بررسی کامل برند زنانه مانگو و یک لاین

[ad id='39844']

برند زنانه مانگو و یک لاین

دیجی استایل مانگو یکی از محبوب‌ترین برندها در دنیای مد است، برندی اسپانیایی که با طراحی‌های به روز، سبک خاص و فراگیر و تنوع بی‌نظیرش شناخته شده و به سادگی از دیگر رقبا متمایز می‌شود. این تنوع در محصولات مانگو با لاین ویولتا و لباس‌های سایز بزرگ آن کامل شده است، محصولاتی که زیبایی را بی حد و مرز ممکن می‌سازند.

برند اسپانیایی مانگو، لاین ویولتا را کمتر از پنج سال پیش به بازار معرفی کرد، لاینی که با هدف طراحی لباس برای خانم‌های سایز بزرگ یا توپر و curvy شکل گرفته است.

طراحی‌های این خط خاص از برند مانگو با برش و دوختی که متناسب با ویژگی‌های خاص اندام این خانم‌ها است، تلاش دارد انتخاب یک لباس مناسب و خوش فرم را برای آن‌ها به کاری لذت بخش‌تر بدل کند.

از دامن‌های مدادی زیبا تا بلوزهای ابریشمی، شلوارهای راحت و در عین حال خوش فرم و سرهمی‌های دوست ‌داشتنی، مجموعه‌ای کامل در لاین مانگو ویولتا تشکیل داده تا هر خانم با هر سایزی، زیبایی را به شکلی بدیع و تازه لمس کند.

چطور از ویولتا خرید کنیم؟

می‌توانید جدیدترین طراحی‌های ویولتا را به سادگی در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل ببینید و با بررسی ویژگی‌های آن یک خرید آسان‌تر را تجربه کنید. لباسی را که می‌خرید در خانه بپوشید و آن را روی تن امتحان کنید. بعد از آن یک هفته وقت دارید آن را پس داده یا تعویض کنید.

ویولتا با درنظر داشتن تفاوت‌های طبیعی و منحصربه فرد در هر یک از خانم‌ها، تلاش کرده است، طراحی‌هایی را عرضه کند که بتوانند این زیبایی‌ها را به تصویر بکشند و بهترین نسخه از هر شخص را به خودش نشان دهند.

برای خریدن محصولات ویولتا باید بیش از همیشه با سایزبندی‌ها توجه کنید، دیجی استایل با ارائه یک راهنمای سایز دقیق به شما در این انتخاب کمک می‌کند. لباس‌های لاین ویولتا از سایز ۴۲ به بالا است و فراموش نکنید که این لباس‌ها طراحی شده‌اند تا راحت، زنانه و مدرن باشند.

 

آنچه برای خرید ویولتا باید بدانید  

استانداردها در دنیای مد امروز، بیش از گذشته رنگ باخته‌اند. یک سایز به خصوص، رنگ پوست ویژه یا فرم اندام تایید شده امروزه دیگر جایگاه چندانی در مد و فشن ندارند و البته مانگو یکی از برندهای پیشگام در این عرصه است. پس بهتر است شما هم قاعده‌های قدیمی را از یاد ببرید و آنچه را که هستید بیش از هر تصویر دیگری دوست بدارید، چراکه زیبایی در همین اعتماد به نفس پنهان شده است.

پس پیش از آنکه سراغ طراحی‌های مانگو در لاین ویولتا بروید، نگاهی به تجربیات لارن چن (LAUREN CHAN) یکی از مدل‌های لباس‌های سایز بزرگ، که در مجله glamour بازگو کرده‌است، بیاندازید.

 

 

قاعده‌های قدیمی وجود ندارند!

اگر سایز شما بالای ۴۲ است حتما به پوشیدن طرح‌های راه راه افقی، پوشاندن بازوها و پنهان شدن در لباس‌های مشکی یا تیره عادت دارید، چراکه فکر می‌کنید این‌ها انتخاب‌های امن‌تری برای شما هستند. اما از شکستن هیچ‌یک از این قواعد نباید ترسید! لاین ویولتای مانگو امکان این ریسک را به شما می‌دهد. کافی است خارج از چارچوب فکر کنید و یک انتخاب منحصربه فرد و خیره‌کننده داشته باشید.

 

 

تناسب را رعایت کنید!

می‌خواهید پاهایتان کشیده‌تر دیده شود؟ یک دامن فاق بلند انتخاب کنید. دوست دارید قدبلندتر دیده شوید؟ یک پیراهن یا کت بلند راسته با ساسون‌ها و برش‌های هم‌راستا با فرم بدن بپوشید. دلتان می‌خواهد روی گودی کمرتان تاکید بیشتری شود؟ یک کت کوتاه بپوشید یا روی همه لباس‌ها کمربند ببندید. یک شلوار راسته با فرم کمی آزادتر این استایل را کامل می‌کند! کافی است برای هر چیز قواعد کوچک آن را بدانید.

 

 

 

این لباس‌ها در اولویت‌اند!

همیشه تکه‌های کوچکی از استایل وجود دارند که می‌توانند کاری کنند که همه لباس‌های دیگر شما هم فوق‌العاده دیده شود، این‌ها تکه‌هایی هستند که موقع خرید باید دنبالشان باشید.

  • کمربندهایی با قسمت کشی پنهان که باعث می‌شود کمربند به خوبی روی کمر شما با هر اندازه‌ای فیکس شود.
  • شومیز زنانه‌ای که دکمه‌های آن به ویژه روی سینه فاصله کمتری از یکدیگر دارند و بنابراین اگر سایز سینه شما کمی بزرگ باشد، فاصله بین دکمه‌ها از هم باز نمی‌شود.
  • یک دامن مدادی که بخش بالای آن کمی تنگ تر و بخش پایین آن آزادتر باشد. این دامن‌ها به نام دامن‌های A-line شناخته می‌شوند و فرمی راحت برای راه رفتن و حرکت کردن دارند.

 

 

آخرین و مهمترین نکته‌ای لازم است پیش از انتخاب هر لباسی در نظر داشته باشید این است که به آنچه که خودتان دوست دارید بیش از هر قاعده و قانون دیگری توجه کنید. مهم نیست آنچه می‌پوشید غیرمعمول به نظر برسد یا پوشیدنش یک ریسک بزرگ محسوب شود، مهم این است که شما کدام لباس‌ها را ترجیح می‌دهید، داشته باشید.

لاین ویولتای مانگو این جاست تا به شما کمک کند بهترین‌ها را متناسب با فرم ویژه بدن خودتان انتخاب کنید، انتخاب‌های بیشتری داشته باشید و از خرید کردن لذت دوچندان ببرید.

برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین  برند زنانه مانگو و یک لاین برند زنانه مانگو و یک لاین

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *