بیوگرافی کامل الهه منصوریان دختر ووشو کار قهرمان جهان

[ad id='39844']

بیوگرافی کامل الهه منصوریان

الهه منصوریان، یکی از خواهران افسانه ای ووشو ایران، متولد سمیرم اصفهان است. خواهرانش وی را تکنیکی تر از خودشان می دانند و علت ورودشان به صحنه ووشو را حمایت های الهه می دانند.

الهه در سال ۲۰۱۰ میلادی، مدال طلای جام جهانی سانشو چین و مدل برنز سانشور در بازی های آسیایی گوانگجو را تصاحب کرد. همچنین در سال ۲۰۰۹ میلادی در وزن ۴۸ کیلوگرم، مدال نقره قهرمانی جهان را در تورنتو کانادا بدست آورد.

مشاهده فیلم های بروسلی سبب شد تا وی با ورزش رزمی به ویژه رشته ووشو علاقه پیدا کند و از صفر تا صد این مسیر را با موفقیت طی کند.

او نخستین بانوی ووشو کشور است که توانسته سانداراکاران فوق حرفه ای چینی را شکست دهد و مدال طلای قهرمانی آسیا را بر گردن اندازد. او این موفقیت را از همه موفقیت هایش بیشتر دوست دارد، چرا که به شکست چینی ها منتهی شد. البته او گفته بود که برای کسب این موفقیت،‌ مدتی را در باشگاه هایی در چین تمرین کرد و قریب به ۳۰ میلیون تومان نیز خرج روی دستش گذاشت.

تمرین در چین و شکست دادن چینی ها که مهد ووشو جهان را در اختیار دارند،‌ کاریست کارستان که الهه، توانست بانوان رزمی کار ایران را به این موفقیت نائل کند. الهه، اکنون سرمربی تیم سپاهان اصفهان است و امید دارد تا این تیم را قهرمان لیگ برتر ساندا ایران نماید و به همین خاطر، پیشنهاد ماهانه ۸ میلیون تومانی باشگاه ساندا چینی را در سال ۲۰۱۶ میلادی رد کرد.

 

 

قهرمانی الهه منصوریان

این دومین مدال طلای الهه منصوریان در مسابقات قهرمانی جهان محسوب می‌شود.
منصوریان پیش از این «سیلویا پراتوی» از اندونزی را ناک اوت کرده بود و مقابل «هی بین کیم» نماینده عنوان دار کره جنوبی و رقیب دیرینه خود در دو راند متوالی به پیروزی رسیده بود.
شهربانو منصوریان هم در وزن ۶۵- زنان در دیدار نهایی «زکی احمد» از مصر را پیش رو داشت که در دو راند متوالی شکست داد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. وی با برتری مقابل «ماریوت موکامنووا» از قزاقستان، «شنون مارتون» از آمریکا و «دوی کیشام» از هند را شکست داده بود. 
مریم هاشمی هم در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در فینال مسابقات قهرمانی جهان به مصاف “هرگی باکایدون” از فیلیپین و دارنده چند مدال جهان و آسیا رفت و با شکست این ساندکار سومین طلای بانوان را کسب کرد.
مریم هاشمی پیش از این سه مدال طلای جهان در سالهای ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ کسب کرده بود و این چهارمین مدال طلای  او در رقابتهای قهرمانی جهان بود.وی با کسب این مدال طلا از دنیای قهرمانی و تیم ملی خداحافظی کرد.
تیم ملی ووشو کشورمان تا اینجای کار موفق به کسب چهار مدال طلا توسط شهربانو و الهه منصوریان، مریم هاشمی و تیم دوئلین مردان(نوید مکوندی، فرشاد عربی و امیر محمدرضایی) و دو برنز توسط هانیه رجبی و زهرا کیانی شده است.
بیوگرافی کامل الهه منصوریان بیوگرافی کامل الهه منصوریانبیوگرافی کامل الهه منصوریانبیوگرافی کامل الهه منصوریانبیوگرافی کامل الهه منصوریان بیوگرافی کامل الهه منصوریان بیوگرافی کامل الهه منصوریانبیوگرافی کامل الهه منصوریانبیوگرافی کامل الهه منصوریان بیوگرافی کامل الهه منصوریانبیوگرافی کامل الهه منصوریان
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *