بررسی و نقد فیلم ونوم (Venom) مارول

[ad id='39844']

فیلم ونوم (Venom) مارول

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم ونوم (Venom) در استودیو فیلمسازی پاین وود آتلانتا رسما آغاز و ماه گذشته نیز تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شد. حال  تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Venom منتشر شده است که در آن شاهد لباس شخصیت ونوم با بازی تام هاردی، در این فیلم هستیم. اگرچه نور در صحنه روی تصویر تاثیر منفی گذاشته، اما به‌خوبی لباس شخصیت ونوم در این صحنه قابل مشاهده است. طبق شواهد موجود، تام هاردی لباس شخصیت ایجنت ونوم (Agent Venom) را بر تن دارد و ظاهرا یک نسخه ارتقا یافته از این لباس است. هاردی نقش ادی براک (ونوم اصلی) را در فیلم Venom بازی خواهد کرد، اما در دنیای کامیک شخصیت فلش تامپسون به ایجنت ونوم تبدیل می‌شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که از کامیک‌های شخصیت ایجنت ونوم برای ساخت این فیلم الهام گرفته شده یا اینکه ونوم تنها قرار است یک لباس مشابه با این شخصیت را در فیلم Venom بر تن کند.

با این حال، ممکن است که سونی به‌زودی اولین تصویر رسمی از فیلم Venom را منتشر کند. این فیلم بخشی از دنیای فرعی مرد عنکبوتی (Spider-Man) است که توسط کمپانی سونی پیکچرز در دست ساخت است و طبق شایعات منتشر شده، این فیلم با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر خواهد شد. همچنین فیلم Silver and Black (سیلور و بلک)، دیگر فیلم این مجموعه نیز قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (احتمالا انه وینگ که همسر سابق ادی براک است)، رید اسکات در نقش یک دکتر، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، سونی پیکچرز تا به امروز تنها حضور هاردی را در این فیلم رسما تایید و اعلام کرده و تاکنون فهرستی رسمی از بازیگران این فیلم را منتشر نکرده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.

فیلم ونوم (Venom) مارول  فیلم ونوم (Venom) مارول    فیلم ونوم (Venom) مارول    فیلم ونوم (Venom) مارول    فیلم ونوم (Venom) مارول    فیلم ونوم (Venom) مارول    فیلم ونوم (Venom) مارول    فیلم ونوم (Venom) مارول    فیلم ونوم (Venom) مارول    فیلم ونوم (Venom) مارول    فیلم ونوم (Venom) مارول   فیلم ونوم (Venom) مارول   فیلم ونوم (Venom) مارول    فیلم ونوم (Venom) مارول

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *