای هم بوده است و کارنامه اش بسیار درخشان است.اما همین کارنامه درخشان باعث شده تا اگر او بخواهد جواب نهایی را به استقلالی ها بدهد رقمی نجومی را از آنها درخواست کند.تریم سه میلیون دلار یعنی بیش از ۱۰ میلیارد از استقلال می خواهد و به راحتی می توان گفت که باید قید این مربی ترکیه ای را زد و به گزینه های دیگر فکر کرد.مگر اینکه استقلالی ها بخواهند مشابه رقیب سنتی خودشان تغییر و تحولات اساسی در تیم شان انجام بدهند و این روزهای کابوس وار را پشت سر بگذارند.روزهایی که باید برای آن هزینه های گزافی بکنند.

 

اخراج منصوریان از استقلال

بعد از شکست استقلال برابر پارس جم سیدرضا افتخاری از برگزازی جلسه هیئت مدیره خبر داد.گفته می شود منصوریان به طور قطع در پایان جلسه هیئت مدیره از سمت خود برکنار خواهد شد. گفته می شود مربی بعدی استقلال قطعا خارجی خواهد بود.

 

سوابق و بیوگرافی کامل فاتح تریم سوابق و بیوگرافی کامل فاتح تریمسوابق و بیوگرافی کامل فاتح تریم سوابق و بیوگرافی کامل فاتح تریمسوابق و بیوگرافی کامل فاتح تریم سوابق و بیوگرافی کامل فاتح تریم سوابق و بیوگرافی کامل فاتح تریم سوابق و بیوگرافی کامل فاتح تریم

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *