متلک وحشتناک مرضیه برومند به مسیح علی نژاد و کمپین چهارشنبه های سفید

[ad id='39844']

 

این خانم «وِزوِزی» از زنان ما چه می‌خواهد؟

خبرگزاری فارس: من وقتی به اونگاه می‌کنم چندشم می‌شود! آخر این چه‌کاری است که از زن‌ها می‌خواهد؟ این چیزها کاررا بهترنمی‌کند هیچ، بدترهم می‌کند.
 
 
 
 
 در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
 
برومند: این خانم «وِزوِزی» از زنان ما چه می‌خواهد؟

مسیح علی نژاد کیست

معصومه علی‎نژاد قمی، معروف به مسیح علی‎نژاد در سال ۱۳۵۵ در بابل متولد شد. او روزنامه‎نگاری را از سال ۱۳۷۸ با روزنامه همبستگی آغاز کرد و بعد از آن با ایلنا همکاری کرد. از او در روزنامه‎های شرق، بهار، وقایع اتفاقیه، هم‎میهن و اعتماد ملی نیز نوشته‎هایی منتشر شده است. 
 
اقدام ‫‏مسیح علی نژاد‬ برای دزدی اسناد محرمانه مجلس شورای اسلامی (دوره هفتم مجلس که باعث اخراجش از مجلس شد) هنگامی که خبرنگار ایلنا بود علی‌نژاد را طعمه خوبی برای سرویس جاسوسی انگلیس قرار داد تا از وی جاسوسی خوب تربیت کند، لذا از همان زمان بود که وی به دام MI۶ افتاد و الحق مورد مناسبی برای این سرویس جاسوسی برای فعالیت علیه ‫‏ایران‬ بود.

” این طیف همچنین پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم و به‎ویژه در روزهای منتهی به ۱۸ تیر، از سوی رسانه‎های بدنام غربی (صدای آمریکا، رادیو فردا، بی‎بی‎سی، گویانیوز، روز نت، رادیو زمانه و…) به عرصه فعالیت فراخوانده شدند تا به تحریک بی‎هزینه برای آشوبگری بپردازند.“

علی‎نژاد سپس به‎ همراه عناصر افراطی و نفوذی مدعی اصلاح‎طلبی به آمریکا فرار کرد، و معرکه‎گیر تجمعات ۲۰-۳۰ نفره ضد انقلاب در شهرهای واشنگتن، نیویورک و بوستون شد. در این تجمعات عناصری نظیر محسن سازگارا، فاطمه حقیقت‎جو، علی افشاری، علی‎اکبر موسوی خوئینی، محمد تهوری، احمد باطبی، مسیح علی‎نژاد و… حضور پیدا می‎کنند و ضمن معرکه‎گیری تلاش می‎کنند تا خود را نزد طرف آمریکایی، فعال و به درد بخور! نشان دهند.

این طیف همچنین پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم و به‎ویژه در روزهای منتهی به ۱۸ تیر، از سوی رسانه‎های بدنام غربی (صدای آمریکا، رادیو فردا، بی‎بی‎سی، گویانیوز، روز نت، رادیو زمانه و…) به عرصه فعالیت فراخوانده شدند تا به تحریک بی‎هزینه برای آشوبگری بپردازند. این خبرنگار فراری نشریات زنجیره‎ای اصلاح‎طلب، اکنون در لندن اقامت دارد و با سایت جرس و …. همکاری می‎کند. 

شروع انحرافات جنسی مسیح علی نژاد 

مسیح علی نژاد با کامبیز فروهر دوست پسرش در نشستی که در وزارت امورخارجه آمریکا برگزار شد آشنا شدند. الن ایر هم در این نشست حضور داشت. دوستانشان حسن سربخشیان و پروانه فروهر، احمد باطبی و فریبا داوودی مهاجر همان جا یک پارتی می گیرند برای این آشنایی که عکس هایش در صفحه حسن سربخشیان هست. آنجا دوستانش مرتب می گویند که به انگلیس برنگرد همینجا ازدواج کن و مسیح می نویسد حالا که از شر قراردادهای رایج خلاص شدم شما ایرانی بازی در می آورید و گیر می دهید. ازدواج چهارچوبی است که عشق را ویران می کند ما می خواهیم عاشق بمانیم نه زن و شوهر.

وی که هم اکنون از اطلاق کلمه فاحشه برآشفته است خود شخصا به شرع مقدس اسلام و ازدواج شرعی اعتراض می نماید و آن را چارچوبی می داند که ویران کننده عشق دوست پسر و دوست دختری می باشد!

” علی نژاد در بهمن ۱۳۹۲ در دفاع از اقدام زشت سریع القلم که خود را مشاور روحانی می داند و در کنفرانس داووس کروات زده بود که با اعتراضات گسترده داخل کشور مواجه شده بود بر آمده است و به حجاب بانوان مومن ایرانی توهین می نماید و مدعی می شود که آنان از روی اجبار حجاب دارند! “

مخالفت علنی با حجاب

علی نژاد در بهمن ۱۳۹۲ در دفاع از اقدام زشت سریع القلم که خود را مشاور روحانی می داند و در کنفرانس داووس کروات زده بود که با اعتراضات گسترده داخل کشور نیز مواجه شده بود بر آمده است و به حجاب بانوان مومن ایرانی توهین می نماید و مدعی می شود که آنان از روی اجبار حجاب دارند! وی در اینباره می گوید: ” این دغدغه بزرگی است که هنوز در کشور ما خیلی ها یاد نگرفته اند یکی را به خاطر حق انتخاب پوشش، گزینش نکنند، انکار نکنند، خوار نکنند… به افتخار همه زنانی که پوشش اجباری را این همه سال تحمل کردند و هی پشت سر هم شنیدند حالا همه مشکلات حل شده مانده همین که شما روسری از سرت برداری…”

علی نژاد همچنین در مهر ماه ۱۳۹۰ در صفحه فیس بوک خود با انتشار کامنت توهین آمیزی نسبت به گزارش “زنانی که تنها به فکر ارضای شخصی خود هستند”  که در یکی از سایت های ایرانی منتشر شده بود، به کشف حجاب زنان فراری از ایران در رسانه های استعمار واکنش نشان داد و نوشت : این لینک را برای زنگ تفریح می گذارم اینجا بخوانید تا خستگی هایتان برطرف شود که چه بیماران و بیکارانی داریم در نظام مقدسِ جمهوری اسلامی با دو تار موی زن کن فیکون می شوند… 

” علی نژاد تا کی می خواهد همچون کبک سر بر زیر برف نماید و بگوید من پاک و طاهر هستم! آزادی یواشکی و برهنگی و عکس لختی گرفتن و در فیس بوک گذاشتن چه سنحیتی با اعتراضات وی و قصد شکایت از کسی که به وی لقب فاحشه داده است دارد! “
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *