معرفی کامل فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول

[ad id='39844']

فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم رسما تاریخ اکران جدید فیلم Gambit را تایید و اعلام کرد. طبق گفته این کمپانی، این فیلم در روز ولنتاین سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. بدین ترتیب، فیلم Gambit قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. پیش از این، کمپانی فاکس قرن بیستم یک فیلم بدون عنوان از دنیای کامیک مارول برای اکران در این تاریخ در نظر گرفته بود که حال مشخص شده که این تاریخ برای فیلم مستقل شخصیت گامبیت در نظر گرفته شده است. چنینگ تیتوم قرار است نقش گامبیت را در فیلم Gambit بازی کند.

در حال حاضر کارگردان فیلم Gambit هنوز به‌صورت رسمی تایید و اعلام نشده است، اما مدتی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه گور وربینسکی، کارگردان سه‌گانه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) در حال مذاکره با کمپانی فاکس قرن بیستم است و با توجه به اعلام تاریخ رسمی اکران فیلم Gambit، به نظر می‌رسد که مذاکرات این کمپانی با وربینسکی موفقیت‌آمیز بوده است. با این حال، فاکس قرن بیستم هنوز اطلاعات رسمی بیشتری در رابطه با این فیلم به اشتراک نگذاشته است.

فیلم Gambit تاکنون مسیر سختی را طی کرده و ساخت این فیلم تا مرز لغو شدن نیز پیش رفته است. طی سال‌های گذشته روپرت ویات و داگ لیمان که قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشند، از کارگردانی فیلم Gambit انصراف دادند. فیلمنامه این فیلم توسط جاشوآ زتومر، نویسنده فیلم‌هایی چون پلیس آهنی (RoboCop) و روز میهن‌پرستان (Patriots Day) نوشته شده است، اما فیلمنامه فیلم Gambit اکنون در حال بازنویسی توسط یک نویسنده دیگر است که نام این نویسنده تاکنون فاش نشده است.

لورن شولر دانر، سیمون کینبرگ و چنینگ تیتوم نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Gambit حضور خواهند داشت. تاکنون حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید نشده است. همچنین طبق شایعات منتشر شده، ممکن است دنیل کریگ نقش شخصیت ابرشرور آقای شوم (Mister Sinister) را در فیلم Gambit بازی کند. گفته می‌شود که این فیلم قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود.

فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول فیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارولفیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارولفیلم ابرقهرمانی گامبیت Gambit مارول

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *