بررسی و نقد فیلم حقه باز دم دراز با بازی سحر ولد بیگی

[ad id='39844']

بررسی و نقد فیلم حقه باز دم دراز

گروه فیلم : کودک و نوجوان – موزیکال

سال تولید : ۱۳۹۵

کارگردان : علی رضا محمودزاده

بازیگرانسحر ولدبیگی، احمدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و پارسیا شکوری

خلاصه داستان : داستان فیلم حقه باز دم دراز (جوراب شو) درباره عروسک های عمو پیرداد است که از خانه می گریزند و مشکلاتی را به وجود می آورند…. 

 

داریوش بابائیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در ارتباط با فیلم سینمایی «جوراب‌شو و پینوکیو» که تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشت اظهار کرد: پروانه نمایش این فیلم سینمایی چندی پیش صادر شد اما باید دوباره اعلام کنم که این فیلم به «حقه‌باز دم دراز» تغییر نام داده است. 

وی در ادامه عنوان کرد: فیلم سینمایی «حقه باز دم دراز» قرار است که بعد از اتمام نمایش فیلم سینمایی «تابستان داغ» به سرگروهی سینما ماندانا طی یک الی دو هفته آینده به اکران عمومی در بیاید و ما برای نمایش آن در تمام استان‌ها و ۲۸ سینما در تهران برنامه ریزی کرده‌ایم.

بابائیان گفت: این فیلم حمایت مدارس و آموزش و پرورش را می‌طلبد بایستی با دیدن این فیلم از سینمای کودک و نوجوان حمایت کرد تا سرمایه‌گذاران در این عرصه دلزده نشوند. نباید این‌طور برداشت شود که کار کودک سرگرم کننده نیست و یا به آن نگاه سخیفی داشت یک فیلم کودک و نوجوان بسیار تاثیرگذار می‌تواند باشد. 

«جوراب شو و پینوکیو» در مدت زمان ۸۰ دقیقه پروانه نمایش گرفته و با توجه به موضوع آن قرار است مهر ماه و با آغاز فصل مدارس روی پرده برود.

         داریوش بابائیان

اولین فیلم بلند سینمایی علیرضا محمودزاده اثری موزیکال و عروسکی محسوب می شود و قصه اش درباره عروسک های عمو پیرداد است که از خانه می گریزند و مشکلاتی را به وجود می آورند.

عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: سحر ولد بیگی، احمدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و … ، نویسنده و کارگردان و طراح صحنه: علیرضا محمودزاده، تهیه کننده: داریوش باباییان، مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، طراح گریم: رضا سعیدی، مجری طرح: کیان باباییان، تدوین و صداگذاری: حامد رضی، مدیر تولید: مهدی احمدی، صدابردار: هادی معنوی پور، مشاور کارگردان بیژن میرباقری، طراح لباس: حمیده رسولی، موسیقی: مهدی اصلانی، عروسک گردانان و صداپیشگان: بهرام بهبهانی، حمیده رسولی، نسیم یاقوتی، عباس فرطوسی، اصلاح رنگ: حامد رضی، گروه کارگردانی: دانیال اسماعیل زاده، شیما افسری، منشی صحنه: سمانه واعضی، گروه صحنه: محسن جمشیدی، فرهاد نصر، مسئول لباس: زهرا نامور و … .

بررسی و نقد فیلم حقه باز دم دراز  بررسی و نقد فیلم حقه باز دم دراز  بررسی و نقد فیلم حقه باز دم درازبررسی و نقد فیلم حقه باز دم درازبررسی و نقد فیلم حقه باز دم درازبررسی و نقد فیلم حقه باز دم دراز بررسی و نقد فیلم حقه باز دم دراز   بررسی و نقد فیلم حقه باز دم درازبررسی و نقد فیلم حقه باز دم دراز  بررسی و نقد فیلم حقه باز دم دراز

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *