معرفی کامل ارز دیجیتال تلگرام گرام (Gram)

[ad id='39844']

 

سایبربان : فایننشال تایمز مؤسسات معتبر «سیلیکون ولی» به سرمایه‌گذاری در تلگرام تمایل نشان داده‌اند. بر این اساس کمپانی هایی از قبیل Kleiner Perkins Caufield & Byers از نخستین سرمایه‌گذاران گوگل و آمازون؛ Benchmark با سابقه پشتیبانی از اوبر و توییتر و موسسه Sequoia Capital از نخستین حامیان اپل و گوگل،  ۲۰ میلیون دلار در تلگرام سرمایه‌گذاری خواهند کرد.
تلگرام که مدعی شده ماهانه ۱۷۰ میلیون کاربر فعال دارد به دنبال عرضه اولیه ۱٫۲ میلیارد دلار ارز مجازی است و در این گزارش مدعی شده که مؤسسات مذکور برای پشتیبانی از این استارتاپ ارزهای مجازی را خریداری خواهند کرد
تلگرام از این سرمایه برای طراحی پلتفرم مبتنی بر بلاک چین استفاده می کند که امکان ارائه سرویس های غیرمتمرکز و ایمن را فراهم می کند.
اپلیکیشن های پیام‌رسانی که محتوا را رمزنگاری کرده و هویت کاربران را پنهان می کنند به گزینه مورد علاقه سرمایه گذاران ارزهای مجازی تبدیل شده اند و کمپانی های توسعه دهنده نیز به دنبال استفاده از این پتانسیل و عرضه ارزهای خود هستند. 
بیزینیس اینسایدر اخیرا اعلام کرده بود که اعضای کانال تلگرام یکی از مراکز عرضه اولیه سکه به شدت در حال افزایش است و همین مساله نشان دهنده نقش کلیدی این اپلیکیشن در توسعه کسب و کار پول های مجازی است.
از سوی دیگر همین پتانسیل باعث شده کلاه‌برداران برای دست‌کاری تصنعی قیمت ارزهای مجازی کمتر شناخته‌شده از این پلتفرم سوءاستفاده کنند.
چالش‌های این اپلیکیشن محبوب به کلاه‌برداری ارزهای مجاز نخست وزیر بریتانیا ی ختم نمی شود و در سال‌های اخیر به‌صورت گسترده توسط تروریست های داعش نیز مورد استفاده قرار گرفته که انتقادات گسترده ای از آن را به دنبال داشته است، برای مثال «ترزا می»، نخست وزیر بریتانیا در هفته اخیر به‌صورت آشکارا تلگرام را «خانه جنایتکاران و تروریست ها» خطاب کرده بود.
با این حال پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام در سال ۲۰۱۵ و اوج این انتقادات اعلام کرد که حفظ حریم خصوصی از همه چیز از جمله ترس از تروریست ها مهم تر است.
[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *