معرفی کامل فیلم سلام بمبئی ۲ دختر شیطان قربان محمد پور

[ad id='39844']

سلام بمبئی ۲ دختر شیطان

اسامی بازیگران فیلم دختر شیطان:

دو بازیگر مرد اصلی فیلم ایرانی و سایر بازیگران از بالیوود انتخاب خواهند شد. محمدپور همچنین قرار است ماه آینده با آیشواریا رای ملاقات کند و درباره حضور این فوق ستاره سینمای هند با وی گفت وگو کند. (۲۲ تیر ۹۵)

خلاصه داستان سلام بمبیی ۲:

سری دوم سلام بمبیی ادامه بخش پیشین نبوده و داستان یکی از بچه های ابلیس است که نمی خواهد راه پدرش را ادامه دهد. از سویی خداوند برای پذیرفتن توبه این دختر شیطان شرط می گذارد تا وی به زمین رفته و به یک انسان بیگناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین شده و دنبال یک آدم بی گناه می گردد… . 

خبرهای جدید از فیلم دختر شیطان

در ماه های بهمن و اسپند ۹۵ در ایران و هند و احتمالا در لندن مقابل دوربین حسن پویا می رود. محمدپور قرار است مهر ماه امسال و همزمان با اکران «سلام بمبیی» برای ساخت سری دوم این فیلم تقاضای پروانه ساخت کند. (۲۲ تیر ۹۵)

کارگردان: این فیلم اگرچه “سلام بمبئی ۲” نام خواهد داشت، اما داستان آن هیچ ارتباطی به “سلام بمبیی ۱” ندارد و کل قصه هم در هند سپری می‌شود به همین دلیل دو بازیگر هندی در کنار بازیگران ایرانی حضور خواهد داشت. (۲۱ آبان ۹۵)

سلام بمبئى ٢ در انتظار پروانه ساخت. قربان محمدپور کارگردان سینما که سال گذشته فیلم “سلام بمبئی” را در سینماهای کشور روی پرده سینما داشت درباره زمان ساخت “سلام بمبئی ۲” گفت: همه چیز بستگی به این دارد که چه زمانی پروانه ساخت این پروژه را از سازمان سینمایی دریافت کنیم. وی ادامه داد: البته رایزنی های اولیه با بازیگران ایرانی و هندی که قرار است در این پروژه با ما همکاری کنند انجام شده است، اما تا زمانی که پروانه ساخت نگیریم هیچ چیز مشخص نیست. محمدپور در پایان تاکید کرد: بعد از گرفتن پروانه ساخت، مذاکرات وارد فاز اصلی و بستن قرارداد با بازیگران می شود./ ۲۳ فروردین ۹۶

پروانه ساخت فیلم دختر شیطان (سلام بمبئى ۲) داده شد. / ۱۰ تیر ۹۶

شادمهر دریک فیلم ایرانی-هندی؟/برخی منابع از مذاکره سازندگان فیلم«دختر شیطان»به کارگردانی قربان محمدپور با سازمان سینمایی برای دریافت مجوز بازی شادمهر عقیلی دراین فیلم خبر داده اند! / ۳۰ امرداد

سینماخبر: به گفته کارگردان فیلم «سلام بمبئی ۲»، به زودی برای انتخاب بازیگر نقش دختر شیطان در این فیلم به هندوستان سفر می کند.
قربان محمدپور کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین اخبار از تولید پروژه «سلام بمبئی ۲» گفت: هفته آینده و بعد از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا به هندوستان سفر می کنم تا با تعدادی از بازیگران مورد نظر برای حضور در این پروژه سینمایی گفتگو کنم. هدف از این دیدار، انتخاب بازیگر نقش دختر شیطان است که امیدوارم بتوانم نتیجه دلخواه خود را به دست آورم.
وی با تاکید براینکه فیلمبرداری «سلام بمبئی ۲» در شهر بمبئی انجام می‌شود، بیان کرد: هفته آینده با سفر به هندوستان از لوکیشن‌های مورد نظر برای فیلمبرداری این پروژه سینمایی بازدید می کنم.

این کارگردان در بخش دیگری از صحبت های خود توضیح داد: بیش از هر چیز در انتظار صدور ویزای کاری از سوی دولت هند هستیم تا بتوانیم کار خود را در بالیوود آغاز کنیم. البته صدور این ویزا بین ۲ تا ۳ ماه طول می کشد.

وی تاکید کرد: بعد از دریافت ویزای کار که امیدوارم آبان ماه صادر شود، یک ماه پیش تولید فیلم طول می کشد.

قربان محمدپور در پایان گفت: جواد نوروزبیگی فیلم «سلام بمبئی۱» را به یک کمپانی هندی به نام Pen N camera international فروخته و این کمپانی فیلم را دوبله کرده است و ۱۳ اکتبر در هند اکران می کند.

سلام بمبئی ۲ دختر شیطان سلام بمبئی ۲ دختر شیطانسلام بمبئی ۲ دختر شیطانسلام بمبئی ۲ دختر شیطانسلام بمبئی ۲ دختر شیطانسلام بمبئی ۲ دختر شیطانسلام بمبئی ۲ دختر شیطان سلام بمبئی ۲ دختر شیطانسلام بمبئی ۲ دختر شیطانسلام بمبئی ۲ دختر شیطان سلام بمبئی ۲ دختر شیطانسلام بمبئی ۲ دختر شیطان سلام بمبئی ۲ دختر شیطان

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *