بررسی و نقد فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی

[ad id='39844']

فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی

اسامی بازیگران ماهورا

سعید آقاخانی ، میترا حجار ، ساعد سهیلی ، داریوش ارجمند، کامران تفتی  و بهاره کیان افشار. 

خلاصه داستان ماهورا:

در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می دزد.

خبرهای جدید ماهورا

این فیلم در حال حاضر مراحل پایانی فنی خود را می گذارند و ما در نظر داریم آن را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش بگذاریم. جلالی در پایان درباره مشابهت نام این فیلم با اثر دیگری که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت: به دلیل همین مشابهت، نام فیلم ما تغییر کرد و در حال حاضر نام آن «ماهورا» است.

حاشیه های فیلم

«ماهورا» دومین اثر سینمایی حمید زرگرنژاد است که در این دوره از جشنواره فیلم فجر با دیگر آثار سینمای ایران رقابت می کند. علیرضا جلالی و حمید آخوندی تهیه کنندگی این پروژه را برعهده دارند. در خلاصه داستان «ماهورا» آمده است: در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می دزدد.
فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی  فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی

 

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «بررسی و نقد فیلم ماهورا با بازی سعید آقا خانی و ساعد سهیلی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *