سکانس های مشکل دارفیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی در کانادا

[ad id='39844']

فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی

 

فیلم سینمایی «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» در جشنواره سینه-ایران در تورنتو نمایشی نداشته است.

به گزارش ایسنا، در پی اخبار منتشر شده مبنی بر نمایش فیلم سینمایی «اردتمند: نازنین، بهاره، تینا» ساخته عبدالرضا کاهانی، روابط عمومی جشنواره سینه-ایران اعلام کرد: «اخیرا به‌دلیل شرکت عبدالرضا کاهانی در جشنواره سینه ایران در تورنتو، خبری در مورد نمایش فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» در این جشنواره پخش شده است که بدین‌وسیله کاملا تکذیب می‌شود.»

جشنواره سینه-ایران یکشنبه گذشته به اتمام رسید که در آن عبدالرضا کاهانی به عنوان مهمان جشنواره و برای برگزاری یک کارگاه تخصصی کارگردانی و همچنین نمایش فیلم «هیچ» حضور داشت

 

مشکلات فیلم جدید کاهانی

بالاخره پس از چند ماه حرف و حدیث و حاشیه، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی تکلیف مجوز نمایش فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی را حداقل در دوره مدیریت خودش مشخص کرد. به گفته ایوبی، نمایش فیلم کاهانی از دستور کار خارج شده و او باید قید مجوز گرفتن برای این فیلم را بزند. ایوبی درباره برخی فیلم‌های توقیف شده دیگر هم اظهار نظر کرده است.

رئیس سازمان سینمایی در بخشی از تازه‌ترین گفت و‌گوی خود با بانی فیلم به بحث تعیین تکلیف برای برخی فیلم‌های توقیف مانده اشاره می‌کند و با تقسیم کردن این فیلم ‌ها به سه دسته اصلی می‌گوید: «بعضی فیلم‌ها در دستور کار خود سازندگان هم نیست. یعنی کسی پیگیرش نیست که مشکلش حل می‌شود یا نه. مثلا «گزارش یک جشن» ابراهیم حاتمی کیا، هیچ پیگیری از طرف صاحبان فیلم ندیدیم. بنابراین عملا از دستور کار خارج است چون پیگیری از طرف خودشان هم نیست.»

به گفته ایوبی مشکل برخی از فیلم‌‌ها قابل حل است که او برای مثال این بار نام فیلم توقیف شده کیانوش عیاری را می‌آورد: «خانه پدری از آن فیلم‌هایی است که به نظرم مشکل جدی و اساسی ندارد. یعنی قابل بررسی است.» البته ایوبی در حالی از حل مشکل «خانه پدری» صحبت می‌کند که این فیلم یک بار با م[وز رسمی خود سازمان سینمایی اکران شد اما تنها دو سانس مجوز نمایش پیدا کرد و بعد از آن به دلایل نامعلومی اجازه ادامه اکران در گروه هنر و تجربه را پیدا نکرد و حالا رئیس سازمان سینمایی دوباره وعده حل شدن مشکل این فیلم را می‌دهد که باید دید در نهایت چقدر واقع بینانه و قابل اجراست.

و در نهایت هم به گفته رئیس سازمان سینمایی برخی فیلم‌ها اصلا قابل بررسی نیستند که فیلم جدید کاهانی از جمله آن‌هاست: «بعضی از فیلم‌ها اصلا قابل بررسی هم نیست؛ مثل «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» چون ساختار فیلم به گونه‌ای است که قابل بررسی نیست. امیدوارم که آقای کاهانی که خیلی هم از ایشان ممنونم که با متانت از این ماجرا گذشتند، فیلم بعدی‌شان را بسازند.»

به این ترتیب تکلیف فیلم کاهانی با نظر مستقیم رئیس سازمان سینمایی مشخص شد و حالا باید دید واکنش صاحبان فیلم به این موضوع چه خواهد بود. البته پیش از این در دو گزارش فارابی از وضعیت محصولات تولید شده سینمای ایران نام «ارادتمند بهاره و تینا» از جدول فیلم‌های ایرانی حذف شده بود که این مسئله شائبه‌هایی را در خصوص سرنوشت نهایی فیلم به وجود آورد و حالا مشخص می‌شود این شائبه ها چندان هم بیراه نبوده است.

فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی  فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی    فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی   فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی   فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی   فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی   فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی   فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی   فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی   فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی   فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی   فیلم «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» کاهانی

[images type=”carousel” cols=”four” auto_slide=”true”]
[image link=”#” image=”3424″]
[image link=”#” image=”3419″]
[image link=”#” image=”3202″]
[image link=”#” image=”3206″]
[image link=”#” image=”3169″]
[image link=”#” image=”3176″]
[image link=”#” image=”3136″]
[/images]

 

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *