سری دیوی بازیگر زن هندی در ۵۵ سالگی درگذشت

[ad id='39844']

 

کافه سینما-سرویس سینمای جهان: سری‌دوی، هنرپیشه نامدار هندی، به ناگاه در ۵۵ سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت. او برای شرکت در یک مراسم عروسی در دبی به سر می‌برد و همسر و فرزندش همراهش بودند. به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، سری‌دوی “خدا گواه” را با آمیتاب باچان بازی کرده بود. او همچنین در سال‌های اخیر، با English Vinglish، یک کمدی درام خانوادگی را با موفقیت راهی سالن‌های سینما کرده بود. [یکی از کاربران کافه سینما از طریق کانال ارتباطی مستقیم کافه سینما در تلگرام @caffecinema_shoma این نکته را اضافه کرد که شوهرش بانی کاپور بود که دو فرزند هم دارن و شما به اشتباه نوشتین دوست پسرش. ایشون کارگردان بنام و همسر دوم سری دوی بودن و در سال ١٩٩۶ ازدواج کردن و دو دختر دارن.]

همچنین یکی دیگر از علاقه‌مندان سینمای هند، در خبری که به نقل از کانال هواداران ایرانی سلمان خان، از طریق همین نشانی برای ما ارسال کرده، آورده است:

‍ (https://attach.fahares.com/Q0OVsAQSJB2hdzFn2DLM3g==) با توجه به آخرین خبر های منتشر شده سری دیوی فوق ستاره و یکی از اسطوره های تاریخ سینمای هند در سن ۵۵ سالگی بر اثر ایست قلبی در دبی درگذشت!

بدون شک او یکی از بزرگترین ستاره های سینمای هند بود و همیشه نیز به عنوان بخشی بزرگ و فراموش نشدنی این سینما باقی خواهد ماند و خبر مرگ او باعث نگرانی و شوکه شدن همه طرفداران بالیوود شد.

انگار همین چند روز پیش بود که سلمان در جشنواره زی سین آواردز او را “”ستاره هزاره ” نامید و گفت :

” امیر خان , شاهرخ خان , آکشی کومار , ریتیک روشن و من همگی فیلمای زیادی را بازی کردیم . امیر شاید حدود ۵۰ فیلم بازی کرده باشه و وقت بیشتری داره چون سالی فقط یک فیلم انجام میده , شاهرخ شاید بیش از ۱۰۰ فیلم بازی کرده باشه و با همدیگه شاید همگی ۲۵۰ تا ۲۷۵ تا فیلم بازی کرده باشیم اما یک اسطوره در سینمای ما هست که فردی بسیار با استعداد, متمرکز , زیبا, سخت کوش و حرفه ای هست که از زمان بچگی و شروع بازیگری تا به حال حدود ۳۰۰فیلم بازی کرده …عملکرد و کارنامه بازیگری ما حتی نمیتونه در برابر این اسطوره مقایسه بشه و او کسی نیست به جز سری دیوی”

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *