بررسی و نقد فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)

[ad id='39844']

فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)

بنا بر گزارش‌های جدید مطلع شدیم که استودیو مارول (Marvel Studios) تصمیم دارد فیلمبرداری پروژه جدید خود را در ایالت لوئیزیانا انجام بدهد. تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول و ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، در فیلم Captain Marvel تأیید شده است. کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی فیلم Captain Marvel بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است، اما در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، در حال بازنویسی است. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود.

مدت زمان زیادی تا ماه فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی باقی نمانده است و به‌زودی بازیگران فیلم جدید استودیو مارول در کنار یکدیگر حضور پیدا خواهند کرد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده بود، مندلسون در حال مذاکره با استودیو مارول برای حضور در این فیلم ابرقهرمانی است. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش احتمالی او در این فیلم فاش شده است و در صورت توافق، مندلسون قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Captain Marvel را بازی کند و طبق اطلاعاتی که منتشر شده است به نظر می‌رسد که او قرار است نقش رهبر گروه اسکرالز (Skrulls) را بر عهده داشته باشد. لازم است بدین موضوع نیز اشاره داشته باشیم که همین ‌سایت چند روز پیش خبری را با این مضمون منتشر کرده بود که جود لاو در حال انجام مذاکرات نهایی با سازندگان است و او به توافقات اولیه نیز با استودیو مارول دست یافته و احتمالاً به‌زودی حضور لاو در این فیلم رسمی خواهد شد. جود لاو قرار است نقش دکتر والتر لاوسون را در فیلم Captain Marvel بازی کند که طرفداران دنیای کمیک این شخصیت را بیشتر با نام مار-ول (Mar-Vell) می‌شناسند. سایت Variety اضافه کرد که گزینه اول مارول برای این نقش کیانو ریوز بوده، اما او پیشنهاد بازی در این فیلم را رد کرده است.

در گزارش‌های جدید متوجه شدیم که استودیو مارول به دنبال پیدا کردن محلی مناسب برای فیلمبرداری فیلم Captain Marvel است و منظور از مناسب، کم‌خرج‌تر بودن است. سایت Omega Underground با انتشار خبری که در واقع فعلاً آن را می‌توان شایعه نامید، اعلام کرد که استودیو مارول در حال جستجو برای پیدا کردن مناسب‌ترین و کم‌هزینه‌ترین مکان برای فیلمبرداری پروژه جدید خود است و انتخاب آن‌ها محلی در اطراف شهر بِیتن روژ ایالت لوئیزیانا است. وجود چندین فرودگاه‌ و پایگاه‌ نظامی در این منطقه سبب شده است که این منطقه تبدیل به بهترین لوکیشن برای به تصویر کشیدن دنیای کارول دانورز خلبان شود.

استودیو مارول در حال جستجو برای پیدا کردن مناسب‌ترین و کم‌هزینه‌ترین مکان برای فیلمبرداری پروژه جدید خود است و انتخاب آن‌ها محلی در اطراف شهر بِیتن روژ ایالت لوئیزیانا است. وجود چندین فرودگاه‌ و پایگاه‌ نظامی در این منطقه سبب شده است که این منطقه تبدیل به بهترین لوکیشن برای به تصویر کشیدن دنیای کارول دانورز خلبان شود

فیلمبرداری در شهر بیتن روژ از نظر مادی نیز به سود سازندگان خواهد بود؛ بدین دلیل که این شهر سیاست‌های تشویقی فراوانی را برای مالیات‌دهندگان در نظر گرفته است. پیش از این نیز و در ابتدای کار قرار بود که فیلم Captain Marvel در شهر آتلانتا ایالت جرجیا فیلمبرداری شود، اما استودیو مارول تصمیم به تغییر مکان فیلمبرداری این فیلم گرفت. طرح مالیاتی جدید ایالت کالیفرنیا که یک طرح تشویقی برای کمپانی‌های آمریکایی است، یکی از دلایل اصلی تغییر مکان فیلمبرداری این فیلم بود و قرار است در استودیویی در شهر لس آنجلس، پروژه کار خود را آغاز کند. تصمیم جدید نیز در همین راستا گرفته شده است و قصد سازندگان بیشتر صرفه‌جویی در میزان هزینه‌های نهایی بوده است.

لازم است یادآوری کنیم که بسیاری از فیلم‌های بزرگ و پرهزینه اغلب در چندین مکان مختلف و در سرتاسر جهان صحنه‌های موردنظرشان را فیلمبرداری می‌کنند. فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) مثال خوبی در این زمینه است. ابتدا بخش‌هایی از این فیلم در منطقه کویینز شهر نیویورک فیلمبرداری شد و بعد از آن سفرهای تیم کاری شروع شد و کشورهای اسکاتلند و انگلستان نیز از مکان‌هایی بودند که فیلمبرداری بخش‌هایی از پروژه بزرگ مارول در آن‌ها انجام شد. اگرچه مکان ابتدایی و اصلی فیلمبرداری فیلم Captain Marvel در شهر لس آنجلس خواهد بود و طبق گزارش جدید، تیم کاری به شهر بیتن روژ ایالت لوئیزیانا نیز سفری خواهد داشت، اما بعید به نظر می‌رسد تنها در همین دو مکان فیلمبرداری پایان یابد و احتمالاً سازندگان لوکیشن‌های مختلفی را در نظر گرفته‌اند.

پیش از این در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، استودیو مارول اعلام کرد که اتفاقات فیلم Captain Marvel در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت و این شخصیت قرار است با گروه قدیمی اسکرالز در این فیلم مبارزه کند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.

فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)  فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)   فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)   فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)    فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)   فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)  فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)   فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)   فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)  فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)   فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel)  

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *