نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها مارول (Inhumans 2017)

[ad id='39844']

نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها مارول

امتیاز : ۵.۳ از ۱۰

ژانر : اکشن | ماجرایی | علمی تخیلی

سال انتشار : ۲۰۱۷

مدت زمان : میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

خلاصه :

nhumans داستان نژاد فراانسان‌هایی را روایت می‌کند که هرکدام قدرت‌های مختلف و منحصر به فردی را دارند. این کاراکتر‌ها اولین بار در سال ۱۹۶۵ در کمیک‌ها معرفی شدند و از آن زمان آنها برجسته‌تر شدند و رشد کردند و حال از جمله شخصیت‌های محبوب مارول هستند. سریال Inhumans داستان‌ها و ماجراجویی‌های بلک بولت و خانواده سلطنتی را حکایت می‌کند که منحصر به فرد است و تا به امروز همانند این داستان گفته نشده و رخ نداده است. پخش این سریال از ۷ مهر آغاز می‌شود. 

بازیگران :

  • آنسون مانت در نقش Black Bolt
  • سریندا سوان در نقش Medusa
  • ایوان رئون در نقش Maximus
  • کن لیونگ در نقش Karnak
  • امه ایکووکر در نقش Gorgon
  • ایزابل کورنیش در نقش Crystal
  • مایک مو در نقش Triton
  • سونیا بالمورس در نقش Auran
  • الن ووگلام در نقشی نامشخص

 

اخبار سریال نا انسان ها

بر اساس گزارش‌های مختلفی که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد که سریال اینهیومنز (Inhumans)، اثر تلویزیونی جدید کمپانی مارول، توسط منتقدان و کارشناسان نابود شده و بر اساس نظراتی که آنها داده‌اند، به احتمال خیلی زیاد، زمانی که این سریال در شبکه ABC پخش خود را آغاز می‌کند نمره‌های قابل قبول و خوبی نخواهد گرفت. با این اوصاف و آن‌طور که از ظواهر امر پیدا است، پخش سریال Inhumans از مدتی پیش کنسل شده است.

از یک زمانی به بعد، اتفاقاتی که برای سریال اینهیومنز رخ می‌داد به نظر خیلی خوب نمی‌رسید و تقریبا مدتی است که اوضاع این‌گونه برای این مجموعه تلویزیونی پیش می‌رود. زمانی که مجموعه تصاویر مختلف و همچنین اولین عکس رسمی این سریال منتشر شد، آن‌طور که باید و شاید بازخورد دریافت نکرد و مردم اصلا به‌خوبی آن را نپذیرفتند. همچنین تریلر‌هایی که از این سریال منتشر شد و نتیجه همکاری بین شبکه ABC و IMAX بود، نشان می‌داد که بودجه زیادی که همه از آن حرف می‌زدند و برای این مجموعه تلویزیونی در نظر گرفته شده بود، تاثیر آن‌چنان خوبی در بهتر شدن آن نداشته و به چشم نمی‌آید. از لحاظ باکس آفیس هم، نسخه سینمایی کوتاهی که از این مجموعه اکران شده بود عملکردی در حد خوب داشت و به نظر می‌رسد که امتیاز‌های پایین و ضعیفی هم دریافت کند.

به همین ترتیب، شاید برای شما اصلا تعجب‌آور و عجیب نباشد اگر بدانید که کمپانی مارول و شبکه ABC در حال آماده کردن خود برای بدترین شرایط هستند. طبق گفته‌های سایت خبری Renew Cancel TV، این شبکه به جای اینکه این مجموعه را به‌عنوان فصل اول به روی آنتن ببرد و به همه اجازه دهد که فکر کنند فصل دومی هم وجود دارد و ساخته خواهد شد، تصمیم دارد این سریال را به‌عنوان «یک سریال تکمیل‌شده» معرفی کند و به روی آنتن ببرد. در نتیجه، احتمالا دیگر فصل بعدی هم وجود نخواهد داشت و برنامه آنها برای فصل‌های آینده به‌هم ریخته است.

در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که چیزی قابل تغییر باشد و سازندگان تصمیمی به غیر از تصمیم کنونی بگیرند. البته اگر سریال، پس از آغاز پخش در اواخر ماه جاری میلادی، به امتیازات و بیننده‌ای بیش از حد انتظار رسید، این احتمال وجود دارد که آنها روی ساخت فصل دوم هم فکر کنند و شاید هم شرایط مساعد بود و فصل دوم را هم به روی آنتن بردند. اما این موضوع هم مطرح است که رسیدن به این شرایط و به دست آوردن امتیازی بیش از حد انتظار واقعا بعید است؛ مخصوصا با وجود اینکه صحبت‌هایی که درباره این مجموعه مطرح شده اصلا خوب نیست و بعید به نظر می‌رسد که این بینندگان باشند که آینده این سریال را مشخص کنند. خیلی غم‌انگیز و شرم‌آور است که چنین اتفاقی رخ داده است، اما حداقل حالا این پتانسیل وجود دارد که اگر کسی بخواهد می‌تواند آن را به صورت یک فیلم بازسازی کند.

 


به نقل از گرایم مک‌میلان (Graeme McMillan) از هالیوود ریپورتر، غیر انسان‌های آغازین «Inhumans Prime» سرآغاز سه سریال جدید می‌شوند و تعلقات مارول را از سریال‌های تلویزیونی مشهورش جلو‌ می‌اندازند.
«مردان ایکس» تنها مجموعه کتاب کمیکِ مارول نیست که در سال آینده در پروژه ریسورکسیون (ResurrXion) به اجرا درخواهد آمد، «غیر انسان‌ها» نیز در این پروژه حضور دارند و در نوبت اجرا هستند.
این سری، به‌عنوان معرفِ غیر انسان‌ها عمل می‌کند و شخصیت‌ها را دوباره معرفی می‌کند و ۳ سری جدید را پایه‌گذاری می‌کند که چهره‌ی جدید این سری را به ما نشان می‌دهند. اشراف «Royals»، پیکان سیاه «Black Bolt» و سری جدیدی از جنگجویان پنهان «Secret Warriors». مردان ایکس هم کتاب کمیک مخصوص به خود را خواهند داشت که سری جدید این مجموعه را رقم خواهد زد

در مصاحبه‌ای با اسکرین رنت (Screen Rant)، تدوینگر مجموعه، چارلز بیچام (Charles Beacham)، این سرآغاز را تنها امید برای شروع دنیای غیر انسان‌ها و ادامه‌اش دانسته و این برنامه که توسط نویسنده اشراف، ال اوینگ (Al Ewing) نوشته‌شده و نقاشی‌هایش کار رایان سوک (Ryan Sook) است، زمینه ایست برای نشان دادن چیزها و اینکه در آوریل و می و در ادامه داستان و شخصیت‌هایش چگونه به نظر خواهند رسید.
این به این معناست که هرکدام از این مجموعه‌ها کجا و چگونه شکل می‌گیرند: اشراف در واقع نمایش سنتی از خانواده‌ی سلطنتی و سفرشان به فضا برای شناخت درست از نژادشان، است. پیکان سیاه، فرماندهی غیر انسان‌ها را به زندان می‌فرستد و بیچام می‌گوید که این تکه و ژانر تازه ایست که همین‌جا خلق‌شده است. جنگجویان پنهانی هم ابرقهرمانانی سنتی بر روی زمین‌اند.
با راه‌اندازی مجدد «مردان ایکس»، قسمتی از غیر انسان‌ها از پروژه ریسورکسیون جان سالم به درمی‌برند، خانم مارول «Ms. Marvel» و دختر ماه و دایناسور شیطان «Moon Girl and Devil Dinosaur»، نام‌هایی که در رونمایی این راه‌اندازی مجدد، به گوش نرسیدند – بااینکه هر دو کاراکتر در جنگجوهای پنهان به تصویر کشیده شده‌اند و موفقیت‌آمیز هم بوده‌اند.
کتاب کمیک غیر انسان‌های آغازین در بهار ۲۰۱۷ در کتاب‌فروشی‌ها و آنلاین در دسترس خواهد بود. نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها مارول نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها مارول نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها مارول نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها مارول نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها م سریال ناانسان ها مارولارول نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها مارول نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها مارول نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها مارول نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها مارول نقد بررسی کامل سریال ناانسان ها مارولسریال ناانسان ها مارول

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *