جذابترین سریال های آمریکایی سال ۲۰۱۸

[ad id='39844']

 

سریال های قدیمی پخش خواهد شد و البته سریال های جدیدی نیز معرفی خواهند گردید که اکنون تنها تاریخ نمایش تعدادی از آن ها مشخص شده است. در ادامه این مطلب می خواهیم سریال های جدیدی را به شما معرفی کنیم که همه دوستداران سریال های تلویزیونی منتظر تماشای آن ها در سال آینده میلادی هستند.

۱-  ۹-۱-۱′-شبکه فاکس- تاریخ پخش اولین قسمت: ۳ ژانویه

شبکه تلویزیونی فاکس سال جدید میلادی را با پخش یک سریال درام پزشکی جدید آغاز می کند که به بازگویی داستان های متنوع گروهی از بخش اورژانس یک بیمارستان می پردازد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این سریال منتشر نشده و همین اطلاعات بسیار کم نیز به اندازه کافی ما را به دیدن آن ترغیب نمی کند. اما وقتی در می یابید که بازیگرانی مانند کانی بریتون، پیتر کراوس و آنجلا باسه در این سریال بازی می کنند، نه گفتن به آن کار سختی خواهد بود.

۲-  آمریکن آیدل- شبکه ای بی سی- تاریخ پخش اولین قسمت: ۱۱ مارس

سریال ریالیتی شو «آمریکن آیدل» (American Idol) سال آینده بازخواهد گشت، یک سال بعد از این که اعلام گردید پخش آن به پایان رسیده است. مجری این برنامه نیز همچنان رایان سیکرست خواهد بود اما این سریال با آن چه که در گذشته دیده اید تفاوت های بسیاری دارد. این برنامه در شبکه ای جدید ساخته شده و سلبریتی های جدیدی از قبیل کیتی پری، لوک برایان و لیونل ریچی نقش داوران برنامه را ایفا خواهند کرد.

۳-  تصنیف باستر اسکروگز- شبکه نت فلیکس- تاریخ پخش اولین قسمت: نامشخص

کمپانی نت فلیکس وقتی ادعا کرد که با برادران کوئن برای نویسندگی و کارگردانی اولین سریال تلویزیونی خود با این کمپانی قرارداد امضا کرده اند بار دیگر سر و صدای زیادی به پا کرد. سریال «تصنیف باستر اسکروگز» (The Ballad of Buster Scruggs) یکی مینی سریال وسترن است که در آن تیم بلیک نلسون نقش یک هفت تیر کش افسانه ای را بازی خواهد کرد.

۴-  صاعقه سیاه- شبکه سی وی- تاریخ پخش اولین قسمت: ۱۶ ژانویه

در سال آینده یک ابرقهرمان دیگر به دنیای تلویزیونی دی سی اضافه خواهد شد. سریال «صاعقه سیاه» (Black Lightning) پنجمین سریال ابرقهرمانی این شبکه است. در این سریال یک پدر تنها (کرس ویلیامز) نقش مردی را بازی می کند که توانایی زیادی در کنترل کردن جریان الکتریسیته دارد.

۵-  قلعه سنگی- شبکه هولو- تاریخ پخش اولین قسمت: نامشخص

به نظر می رسد که سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را باید رنسانی استفن کینگی در سینمای هالیوود دانست که همچنان نیز ادامه خواهد داشت. داستان سریال «قلعه سنگی» (Castle Rock) نیز در شهری مشهور که از داستان های استفن کینگ نشآت گرفته است می گذرد و همانند داستان های کینگ به بررسی شخصیت های مختلف و درگیری های بین آن ها می پردازد.

۶-  شنل و خنجر مارول- شبکه فریفورم- تاریخ پخش اولین قسمت: نامشخص

به نظر می رسد که علاوه بر شبکه هولو، شبکه فریفورم نیز علاقه زیادی به وارد شدن به دنیای ابرقهرمانان مارول دارد. داستان سریال  «خنجر و شنل مارول» (Marvel’s Cloak & Dagger) داستان دو نوجوان خودسر و دارای قدرت های فراانسانی را روایت می کند. اولیویا هالت و آبری جوزف نقش این دو نوجوان را بازی می کنند که پس از اتفاقات یک شب سرنوشت ساز زندگی شان به هم گره می خورد.

۷-  اولین ها- شبکه هولو- تاریخ پخش اولین قسمت: نامشخص

در حالی که اطلاعات بسیار کمی در مورد سریال علمی تخیلی جدید شبکه هولو با عنوان «اولین ها» (The First) وجود دارد اما می دانیم که شان پن نقش اول این سریال را بازی خواهد کرد. داستان این سریال در مورد اولین کسانی است که برای سفر به مریخ در آینده ای نزدیک آماده می شوند.

۸- اسپین آف سریال آناتومی گری- شبکه ای بی سی- تاریخ پخش اولین قسمت: نیمه دوم سال ۲۰۱۸

سریال پرطرفدار «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy) در سال آینده میلادی نیز همچنان به خاطره سازی خود ادامه داده و اسپین آفی از آن پخش خواهد شد که به بررسی اتفاقاتی که برای یک گروه آتش نشان بی باک و جسور می افتد خواهد پرداخت.

۹- Grown-ish- شبکه فریفورم- تاریخ پخش اولین قسمت: ۳ ژانویه

سریال تلویزیونی خوش ساخت و پرطرفدار «Black-ish» از شبکه ای بی سی، اسپین آفی را در شبکه فریفورم دریافت خواهد کرد. این اسپین آف با نام «Grown-ish» و با بازی یارا شهیدی داستان دختری را روایت می کند که باید با مشکلاتی که در دانشگاه برای رخ می دهد و زندگی در تنهایی کنار بیاید.

۱۰- هیثرها- شبکه پارامونت نتوورک- تاریخ پخش اولین قسمت: مارس ۲۰۱۸

کمدی کالت کلاسیک سال ۱۹۸۸ با نام «هیثرها» (Heathers) بار دیگر در قالب یک سریال تلویزیونی بازخواهد گشت. گریس ویکتوریا کاکس و جیمز اکالی در این سریال نقش هایی که روزگاری بر عهده وینونا رایدر و کریستین اسلیتر بود را بر عهده خواهند گرفت و شخصیت های جدیدی در این سریال که در مورد دانش آموزان یک دبیرستان است نیز معرفی خواهند شد.

۱۱- گمشده در فضا- نت فلیکس- می ۲۰۱۸

قرار است سال آینده کمپانی نت فلیکس سریالی در ادامه سریالی محبوب با عنوان «گمشده در فضا» (Lost in Space) بسازد که در دهه ۶۰ قرن بیستم از شبکه سی بی اس پخش می شد. این سریال داستان خانواده رابینسون را روایت می کند که جزو اولین ساکنان فضا بوده و مشکلاتی برای آن ها پیش می آید. از بازیگران این بازسازی سریالی می توان به توبی استیونز، مالی پارکر و ایگناسیو سریچیو اشاره کرد.

۱۲- گذرگاه- شبکه فاکس- تاریخ پخش اولین قسمت: نامشخص

همواره شرایط برای پخش سریال های خون آشامی مهیاست و امیدواریم که سال آینده نیز سریال «گذرگاه» (The Passage) بتواند جای خود را در میان سریال های پرطرفدار شبکه فاکس پیدا کند. این سریال بر اساس یک رمان سه گانه پساآخرالزمانی و ترسناک نوشته جاستین کرونین ساخته شده که داستان آزمایش های خطرناک و سری دولت را روایت می کند که به تولید خون اشام ها منتهی می شود. در این سریال مارک پل گوسلار و سانیا سیدنی نقش یک مامور حکومتی و یک دختر جوان  را بازی می کنند که در تلاشند جلوی شیوع این بیماری خطرناک را بگیرند.

۱۳- روزان- شبکه ای بی سی- تاریخ پخش اولین قسمت: نیمه دوم سال ۲۰۱۸

به نظر می رسد که سریال «روزان» (Roseanne) اسپین اف یا ادامه سریال «خانه فولر» (Fuller House) باشد که بازیگرانی مانند روزان بار و جان گودمن در آن حضور خواهند داشت و بار دیگر داستان های خانواده کانر در دنیای مدرن به تصویر کشیده خواهد شد.

۱۴- برف شکن- شبکه تی ان تی- تاریخ پخش اولین قسمت: نامشخص

سریال «برف شکن» (Snowpiercer) نیز یکی دیگر از سریال هایی است که پس از ساخت یک فیلم موفق با همین عنوان در سال ۲۰۱۴، وارد دنیای تلویزیون می شود. هنوز مشخص نیست که داستان این سریال تا چه اندازه ای با فیلم مطابقت داشته باشد اما تنها چیزی که مشخص شده این است که داوید دیگز در ان ایفای نقش خواهد کرد.

۱۵-تایتان ها- سرویس استریمینگ دنیای دی سی- تاریخ پخش اولین قسمت: نامشخص

طرفداران دنیای کامیک های دی سی در سال ۲۰۱۸ باید منتظر قهرمانان جدیدی باشند. در سرویس استریمینگ دنیای دی سی در سال آینه یک لایو اکشن سریالی به نام «تایتان ها» (Titans) پخش خواهد شد که برنتون ثویتز در آن نقش رابین را بازی خواهد کرد.

۱۶- حل نشده- شبکه یو اس اَی- تاریخ پخش اولین قسمت: نامشخص

سریال «حل نشده» (Unsolved) سریالی است که هر قسمت از آن بر روی داستانی مستقل و جداگانه از اتفاقاتی که در دنیایی پر از جنایت و خیانت رخ می دهد تمرکز دارد. در این سریال به داستان مرگ شخصیت های مشهور دنیای موسیقی مانند بیگی اسمالز و توپاک شکور نیز پرداخته می شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *