توهین وحشتناک حمید رضا آذرنگ به نیکی کریمی : او عقده کلوز آپ دارد

[ad id='39844']

 

سینما سینما: فیلم سینمایی «آذر» این روزها با اتفاقات عجیب و غیرمنتظره‌ای در تبلیغات در حال اکران است. در تازه ترین گفتگو حمیدرضا آذرنگ، بازیگر این فیلم با انتقاد از نیکی کریمی به «سینماسینما» گفت:

– خودم را عضوی از خانواده فیلم «آذر» نمی‌دانم. در این مدت به حدی اتفاقات ناخوشایند و چرک افتاده است، که خودم را متعلق به این فیلم نمی‌دانم. جالب است دوستان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که این فیلم فقط متعلق به یک نفر بوده است و انگار هیچ کدام از ما در این فیلم حضور نداشته‌ایم.

– هیچ قانونی برای حمایت از من بازیگر وجود ندارد. با این رفتارهایی که می‌بینیم من باید دست به دامن چه کسانی شوم؟ منظور من حقوق مادی نیست بلکه حق معنوی من در این فیلم است. هر جا که می‌رویم می‌بینیم هیچ اثری از ما وجود ندارد. برای خودم سئوال شده است که آیا ما هم در فیلم «آذر» حضور داشته‌ایم؟ این خانم محترم چرا نمی‌رود برای خودش یک فیلم شخصی بسازد!

– «آذر» فرزند اول محمد حمزه‌ای است اما این بچه به نام و در اختیار شخص دیگری قرار گرفته است. فرزند یک انسان را به نام فرد دیگری ثبت کرده‌اند. این بچه به نام کسی ثبت شده که در تربیت این فرزند نقشی نداشته است. اگر هم داشته، با این بچه رفتار خوبی نکرده است.

– متاسفم که دغدغه یک انسان فقط بستن «کلوزآپ» است و به «توشات» معتقد نیست. پس چطور این میان، درام اتفاق بیفتد؟ همین اتفاق در تبلیغات این فیلم افتاده است. آقای فرید سجاد حسینی کسی است که زحمت زیادی کشیده است. شما آیا عکسی از این آقا در تبلیغات و مراسم دیده‌اید؟ با کوتاه کردن افراد که قد انسان‌ها بلند نمی‌شود این کارها دوامی ندارد. ما مردم باهوشی داریم.

– اکنون نباید محمد حمزه‌ای از من عذرخواهی کند. به خوبی به یاد دارم حمزه‌ای به خاطر فشارهایی که به او وارد می‌کردند، به حال سکته افتاده بود. او خودش یکی از حذف شده‌های فیلم است او چرا باید از من طلب بخشش کند؟ من واقعا خجالت می‌کشم.

– اکنون کارگردان یک فیلم، حذف شده است. کجای این قرارداد نوشته که یک کارگردان اگر حذف شد می‌تواند از حق خود دفاع کند؟ فقط می توانم بگویم متاسفم. همین.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *