معرفی سریال های ۲۰۱۸ شبکه سی دابلیو (CW) آمریکا

[ad id='39844']

زومجی شبکه تلویزیونی سی دابلیو (The CW Television Network) که در سال ۲۰۰۶ با سرمایه‌گذاری دو شرکت سی بی اس (CBS) و برادران وارنر (Warner Bros) تأسیس شد، در سال‌های اخیر با پخش مجموعه‌های پرطرفداری همچون فلش (The Flash)، سوپرنچرال (Supernatural)، خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries) و ارو (Arrow)، جایگاه مناسبی را در میان مخاطبان تلویزیونی برای خود دست و پا کرده است. این شبکه به‌تازگی به معرفی ۶ سریال در دست تولید خود پرداخته که به نوعی سلایق مختلف را در می‌گیرد و هر کدام پتانسیل تبدیل شدن به مجموعه‌ای پرطرفدار را دارند. نکته‌ی جالب توجه، حضور چهره‌هایی سرشناس همچون گرگ برلانتی در تولید درام فوتبالی اسپنسر (Spencer)، همچنین لارنس بندر در ریبوت سریال رازول (Roswell) و بن استیلر در مجموعه در تاریکی (In the Dark) است. قرار گرفتن شخصیت‌های زن در محوریت سه مجموعه The CW، یکی دیگر از نکات جالب تولیدات جدید این شبکه است. The CW به جز این شش مجموعه، ساخت سریال Supernatural این بار با شخصیت اصلی زن و همچنین ریبوت سریال افسون شده (Charmed) را نیز در دستور کار دارد.

 

گرگ برلانتی

ایده‌ی مجموعه سریال Spencer از زندگی فوتبالیست حرفه‌ای، اسپنسر پیسینگر الهام گرفته شده است که در تیم‌هایی نظیر نیویورک جاینتز، میامی دلفینز و نیویورک جتز سابقه‌ی بازی دارد. این سریال داستان یک نوجوان اهل ساوت سنترال لس آنجلس را روایت می‌کند که عضو تیم فوتبال آمریکایی دبیرستان بورلی هیلز است و رویای تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین ستارگان این رشته را در سر می‌پرورد. پیسینگر در حال حاضر ۲۹ ساله است.

آپریل بلر که نویسندگی سریال‌هایی نظیر حکومت (Reign)، رویدادنامه شانارا (The Shannara Chronicles) و فیلم مونته کارلو (Monte carlo) را در کارنامه دارد، فیلمنامه‌ی Spencer را نیز خواهد نوشت. ویل راجرز، فوتبالیست جنجال‌ساز آمریکایی با مشاوره‌ی دین مورک، تولید سریال را بر عهده خواهد داشت و گرگ برلانتی، تهیه‌کننده‌ی سرشناسی که به واسطه ساخت مجموعه‌هایی نظیر ارو، سوپرگرل (Supergirl) و فلش به شهرت رسیده است، به همراه همکار همیشگی خود، سارا شکتر و خود آپریل بلر، تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

 

اسپنسر پیسینگر

ایده‌ی داستانی سریال Roswell از یک حادثه‌ی واقعی در ژوئن سال ۱۹۴۷ در نیومکزیکو الهام گرفته شده است. در این حادثه، شیئی نقره‌ای با سرعت زیاد با زمین برخورد کرد و متلاشی شد. پس از این واقعه، پایگاه هوایی تحقیقاتی را آغاز کرد و در ابتدا این بحث مطرح شد که این شی، در حقیقت یک بشقاب پرنده است که حامل چند بیگانه‌ی فضایی بوده است. با این حال دولت فردای آن روز وارد عمل شد و ضمن تکذیب این مسئله، اعلام کرد که تنها یک بالون هواشناسی با زمین برخورد کرده است. با وجود این همچنان اصل ماجرا و ماهیت این شی، در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

اتفاقات سریال Roswell در سال ۱۹۹۹ و در شهر کوچک رازول در ایالت نیومکزیکو رخ می‌دهد. دختر نوجوانی به نام لیز پارکر در رستوران پدر و مادرش به‌عنوان پیشخدمت مشغول به کار است. در یکی از روزها، دو تن از مشتریان رستوران با هم درگیر می‌شوند و طی آن، لیز به صورت اتفاقی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد. پس از این اتفاق، یکی از همکلاسی‌های لیز با نام مکس ایوانز وارد عمل می‌شود و با قرار دادن دستش روی جراحت لیز، او را شفا می‌دهد. لیز پس از بازگشتش به زندگی، تحقیقاتی را درباره‌ی الکس انجام می‌دهد و متوجه می‌شود که سلول‌های او با سلول‌های سایر انسان‌ها متفاوت است. در واقع الکس به همراه خواهرش ایزابل و همینطور دوستشان مایکل، موجودات بیگانه‌ای هستند که توسط یک بشقاب پرنده در سال ۱۹۴۷ وارد زمین شده‌اند. در این میان، تعدادی از ماموران FBI و همچنین کلانتر شهر با نام جیم والنتی نیز به دنبال کشف این ماجرا هستند و الکس برای انجام ماموریتش که بازگشت به سیاره‌ی خود و باز پس‌گیری تاج و تخت از دشمن قدیمی‌اش است، باید از چشم این افراد پنهان بماند.

این سریال نیز همچون مجموعه‌ی اصلی خود که در فاصله‌ی بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ از شبکه The WB و UPN پخش شد، بر اساس مجموعه کتاب‌های Roswell High نوشته‌ی ملیندا متز ساخته می‌شود و بخش تلویزیونی کمپانی امبلین اینترتینمنت (Amblin Entertainment) متعلق به استیون اسپیلبرگ با همکاری کمپانی بندر براون پروداکشنز (Bender Brown Productions) متعلق به لارنس بندر و کوین براون، تحت نظارت کمپانی برادران وارنر تهیه‌کنندگی کار را بر عهده خواهند داشت. کارینا ادلی مک‌کنزی نیز که سابقه‌ی نویسندگی سریال موفق اصیل‌ها (The Originals) را در کارنامه دارد نگارش فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت.

 

شبکه The CW در پروژه‌ی دیگر خود تحت عنوان در تاریکی (In the Dark)، داستان زن نابینایی را روایت می‌کند که تنها شاهد قتل دوست مواد فروش خود به حساب می‌آید. او در ابتدا به اداره‌ی پلیس مراجعه می‌کند، ولی وقتی حرف‌هایش از طرف آنها نادیده گرفته می‌شود، تصمیم می‌گیرد تا به همراه سگ خود، شخصا به جستجوی قاتل بپردازد.

کورین کینگزبری، نویسنده سریال اتاق خبر (The Newsroom)، فیلمنامه‌نویس سریال In the Dark خواهد بود و استودیوهای تلویزیونی سی‌بی‌اس (CBS Television Studios) با همکاری شرکت رد ائور فیلمز (Red Hour Films) متعلق به بن استیلر، تولید کار را بر عهده خواهند داشت. استیلر، نیکی واینستاک و خود کورین کینگزبری نیز تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

 

بن استیلر

سریال پایان جهان همانگونه که می‌شناسیم (The End of the World as We Know It)، داستان یک سفینه‌ی فضایی حامل خطرناک‌ترین موجودات بیگانه است که در جنوب کالیفرنیا سقوط کرده و سرنشینان آن متواری می‌شوند. در این میان دو زن جوان مرموز که در قالبی عادی در یک پیتزا فروشی کار می‌کنند، توسط پلیس فضایی ماموریت می‌یابند تا موجودات فراری را بیابند و دستگیر کنند. این مجموعه بر اساس کتابی به همین نام نوشته‌ی ایوا ماری پالمر که در جولای ۲۰۱۲ منتشر شد ساخته خواهد شد.

پاتریک شوماکر و جاستین هالپرن که پیش از این در مجموعه‌هایی نظیر مزخرفاتی که پدرم می‌گوید ($#*! My Dad Says) و آی‌زامبی (iZombie) با یکدیگر همکاری داشته‌اند، فیلمنامه‌ی سریال The End of the World as We Know It را خواهند نوشت. کمپانی‌های اسوگادی پروداکشنز (Ehsugadee Productions)، اسپوندولی پروداکشنز (Spondoolie Productions) و الوی اینترتینمنت (Alloy Entertainment) با همکاری بخش تلویزیونی برادران وارنر، تولید مجموعه را بر عهده خواهند داشت و جینو جیرولامو (The Originals)، لسلی مورگنستاین (The Vampire Diaries)، دن اتریج (The Carrie Diaries)، دنیل استوکدایک (iZombie) و راب توماس (Veronica Mars) به همراه شوماکر و هالپرن تهیه‌کنندگان اجرایی کار خواهند بود.

CBS Television Studios با همکاری Keshet Studios برای خلق سریال اسکینی دیپ (Skinny Dip) برای شبکه The CW به سراغ اقتباس از کتابی به همین نام نوشته‌ی کارل هایزن رفته‌اند که در سال ۲۰۰۶ انتشار یافت. مردی به نام چاز پرون، وقتی به همسرش جوئی سوءظن پیدا می‌کند، تصمیم می‌گیرد به مناسبت سالگرد ازدواجشان، او را به یک سفر دریایی ببرد و در فرصتی مناسب وی را داخل آب بیندازد. چاز کار خود را به اتمام می‌رساند؛ غافل از اینکه جوئی نجات پیدا کرده است. جوئی نیز به جای رفتن پیش پلیس، تصمیم می‌گیرد همچنان خود را به مردن بزند و با کمک دوست جدید خود که یک مامور سابق پلیس است از چاز انتقام بگیرد.

گرت لنر و راسل فرند که پیش از این در مجموعه‌های رازول، دکتر هاوس (House) و بتل کریک (Battle Creek) با یکدیگر همکاری داشته‌اند، کار اقتباس فیلمنامه‌ی سریال Skinny Dip از کتاب کارل هایزن را بر عهده خواهند داشت. ریچل کاپلان (Manhattan Love Story)، پیتر تروت (Samantha Who)، الون اشترازمن (Parashat Ha-Shavua) و اوی نیر (Homeland) به همراه لنر و فرند، تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

 

گرت لنر و راسل فرند

سریال Playing Dead به‌عنوان آخرین مجموعه‌ی مد نظر شبکه The CW، داستان خانواده‌ای از هم گسیخته را در قالبی کمدی روایت خواهد کرد. رینا ممن و جاش ریمز، نویسندگان مجموعه معشوقه‌ها (Mistresses)، نگارش فیلمنامه‌ی Playing Dead را بر عهده خواهند داشت. CBS Television Studios با مشارکت اینتریگ اینترتینمنت (Intrigue Entertainment)، این مجموعه را تولید کرده و طارق جلیل (Operation Repo) و لوکاس کارتر (Intrusion) نیز به همراه ممن و ریمز تهیه‌کنندگان اجرایی کار خواهند بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *