نقد بررسی کامل فیلم یواشکی رضا درمیشیان با بازی نوید محمد زاده و باران کوثری

[ad id='39844']

 

فیلم یواشکی رضا درمیشیان

اسامی بازیگران یواشکی

ماتیو جویلز، امیلی هرلی، مایکل ادمز، استیون آرـ کاران، الکس اولسن سمیس، گریس اسینتورپ، لارا تامسون و… .

  

خلاصه داستان یواشکی:

هر کدوم از ما یه ماجراى یواشکى داریم، این یه داستان یواشکیه.

  

خبرهای جدید یواشکی

اگر چه یواشکی فرم حصور در جشنواه فجر ۹۵ را پرد کرد ولی از لیست کنار گذاشته شد. (دی ۹۵).

پایان تدوین «یواشکى» – هایده صفى یارى تدوین فیلم «یواشکى» تازه ترین ساخته رضادرمیشیان را به پایان رساند. سمیه محمودى درویشانى مجرى طرح این فیلم ضمن اعلام این خبر به ایسنا گفت: تدوین این فیلم توسط خانم صفى یارى در استودیو مون به پایان رسید و مابقى مراحل فنى در حال پى گیرى است. درویشانى در ادامه افزود: «یواشکى» چهارمین فیلم سینمایى رضا درمیشیان پس از فیلم هاى «عصبانى نیستم!» ، «لانتورى» و «بغض» است که تمام صحنه هاى آن در شهر کراست چرچ نیوزلند فیلمبردارى شده است. این فیلم به زبان انگلیسى ساخته شده است او در پایان گفت: یواشکى یک فیلم فرمالیستى است. این فیلم نخستین محصول مشترک ایران و نیوزلند است. (۱۳ تیر ۹۶)

جوایز و افتخارات یواشکی

حضور در جشنواره فیلم سایوپایولو. / ۱۴ مهر ۹۶

تاریخ اکران یواشکی

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

 

 


 

اخبار فیلم یواشکی

یواشکی نام فیلم جدید رضا درمیشیان، کارگردان فیلم‌هایی چون لانتوری و بغض است. این فیلم به زبان انگلیسی ساخته شده و تمام صحنه‌های آن در شهر کرایست چرچ نیوزیلند فیلم‌برداری شده‌اند. از این‌رو فیلم، اولین همکاری مشترک ایران و نیوزیلند در زمینه ساخت فیلم به حساب می‌آید. این اثر که در سکوت خبری خاصی هم ساخته شده، مانند فیلم لانتوری موضوعی اجتماعی دارد و به یک اتفاق جنجالی خواهد پرداخت که به همین دلیل انتظار می‌رود این فیلم هم مانند فیلم لانتوری حاشیه‌های خاص خود را داشته باشد. البته هنوز جزییات چندانی از داستان فیلم جدید رضا درمیشیان منتشر نشده است. 

حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، اعلام شده که تدوین این فیلم به پایان رسیده است. تدوین یواشکی را هایده صفی‌یاری برعهده داشته که از جمله بهترین‌های حرفه خود در ایران به شمار می‌رود. فیلم یواشکی یکی از آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود و بازیگرانی چون نوید محمد‌زاده و باران کوثری هم در آن ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم یواشکی رضا درمیشیان فیلم یواشکی رضا درمیشیان فیلم یواشکی رضا درمیشیان فیلم یواشکی رضا درمیشیان فیلم یواشکی رضا درمیشیان فیلم یواشکی رضا درمیشیان فیلم یواشکی رضا درمیشیان ز فیلم یواشکی رضا درمیشیان  فیلم یواشکی رضا درمیشیان  فیلم یواشکی رضا درمیشیان   فیلم یواشکی رضا درمیشیان

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *