توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون

[ad id='39844']

سیمرغ پلاس || آِیا سردار آزمون مواد مخدر مصرف می کند آیا این مجری برای اتهام خود مدرک قابل قبولی دارد آیا این مجری برای تهمت زدن به سردار آزمون از کسی یا جایی دستور گرفته است آیا زدن این اتهامات در ۵ ماه مانده به جام جهانی درست است  آیا صدا و سیما دیگر نمی خواهد این مجریان سرکش و یاقی خود را ادب کند

این سوالاتی است که ما هیچ جوابی برای آن نداریم اگر شما جوابی دارید ما را هم مطلع کنید

 

برای تماشای فیلم بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود فیلم

 

پس از آن که یک مجری تلویزیون، سردار آزمون، بازیکن تیم ملی فوتبال را به “گل” زدن متهم کرد، آزمون با انتشار این متن، پاسخ تندی به او داد و اتهام «دودی بودن» را رد کرد. حالا خبر منتشر شده که کار به شکایت از سوی فوتبالیست تیم ملی هم کشیده است.

 

توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران از برنامه ویدئو چک که از شبکه ورزش پخش می شود شکایت کرد. آزمون که این روزها در اردوی روبین کازان حضور دارد در این باره اظهار داشت: در این برنامه به من توهین شد و من هم از حقم نمی گذرم و از ویدئو چک شکایت مى کنم. امیدوارم برنامه هاى ورزشی رسانه ملى با دقت بیشتری تهیه شوند تا اینقدر راحت به ورزشکاران رشته های مختلف توهین نشود.

 برنامه تلویزیونی ویدیو چک که از شبکه ورزش پخش می‌شود به دلیل صحبت‌های چند روز قبل مجری خود علیه مهاجم تیم ملی کشورمان جنجال‌ساز شد. 

عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک در بخشی از این برنامه صحبت‌هایی علیه سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان مطرح کرد که با شکایت وی روبرو شد.در صحبت‌های  روا اشاره‌های غیر مستقیمی به استفاده مهاجم کشورمان از موارد مخدر شده بود و مجری برنامه، سردار آزمون را به استفاده از این موارد متهم کرده بود.

مهاجم کشورمان از این برنامه و مجری آن شکایت کرده است و قرار است آن را پیگیری کند.

توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون  توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون
[ad id='39844']

5 دیدگاه دربارهٔ «توهین وحشتناک عبدالله روا، مجری برنامه ویدیو چک به سردار آزمون»

  1. از خلوت ورزشکارها بعید نیس هرکاری..دیدم ک میگم.سردارم ک جوان و مث بقیه.بت نساز از اینا وقتی از خلوتشون خبر نداری

  2. واقعا متاسفم برای کسانی مثل این روا که برای قهرمانان کشورمان مثل سردار احترام قاعل نیستند
    سرادر ستاره است و ستاره میمونه😘

  3. واقعا متاسفم برای کسانی مثل این روا که برای قهرمانان کشورمان مثلرسردار احترام قاعل نیستند
    سرادر ستاره است و ستاره میمونه😘

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *