درخشش طارمی در لیگ فوتبال قطر و باشگاه الغرافه

[ad id='39844']

 

ورزش سه: مسابقات هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر امشب با انجام دو مسابقه بین هر چهار نماینده آسیایی این کشور پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین آنها تیم الغرافه در حضور ثابت مهدی طارمی از ساعت ۲۰:۴۰ امشب در ورزشگاه خانگی ثانی بن جاسم مقابل الریان قرار گرفت.

مهدی طارمی که هفته گذشته مقابل المرخیه برای تیمش پنالتی گرفته بود، امشب هم برابر الریان مجددا این کار را تکرار کرد تا وسلی اسنایدر نخستین گل الغرافه را در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

عبدالعزیز حاتم در دقیقه ۲۲ روی پاس اسنایدر دومین گل الغرافه را به ثمر رساند، اما برتری این تیم همچنان ادامه داشت و بعد از این گل، مهدی طارمی زمینه‌ساز فرصت جدی تیمش شد تا سومین گل را با شوت فنی اسنایدر در دقیقه ۲۵ بزنند.

عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۲۷ یکی از گل‌های خورده الریان را جبران کرد ولی با شروع نیمه دوم مجددا یاران طارمی سوار بر بازی شدند و توانستند در دقیقه ۵۴ روی ارسال کرنر اسنایدری که دو گل زده و یک پاس گل داده بود، با ضربه سر دیگو آمادو گلزنی کنند تا خیال‌شان بابت برد خانگی راحت‌تر شود.

الغرافه با حفظ برتری و نمایش بهترش نسبت به الریان توانست در دقیقه ۶۲ روی پاس بلند بدون نقص اسنایدر به پشت مدافعان الریان و ضربه چیپ استثنایی مهدی طارمی از فاصله حدودا ۲۵ متری به گل پنجم برسد تا شب درخشان و بازی خوب ستاره ایرانی این تیم هم با گلزنی تکمیل شود.

یاران طارمی در دقیقه ۹۰ یک گل دیگر توسط مؤید حسن به ثمر رساندند تا با نتیجه فوق‌العاده ۶ بر یک الریان رده سومی را شکست دهند و با ۲۶ امتیاز موقتا به رده پنجم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کنند.

طارمی در ۵ بازی اخیر الغرافه نمایش درخشانی ارائه کرده است؛ او بعد از گلزنی مقابل الجزیره امارات در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، یک گل برابر الخریطیات در لیگ ستارگان به ثمر رساند، ۲ گل برابر تراکتورسازی در بازی آسیایی زد و زمینه‌ساز یک گل به خودی نماینده ایران هم شد، هفته قبل برابر المرخیه یک پنالتی گرفت و امشب هم با یک گل و گرفتن یک پنالتی دیگر به بازی‌های تماشایی خود در تیم جدیدش ادامه داد.

الغرافه دوشنبه شب هفته آینده در سومین بازی لیگ قهرمانان آسیا میزبان الاهلی عربستان است و الریان قطر هم باید در عربستان باید به مصاف الهلال برود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *