کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی در اینستاگرام

[ad id='39844']
کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی

ماجرای بازگشت شادمهر عقیلی به ایران

چند روزی بود که شایعه بازگشت شادمهر عقیلی به ایران در فضای مجازی منتشر شده بود و بسیاری از طرفداران وی در صفحات شخصی شادمهر از او درباره بازگشت به ایران سوال می کردند.

۲۴ آنلاین، چند روزی بود که شایعه بازگشت شادمهر عقیلی به ایران در فضای مجازی منتشر شده بود و بسیاری از طرفداران وی در صفحات شخصی شادمهر از او درباره بازگشت به ایران سوال می کردند.

این خواننده با انتشار متنی از وصیت کردنش برای سوزاندن جسدش پس از مرگ گفت و اینکه هیچوقت به ایران برنمی گردد.

برای اینکه به شایعات پایان بدم واسه اولین و آخرین بار این پست را به مدت یک روز بالا نگه میدارم و بعد پاک میکنم و اگر اشکال نداره دیگه در این مورد کامنت نزارید.

من پارسال توسط وکیل خودم وصیت کردم که اگه واسم اتفاقی افتاد به هیچ وجه بدن من به ایران برنگرده, اون رو بسوزونن و خاکسترش رو در اقیانوس اطلس بریزند. لطفا مجبورم نکنید که کامنتها رو ببندم.

پس از گذشت ۱ روز شادمهر متن بالا را حذف و متن زیر را جایگزین کرد:خوب همینقدر کافیه حالا که دیگه شایعات از بین رفتن برمیگردیم سر کار و زندگی تلاش و خانواده.

کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلیکامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی   کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی  کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی  کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی  کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی   کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی   کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی  کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی   کامنت جنجالی پرویز پرستویی زیر پست شادمهر عقیلی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *