دستمزد ۲۵۰ میلیونی محسن چاوشی از سریال سایه بان

[ad id='39844']

دستمزد ۲۵۰ میلیونی محسن چاوشی از سریال سایه بان

ایران آنلاین: صبح امروز یکی از رسانه‌های سینمایی اعلام کرد که محسن چاوشی برای تیتراژ سریال «سایه بان» مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان دریافت کرده است. این خبر به سرعت در بسیاری از رسانه‌ها منتشر شد.
نوید محمودی، تهیه کننده «سایه بان» در واکنش به خبر امروز یکی از رسانه‌های سینمایی در مورد دریافت مبلغ ۲۵۰ میلیون تومانی توسط محسن چاوشی برای خواندن تیتراژ سریال «سایه بان» به آی سینما گفت: «من ابتدا می‌خواستم درباره این خبر سکوت کنم چون سکوت سرشار از ناگفته‌ها است، اما حالا می گویم که این گونه اخبار از یک فضای بیمار بیرون می‌آید، نه این‌که کسی بخواهد در مورد واقعیت‌ها اطلاع رسانی کند.»
او در ادامه گفت: «به نظرم هر عقل سلیمی می‌فهمد که تلویزیون برای خواندن یک تیتراژ ۲۵۰ میلیون تومان به یک خواننده نمی‌دهد و کاملا مشخص است که هم ما به عنوان تهیه کننده و هم رسانه ملی، اصلا از این پول‌ها نداریم! من نمی‌خواهم بیش از این در مورد یک خبر غیر منطقی صحبت کنم، زیرا از این خبر اشتباه است و تنها می‌توانم آن را از اساس تکذیب ‌کنم.»
کافه سینما : تهیه‌کننده صدا و سیما: این حرف‌ها حاصل یک فضای بیمار است!
تهیه‌کننده سریال صدا و سیما، دستمزد اعلام شده برای محسن چاوشی را تکذیب کرد، اما همچنان خبری از اعلام رسمی دستمزد این موزیسین از سوی یک دستگاه حاکمیتی و دولتی نیست/ این حق مردم است/ چاوشی کمی قبل از قبول این کار اعلام کرده بود با صدا و سیما کار نمی‌کند!
دستمزد ۲۵۰ میلیونی محسن چاوشی از سریال سایه بان دستمزد ۲۵۰ میلیونی محسن چاوشی از سریال سایه بان  دستمزد ۲۵۰ میلیونی محسن چاوشی از سریال سایه بان  دستمزد ۲۵۰ میلیونی محسن چاوشی از سریال سایه بان  دستمزد ۲۵۰ میلیونی محسن چاوشی از سریال سایه بان  دستمزد ۲۵۰ میلیونی محسن چاوشی از سریال سایه بان  دستمزد ۲۵۰ میلیونی محسن چاوشی از سریال سایه بان
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *