معرفی کامل سریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتار در شبکه نمایش خانگی

[ad id='39844']

سریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتار

سریال «شوهر آهو خانم» به کارگردانی کاظم راست گفتار برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود.
به گزارش بانی فیلم، کاظم راست گفتار که پیش از این وی را به دلیل فیلم هایی که برای سینما ساخته می شناختیم از جمله «عروس خوشقدم» و «نقاب»، پس از ساخت سریال «فیل بانان» و سریال ناتمام «نون خامه ای» اقدام به ساخت مجموعه ای با عنوان «شوهر آهو خانم» برای شبکه نمایش خانگی کرده است. این مجموعه که پس از سریال «شهرزاد» دومین تجربه نمایش خانگی در ژانر تاریخی است، هم اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد. راست گفتار در این باره به بانی فیلم گفت: «شوهر آهو خانم» در دو فاز سی قسمتی تولید خواهد شد و یکی از ویژگی های آن، تعدد بازیگر است. وی همچنین ادامه داد: فیلمنامه براساس بازیگران در حال نگارش است. طلا معتضدی، کامران مهربان، مصطفی زندی، علی میرفتاح نویسندگانی هستند که در نگارش فیلمنامه این مجموعه من را همراهی می کنند.
راست گفتار همچنین افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، تصویربرداری این سریال را در تابستان آغاز خواهیم کرد. داستان در سال ۱۳۱۸ روایت می شود و تهران و کرمانشاه لوکیشن های اصلی این مجموعه خواهند بود. وی در پایان درباره بازیگران مجموعه گفت: هنوز حضور هیچ بازیگری در این سریال قطعی نشده است.
فیلم سینمایی «آشوب» جدیدترین ساخته این کارگردان است که در نوبت اکران قرار دارد. شوهر آهوخانوم بر اساس کتابی است که نویسنده‌اش علی‌محمد افغانی بود از خود نویسنده امتیاز کتاب را خریداری کردیم و در حال حاضر نگارش فیلمنامه نیز در حال تکمیل است. این کتاب نیز طرفداران زیادی دارد و هنوز سالانه تعداد زیادی از آن منتشر می‌شود. وی در ادامه افزود: شخصیت‌های اصلی این سریال یک خانم است، اما کاراکترهای زیادی را در آن شاهد خواهیم بود و قرار است این فیلمنامه در ۳۰ قسمت برای مخاطبین در شبکه نمایش خانگی ساخته شود. در حال حاضر برخی از قراردادها را بسته‌ایم و اگر همه چیز طبق روال پیش برود به امید خدا شهریور ماه فیلمبرداری «شوهر آهو خانم» را کلید خواهیم زد. برای این فیلمنامه ۱۸۰۰ دقیقه فیلمبرداری با کیفیت در نظر گرفته شده است.

 

سریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتار سریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتارسریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتار سریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتارسریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتارسریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتارسریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتارسریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتارسریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتارسریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتارسریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتارسریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتارسریال شوهر آهو خانم کاظم راست گفتار

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *