معرفی کامل فیلم گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها (Godzilla: King of the Monsters)

[ad id='39844']

 گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها

با توجه به اولین تصویر منتشر شده از گودزیلا، به نظر می‌رسد که قرار است در فیلم Godzilla: King of the Monsters شاهد ظاهر جدید گودزیلا باشیم.

به گزارش زومجی به نقل از کامینگ‌سون، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) همچنان در آتلانتا ادامه دارد و طبق گفته کمپانی برادران وارنر، تاکنون ۶۹ روز از فیلمبرداری این فیلم تکمیل شده است. حال مایکل دووگرتی، کارگردان این فیلم، به مناسبت تکمیل ۶۹امین روز فیلمبرداری فیلم Godzilla: King of the Monsters با انتشار توییتی، تصویر جدیدی از این فیلم را در توییتر شخصی خود منتشر کرده است. در این تصویر به نظر می‌رسد یک کابین خلبان وجود دارد که در قسمت بالای روی صفحه، ظاهر گودزیلا برای واکنش بازیگران در حال پخش است. به نظر می‌رسد که گودزیلا قرار است در این فیلم ظاهر متفاوتی را نسبت به فیلم Godzilla داشته باشد و تیم تولید تغییراتی را در ظاهر آن اعمال کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه بر کارگردانی، دووگرتی به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه فیلم King of the Monsters را نیز بر عهده دارد. مدتی پیش خلاصه داستان این فیلم منتشر شده که حضور چند کایجوی بسیار معروف را تایید می‌کند. ماترا، کینگ گیدورا و رادان، سه کایجویی هستند که گودزیلا باید با آن‌ها در این فیلم مبارزه کند. طبق خلاصه داستانی که برادران وارنر از دنباله فیلم Godzilla منتشر کرده است:

فیلم Godzilla: King of the Monsters ادامه داستان تلاش قهرمانانه دانشمندان گروه مونارچ را روایت‌ می‌کند که در تلاش هستند تا راز و رمزهای هیولاهای غول‌آسا را کشف کنند و با استفاده از اطلاعاتی که از آن‌ها به‌دست آورده‌اند، با تهدید آن‌ها مقابله کنند. در این فیلم گودزیلا تنها تهدید روی زمین نیست و او در حال مبارزه با ماترا، رادان و یک هیولای سه سر و بسیار خطرناک به‌نام کینگ گیدورا است. زمانی که این موجودات باستانی و فوق‌العاده قدرتمند و خطرناک که فکر می‌کنیم فقط متعلق به گذشته هستند، بازگردند و دوباره رشد کنند، تلاش خواهند کرد تا برتری خود را به دیگری ثابت کنند و حاکم مطلق روی زمین شوند. این در حالی هست که این موضوع می‌تواند باعث انقراض نسل بشر شود.

فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

 

 گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها  گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها  گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها  گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها  گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها  گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها  گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها  گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها  گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها  گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها  گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها  گودزیلا ۲:پادشاه هیولاها 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *