آخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویز + درآمد ۱۰۰ میلیونی مدیران تاینی

[ad id='39844']

آخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویز

درآمد ۱۰۰ میلیونی مدیران تاینی

دستان تهران در خصوص پرونده مربوط به سایت «تاینی موویز»، با رد ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر این که فیلم‌های بارگذاری شده در این سایت از نوع مستهجن نبوده و هدف از مفتوح شدن این پرونده قضایی، کنار گذاشتن این سایت و ایجاد انحصار در ارائه فیلم برای سایر رقبا بوده است، اظهار داشت: به رغم تحقیقات مفصلی که از سوی بازپرس از متهمان به عمل آمده بود، در راستای اطمینان از اقدامات ضابطین و صحت مستندات اتهامی، متهم ردیف اول که فردی ۲۵ ساله و ساکن نیشابور بوده و ماهیانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارد احضار شد و اظهاراتش استماع گردید. متهم با اعلام این که در ابتدای فعالیت که ۴ تا ۵ هزار کاربر داشته، تا حدی بر محتوای سایت نظارت داشته، اما پس از افزایش کاربران، چنین کنترلی را اعمال ننموده؛ و اقرار کرده است که با اجاره سرورهای مجازی در کشورهای غربی از جمله کانادا و با استخدام دوبلورها، بیش از ۱۸ هزار فیلم ‌هالیوودی با محتوای مبتذل و مستهجن را دانلود نموده و در اختیار کاربران قرار داده است.

جعفری دولت‌آبادی با اشاره به قانون جرایم رایانه‌ای که انتشار فیلم‌های مبتذل و مستهجن را جرم دانسته است، در پاسخ به ادعاهای مطروح از سوی عده‌ای مبنی بر این که محتوای این فیلم‌ها مستهجن نبوده، با نشان دادن اظهارات متهم که به امضای وی رسیده بود، اظهار داشت: متهم مذکور، به لحاظ تسلط به کامپیوتر درخواست تایپ اظهارات خود را نمود و تمامی این مطالب توسط وی تایپ شده است. وی اقرار نموده است که از کاربران عضو ۴ هزار تومان دریافت می‌نموده است. جالب است که متهم به اقدامات مجرمانه‌اش اقرار دارد و حال اربابانش مدعی خلاف آن هستند.

آخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویز آخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویز   آخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویزآخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویز     آخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویز    آخآخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویزآخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویزآخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویزآخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویزآخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویزآخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویزرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویز

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «آخرین اخبار پرونده مدیران تاینی موویز + درآمد ۱۰۰ میلیونی مدیران تاینی»

  1. کننده حسن کلید خور

    خواهر و مادر دولت روحانی
    از نماوا که ماهیانه سی هزار اکانتشه که بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *