خواستگاری ۱۱دختر ایرانی از علیشان خواننده ترکیه ای در تهران

[ad id='39844']

خواستگاری ۱۱دختر ایرانی از علیشان خواننده ترکیه ای

خواننده مشهور ترکیه به تهران آمده است. و بر اساس ادعای رسانه‌های ترکیه، ۱۱ پیشنهاد ازدواج ازدختران تهرانی دریافت کرده است! علیشان«Alişan»که بدون اطلاع‌رسانی گسترده دریک سفر تبلیغی به ایران سفر کرد با استقبال طرفدارانش روبرو شد. او برای افتتاح یک رستوران در تهران حاضر شده است. ویدیو و تصویری از حضور او را ببینید.

 

 

 

 

او بخاطر شباهت صدا و اجرا به ابراهیم تاتلیسس یکی از خوانندگان پرطرفدار و مشهور در ترکیه و ایرانیان آذری زبان می باشد.
علی شان که این روزها در کشور ترکیه بخاطر ازدواج و طلاق خیلی زود از همسرش ادا ارول بر سر زبانها است دیروز در سکوت کامل خبری و در یک سفر تبلیغی و به دعوت رستوران ترکیه ای آپستورف در تهران ، به ایران سفر کرد.
در مورد سفر وی به ایران هیچ رسانه ی ترک زبان و فارسی زبان خبری منتشر نکرده بودند ولی با این حال طرفداران زیاد وی برای ملاقات و گرفتن عکس یادگاری با وی در این رستوران جمع شده بودند.
علی شان ( Alişan ) که در جمع هواداران ایرانی خود در این رستوران قصد داشت به صورت لایو استقبال هوادارانش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کند با کندی اینترنت مواجه شده و تلاش دوباره برای برقراری ارتباط نتیجه نداده و از تصمیمش منصرف شده است.

وی قبل از سفر به ایران در ویدیویی در اینستاگرام و با زبان فارسی از حضور خود در تهران خبر داده بود شما میتوانید این ویدیو را در پایین ببینید

خواستگاری ۱۱دختر ایرانی از علیشان خواننده ترکیه ای خواستگاری ۱۱دختر ایرانی از علیشان خواننده ترکیه ایخواستگاری ۱۱دختر ایرانی از علیشان خواننده ترکیه ایخواستگاری ۱۱دختر ایرانی از علیشان خواننده ترکیه ای خواستگاری ۱۱دختر ایرانی از علیشان خواننده ترکیه ای  خواستگاری ۱۱دختر ایرانی از علیشان خواننده ترکیه ایخواستگاری ۱۱دختر ایرانی از علیشان خواننده ترکیه ای خواستگاری ۱۱دختر ایرانی از علیشان خواننده ترکیه ای

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *