نقد بررسی کامل سریال (Stranger Things 2) چیزهای عجیب نتفلیکس

[ad id='39844']

سریال (Stranger Things 2) چیزهای عجیب نتفلیکس

هفته گذشته، شبکه نت فلیکس تریلر جدید و پایانی فصل دوم سریال استرنجر تینگز (Stranger Things) را منتشر کرد. این تریلر بازگشت ترس و وحشت به شهر هاوکینز را نشان می‌داد و قهرمانان سریال باید با دشمنی بزرگ‌تر و ظاهرا بسیار قوی‌تر و باهوش‌تری مواجه شوند. حال نت‌فلیکس اولین ویدیوی رسمی فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر کرده است. در این ویدیو شخصیت محبوب ایلون را مشاهده می‌کنیم که در دنیای وارونه حضور دارد و سرانجام راهی را برای بازگشت به دنیای واقعی پیدا می‌کند. در ادامه این ویدیو بازگشت ایلون به دنیای واقعی را مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

در پایان فصل اول سریال Stranger Things مشاهده کردیم که ایلون توانست هیولای دموگورگان را شکست دهد و نابود کند، اما تصور می‌شد که در این صحنه او نیز کشته شده است. اگرچه سازندگان سریال مدت کوتاهی بعد تایید کردند که ایلون در فصل دوم این سریال باز خواهد گشت، اما در یکی از صحنه‌های پایانی فصل اول سریال Stranger Things، رئیس پلیس هاپر یک ایگو را در داخل یک جعبه گذاشت که طرفداران اعتقاد داشتند که او این ایگو را برای ایلون گذاشته است. در تریلر جدید فصل دوم این سریال مشخص شد که این نظریه درست است. با وجود این، طرفداران هیچ ایده‌ای نداشتند که ایلون قرار است چگونه به سریال بازگردد.

ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است. اخیرا سازندگان سریال تایید کرده‌اند هیولای عنکبوت-شکلی که در تصاویر و تریلرهای منتشر شده از فصل دوم سریال Stranger Things مشاهده کرده‌ایم، شدو مانستر (Shadow Monster) نام دارد.

تیرماه امسال، نت‌فلیکس با انتشار یک پوستر و یک تیزر کوتاه تاریخ انتشار فصل دوم سریال Stranger Things را رسما تایید و اعلام کرد. فصل دوم این سریال در تاریخ ۲۷ اکتبر امسال (۵ آبان) منتشر خواهد شد.

 

فصل اول سریال Stranger Things یکی از پدیده‌های سال ۲۰۱۶ بود و حال فصل دوم این سریال بدون شک یکی از مورد انتظارترین سریال‌های امسال است. شخصیت‌های اصلی این سریال از کودکان و نوجوانان تشکیل شده‌اند و حال بازیگران اصلی این سریال اخیرا مصاحبه‌ای را با وب‌سایت People انجام داده‌اند و توضیحاتی در مورد چیزی که طرفداران می‌توانند از فصل دوم سریال Stranger Things انتظار داشته باشند، به اشتراک گذاشته‌اند. فین ولفهارد، بازیگر نقش مایک، در مورد لحن فصل دوم این سریال توضیحاتی داده و تایید کرده است که فصل دوم بسیار ترسناک‌تر از فصل اول این سریال خواهد بود. او گفت:

من فکر می‌کنم که این فصل از فصل قبل تاریک‌تر و بسیار ترسناک‌تر خواهد بود و گرایش بیشتری به آن خواهد داشت. من فکر می‌کنم که مردم و طرفداران فصل دوم این سریال را از فصل اول بیشتر دوست خواهند داشت.
صحبت ولفهارد شباهت زیادی به صحبت‌های مت و راس دافر، سازندگان سریال چیزهای عجیب Stranger Things دارد که سال گذشته گفته بودند که فصل دوم این سریال تاریک‌تر و عجیب‌تر از فصل اول آن خواهد بود. در بخش دیگری از این مصاحبه، گاتن ماتارازو، بازیگر نقش داستین، گفت که فصل دوم سریال چیزهای عجیب تمرکز بیشتری روی شخصیت‌های این سریال خواهد داشت. او گفت:

یکی از نکات مهم و بسیار خوب فصل دوم سریال این است که تمرکز بیشتری روی شخصیت‌های این سریال دارد و خود به خود بیشتر با آن‌ها و شخصیت درونیشان آشنا می‌شوید. شما قرار است چیزهای خیلی بیشتر از زندگی هر شخصیت و اینکه چگونه با اتفاقاتی که در جریان است مقابله می‌کنند، بدانید. آن‌ها از نظر احساسی ضربه خورده‌اند و می‌ترسند. آن‌ها احساس تنها‌یی می‌کنند چرا که بهترین دوست آن‌ها یعنی ویل برگشته است، اما او دیگر شخصیت سابق نیست و تغییر کرده است.

ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بهمن سال گذشته، نت‌ فلیکس لیست کارگردان‌های فصل دوم سریال Stranger Things را اعلام کرده است که در بین آن‌ها نام اندرو استنتون، کارگردان دو انیمیشن محبوب در جستجوی نمو (Finding Nemo) و در جستجوی دوری (Finding Dory)، نیز دیده می‌شود. او کارگردانی قسمت پنجم و ششم فصل دوم این سریال را بر عهده داشته است.

ماه بهمن گذشته، در جریان برگزاری فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl، شبکه نت‌ فلیکس اولین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر و اعلام کرد که فصل دوم این سریال در هالووین سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. فصل دوم این سریال در ۹ قسمت تولید و در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷ (۹ آبان ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، مجله اینترمینتت ویکلی در شماره ماه گذشته خود اطلاعات و تصاویر جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر کرده است.

 سریال (Stranger Things 2) چیزهای عجیب نتفلیکس سریال (Stranger Things 2) چیزهای عجیب نتفلیکس سریال (Stranger Things 2) چیزهای عجیب نتفلیکس سریال (Stranger Things 2) چیزهای عجیب نتفلیکس سریال (Stranger Things 2) چیزهای عجیب نتفلیکس سریال (Stranger Things 2) چیزهای عجیب نتفلیکس سریال (Stranger Things 2) چیزهای عجیب نتفلیکس سریال (Stranger Things 2) چیزهای عجیب نتفلیکس سریال (Stranger Things 2) چیزهای عجیب نتفلیکس

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *