نقد بررسی کامل حاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیان (PACIFIC RIM 2: UPRISING )

[ad id='39844']

حاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیان

با فروش نه چندان خوب فیلم Pacific Rim در باکس آفیس آمریکا، ساخت دنباله آن دور از انتظار به نظر می‌رسید اما فروش بالای فیلم در بازار بین‌المللی به کمک آن آمد و به تدریج ساخت قسمت دوم جدی شد و حال تصویربرداری آن نیز آغاز شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه خبر با گیم‌شات همراه باشید.

فیلم گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) که ادای دینی به هیولاهای کلاسیک توهو (Toho) و انیمه‌ای بود، در آمریکا نسبتا خوب فروخت و با تشکر از کشورهای دیگر و خصوصا چین، توانست به یک فروش بالا دست پیدا کند. با این حال بسیاری براین باور بودند که قسمت دوم ساخته نمی‌شود اما ظاهرا هیولاها قرار نیست تا ابد در زیر زمین باقی بمانند. دنباله فیلم که جان بویگا (John Boyega) را در نقش اصلی دارد، رسما وارد مرحله ساخته شده است.

جان بویگا، در صفحه رسمی اینستاگرام‌اش، جلد فیلم‌نامه اثر را منتشر کرد و گفت که اولین روز ساخت Pacific Rim است. روی جلد فیلم‌نامه، اسم قسمت دوم هم مشخص است: گرداب (Maelstrom). این اسم برای مدتی شنیده می‌شد اما به نظر می‌رسید شایعه باشد، اما حالا دیگر قطعی شده است.

هنوز جزئیات زیادی از داستان فیلم فاش نشده است اما می‌دانیم که شخصیت جان بویگا، در واقع پسر استکر (Stacker) است که در قسمت اول ادریس البا (Idris Elba) نقش‌اش را بازی می‌کرد. در این فیلم احتمالا شاهد حضور هیولاهای عظیم جدید و روبات‌های بزرگ هستیم که یکبار دیگر وارد یک جنگ مخرب و هیجان‌انگیز دیگر می‌شوند. در فیلم بازیگران دیگری همچون کایلی اسپنی (Cailee Spaeny)، جینگ تیان (Jing Tian) و اسکات ایستوود (Scott Eastwood) نیز حضور دارند.

Pacific Rim در سال ۲۰۱۳ به اکران در آمد و نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار فروش داشت که در مقایسه با بلاک‌باسترهای دیگر رقم کوچکی محسوب می‌شود و همین مسئله باعث شد تا ساخت قسمت دوم به تعویق بیافتد اما گیلرمو دل تورو تسلیم نشد و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا قسمت دومی هم در کار باشد و سرانجام این اتفاق رخ داد.

قسمت دوم فیلم Pacific Rim توسط نویسنده و کارگردان برجسته تلویزیونی، استیون اس. دی‌نایت (Steven S. DeKnight) ساخته می‌شود و در روز «۲۳ فبریه ۲۰۱۸» مصادف با «۴ اسفند ۱۳۹۶» روی پرده‌های سینما می‌رود.

 

حاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیان

حاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیان حاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیان حاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیانحاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیانحاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیانحاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیانحاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیانحاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیانحاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیان حاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیانحاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیانحاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیانحاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیان حاشیه اقیانوس آرام ۲ :طغیان

 

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *