معرفی و نقد فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸ و …

[ad id='39844']

فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸

۲۰۱۸ / پلنگ سیاه (Black Panther)
  
* تاریخ اکران: ۱۶ فوریه ۲۰۱۸
* داستان: پلنگ سیاه داستان «تی چالا» (T Challa) را پس از اتفاقات فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» روایت می کند. او به خانه باز می گردد. به کشور جدا شده و دارای فناوری های پیشرفته آفریقایی «واکاندا» تا جایگاهش به عنوان پادشاه را پس بگیرد.
این شخصیت اولین ابرقهرمان آفریقایی است. به دلیل این که به تازگی فیلمبرداری فیلم تمام شده، جزییات چندانی از فیلم به بیرون درز نکرده است.

۲۰۱۸ / انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers Infinity War)

  
* تاریخ اکران: ۴ می ۲۰۱۸
* داستان: انتقام جویان که پس از رویدادهای فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» از هم گسسته اند، با هم به نیروهای نگهبان کهکشان می پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همه «سنگ های ابدیت» (Infinity Stones) و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است، مقابله کنند.
این فیلم آن قدر عظیم است که در دو قسمت اکران می شود. بینندگان مارول از فیلم «انتقام جویان» با شخصیت تانوس آشنا شده اند. طبق گفته ها قرار است تمام شخصیت های «جهان سینمایی مارول» در این فیلم حضور داشته باشند. در هر صورت انتظارات از این فیلم فوق العاده است و باید تا سال دیگر منتظر بمانیم و نتیجه آن را ببینیم.

۲۰۱۸ / مرد مورچه ای و زنبور (Ant-Man and the Wasp)

 
 
* تاریخ اکران: ۶ جولای ۲۰۱۸
* داستان: هنوز چیزی اعلام نشده است.
شرکت مارول، برای مدت ها از خود علاقه ای به ساخت ادامه مرد مورچه ای نشان نمی داد اما این بی علاقگی، مقطعی بود و در سال آینده قرار است یک فیلم دیگر از این شخصیت را ببینیم. فیلمبرداری این فیلم هنوز آغاز نشده است.

۲۰۱۹ / انتقام جویان جنگ ابدیت – قسمت دوم (Avengers Infinity War-Part two)

 
 
* تاریخ اکران: ۳ می ۲۰۱۹
* داستان: هنوز چیزی اعلام نشده است.
این فیلم عظیم که قسمت دوم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» بوده قرار است پایانی بر فاز سوم جهان سینمایی مارول باشد. طبق گفته ها، مارول می خواهد بعد از این فیلم دست به تغییر و تحول گسترده ای از نظر داستان و بازیگران بزند.
سنگ های ابدیت

«سنگ های ابدیت» (Infinity Stones) در دنیای کمیک بوک های «مارول» و «جهان سینمایی مارول» حضور دارند. در سه فاز اول این جهان سینمایی، این سنگ ها اهمیت بسیار زیادی دارند. همانطور که در فیلم «نگهبانان کهکشان» توضیح داده شد، قبل از «انفجار بزرگ» (Big Bang» شش بخش نیرومند از جهان تبدیل به سنگ شدند. هر کدام از این سنگ ها قدرت فوق العاده ای در خود دارند و کسی که هر شش سنگ را داشته باشد، قادر مطلق در جهان هستی خواهد بود. شخصیت «تانوس» (Thanos) که پیش از این در فیلم های مختلف او را دیده ایم، می خواهد به تمام این سنگ ها دست پیدا کند و در فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت»، شاهد مبارزه ابرقهرمان ها با تانوس خواهیم بود.

سنگ فضا (Space Stone)

این سنگ برای اولین بار در فیلم «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو» رونمایی شد. این سنگ به شخص استفاده کننده قابلیت جابجایی در هر مکانی از فضا را می دهد. بعد از اتفاقات فیلم «انتقام جویان»، از این سنگ در «آسگارد» نگهداری می شود.

سنگ ذهن (Mind Stone)

در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» دیدیم که این سنگ به دست رهبر «هایدرا» (Hydra) افتاده و او از این سنگ برای آزمایش روی انسان ها استفاده می کند. در «انتقام جویان: عصر اولتران»، این سنگ به دست «ویژن» رسید. دارنده این سنگ می تواند افکار و اجسام را با ذهنش کنترل کند.

سنگ واقعیت (Reality Stone)

سنگ واقعیت در فیلم «ثور: دنیای تاریک» معرفی شد. گفته می شود این سنگ می تواند جهان هستی را به وضعیت پیش از «انفجار بزرگ» برگرداند. آسگاردی ها که نمی خواستند سنگ ها نزدیک به هم باشند، آن را به دست «کلکسیونر» (Collector) سپردند.

سنگ قدرت (Power Stone)

این سنگ در فیلم «نگهبانان کهکشان» دیده شد. این سنگ به شخص استفاده کننده قدرت زیادی می دهد و او می تواند تمدن ها را نابود کند. این سنگ در دستان «گروه نوا» (Nova Corps) نگهداری می شود.

سنگ زمان (Time Stone)

این سنگ در فیلم «دکتر استرنج» دیده شد. «سنگ زمان» به شخص استفاده کننده قابلیت تغییر در زمان را می دهد. «دکتر استرنج» با استفاده از این سنگ، کره زمین را از نابودی نجات داد و هم اکنون در محلی مخفی در «نپال» از این سنگ مراقبت می شود.

سنگ روح (Soul Stone)

این سنگ هنوز معرفی نشده است. در دنیای کمیک، «سنگ روح» به شخص استفاده کننده اجازه تسخیر و تغییر تمام ارواح موجودات مرده و زنده را می دهد.

فیلم های جدید مارول در سال فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸ فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸ فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸  فیلم های جدید مارول در سال ۲۰۱۸ ۲۰۱۸
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *