معرفی کامل فیلم شیش و بش ۲ با بازی امین حیایی و محمد رضا گلزار

[ad id='39844']

فیلم شیش و بش ۲

بانی فیلم: فیلم سینمایی «شیش و بش ۲» در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد.
 
 
مرتضی شایسته تهیه کننده فیلم سینمایی «شیش و بش» از آغاز تولید سری دوم این فیلم در یکی- دو ماه آینده خبر داد.
 
شایسته درباره وضعیت حال حاضر این فیلم به بانی فیلم گفت: «نگارش فیلمنامه «شیش و بش ۲» از چندی پیش آغاز شده و فکر می کنم تا دو ماه آینده فیلم وارد فاز فیلمبرداری شود. تمامی بازیگران سری اول در قسمت دوم این فیلم حضور خواهند داشت و علاوه بر این جمع چند چهره دیگر نیز به این پروژه اضافه می شود».
 
وی افزود: «بزودی نام نویسنده و کارگردان فیلم اعلام خواهد شد. فیلمبرداری نیز در تهران انجام می شود و بعد از بازنویسی نهایی برای درخواست پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد. درباره وضعیت اکران نیز به طور قطع نمی توان اعلام کرد که فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال شرکت خواهد کرد و یا به نمایش عمومی درمی آید».
 
این تهیه کننده در پایان درباره دو پروژه در دست تولید دیگر دفتر هدایت فیلم گفت: «فیلم های سینمایی «بی وزنی» به کارگردانی مهدی فردقادری و «عاشقم باش» به کارگردانی بهمن گودرزی را نیز در دست تولید داریم و در روزهای پیش رو اخبار تکمیلی را درباره این دو پروژه اعلام خواهیم کرد.»
 
در فیلم سینمایی «شیش و بش» بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، امین حیایی، آناهیتا نعمتی، بیتا فرهی، میرطاهر مظلومی، شهنام شهابی، تانیا جوهری به ایفای نقش پرداخته اند.
 
این فیلم در سال ۸۹ روی پرده سینماها رفت و با استقبال خوبی نیز از سوی مخاطبان مواجه شد.
 
«شیش و بش» با فیلمنامه ای از محمدرضا گلزار مضمونی کمدی دارد و داستان آن درباره درگیری میان دو رفیق است که هرکدام می خواهد از دیگری پیشی بگیرد… .
فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲ فیلم شیش و بش ۲
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *