انتقاد بی سابقه محسن چاوشی از صدا و سیما به خاطر سریال هاتف

[ad id='39844']

انتقاد بی سابقه محسن چاوشی از صدا و سیما

چندی پیش اعلام شد که عوامل سریال «هاتف» برای تیتراژ این سریال که به کارگردانی داریوش یاری ساخته می شود و قرار است در نیمه دوم ماه محرم روی آنتن شبکه یک برود در حال مذاکره با محسن چاوشی هستند.

محسن چاوشی امروز در پیامی هرگونه همکاری با تلویزیون را تکذیب کرد و یادآور شد که تا وقتی که اخلاق و منش اهالی تلویزیون تغییر نکند هیچ همکاری با این رسانه نخواهد داشت.

متن یادداشت به شرح زیر است:

«همین که اجازه بدهید این سالی دو سالی یک آلبوم ما بی‌عقده‌ خودکارهای قرمز منتشر شود و برسد دست اهلش، از شما سپاسگزارم و گرنه مرا چه به سریال و تلویزیون و… آن هم وسط این بلبشوها و سوءاستفاده‌های اسمی و رسمی… نگذارید کارد به استخوان برسد و کار به جان.

ساده و صادقانه گمان بردم در این ماه عزیز رفتارها و زبان‌ها کمی ملاحظه کنند و اهل حرمت شوند که متاسفانه اشتباه می‌کردم. بگذریم؛ کوتاه سخن اینکه تا اخلاق و منش اهالی تلویزیون تغییر نکند (که بعید است تغییر) هیچ همکاری با این رسانه و رسانه‌های مشابه نخواهم داشت.

شما هم تا چیزی را از زبان خودم نشنیده‌اید باور نکنید.»

 

 

ماجرای چاو.شی و سریال محرمی هاتف

 

معاون سیما در بازدید از پشت صحنه سریال محرمی «هاتف» از نزدیک در جریان روند ساخت این مجموعه قرار گرفت. در جریان این بازدید همچنین از مذاکره برای همکاری با محسن چاووشی برای تیتراژ خبر دادند.
 
مرتضی میرباقری (معاون سیما)، علیرضا برازش (مدیر شبکه یک سیما)، سیدعلی حمیدی (قائم مقام سیمافیلم) صبح دوشنبه، ۲۷ شهریور ماه با حضور در لوکیشن سریال محرمی «هاتف» واقع در آبشار تهران از نزدیک در جریان روند ساخت این مجموعه و پخش آن قرار گرفتند.
در این دیدار اعلام شد این مجموعه قرار است از شبکه یک سیما به روی آنتن برود.

داریوش یاری کارگردان سریال «هاتف»، نعمت چگینی تهیه‌کننده، حمید گودرزی و زیبا بروفه از بازیگران این مجموعه تلویزیونی و جمعی از عوامل این مجموعه که در این لوکیشن حضور داشتند با معاون سیما از نزدیک به گفت‌وگو نشستند.

در این بازدید عنوان شد عوامل برای ضبط صحنه‌های مربوط به کربلای معلی پنجم الی دهم مهر ماه عازم عراق می‌شوند.

همچنین عنوان شد این مجموعه که محصول سیمافیلم است، قرار است از شبکه یک سیما در نیمه دوم ماه محرم به روی آنتن برود.

 

انتقاد بی سابقه محسن چاوشی از صدا و سیما انتقاد بی سابقه محسن چاوشی از صدا و سیما انتقاد بی سابقه محسن چاوشی از صدا و سیما انتقاد بی سابقه محسن چاوشی از صدا و سیما انتقاد بی سابقه محسن چاوشی از صدا و سیما انتقاد بی سابقه محسن چاوشی از صدا و سیما انتقاد بی سابقه محسن چاوشی از صدا و سیما  انتقاد بی سابقه محسن چاوشی از صدا و سیما

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *