دلیل اکران نشدن فیلم پشت ابرها مجید مجیدی در چهارشنبه ۲ اسفند

[ad id='39844']

دلیل اکران نشدن فیلم پشت ابرها مجید مجیدی در چهارشنبه ۲ اسفند

اکران فیلم تازه مجید مجیدی با عنوان «پشت ابرها» که یک بار به دلیل مشکلات فنی از ۲۵ بهمن به دوم اسفند موکول شده بود، بار دیگر به تعویق افتاد.

به گزارش سینماروزان دست اندرکاران پخش این فیلم اعلام کرده اند به دلیل آماده نبودن نسخه دوبله، فیلم «پشت ابرها» تا پایان امسال اکران نخواهد شد.

فارغ از عدم اقبال به پیش خرید اینترنتی بلیتهای «پشت ابرها» که ممکن است دودلی در اکران آن را نزد دست اندرکاران ایجاد کرده باشد طبق روال قبلی آیین نامه شورای صنفی نمایش انصراف از اکران در عین ثبت قرارداد با تأخیری شش ماهه در اکران مواجه خواهد شد.

آیا با فیلم «پشت ابرها» هم مطابق با همین روال برخورد خواهد شد و این فیلم تا شش ماه آینده از اکران محروم خواهد شد یا آن که به عنوان یکی از گزینه های اکران نوروزی روی پرده خواهد رفت؟

عدم اقبال مخاطبان به پیش خرید اینترنتی «پشت ابرها» و تعویق اکران آن در شرایطی رخ داده که دست اندرکاران پخش، اکرانی مردمی با حضور محمدرضا گلزار که کمترین ربطی به فیلم ندارد ترتیب داده بودند تا مخاطبان را تهییج کنند به تماشای فیلم؛ اقدامی که گویا چندان مثمرثمر نبود و در نهایت شور لازم برای اکران فیلم در این مقطع را ایجاد نکرد.

نقد سینما هم گزارش داد: ««آن سوى ابرها» به رغم حضور محمدرضا گلزار در اکران مردمی، پیش‌فروش ناامیدکننده‌ای در سینماتیکت داشت.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *