معرفی و نقد فیلم مارموز کمال تبریزی با بازی حامد بهداد

[ad id='39844']

فیلم مارموز کمال تبریزی

این پست بروز رسانی می شود

زومجی – جدیدترین فیلم کمال تبریزی با پایان مراحل فیلم‌برداری در مرحله پس از تولید قرار دارد. این فیلم با نام خودسر ساخته شده است، اما به تازگی نام این فیلم تغییر کرده است. اسم فیلم جدید کمال تبریزی «مارموز» خواهد بود؛ شباهت نام این فیلم با ساخته‌ی جنجالی تبریزی یعنی «مارمولک» نکته‌ای قابل توجه است. باتوجه به موضوع ملتهب و سیاسی فیلم مارموز، می‌توان یک اکران شلوغ و پر سر و صدا را برای جدیدترین ساخته‌ی تبریزی پیش‌بینی کرد. در حال حاضر فیلم «مارموز» در مراحل پایانی تدوین قرار دارد؛ مسئولیت تدوین این فیلم هم بر عهده‌ی سهراب خسروی است. همچنین صداگذاری این فیلم برعهده‌ی بهمن اردلان است و گروه بمرانی وظیفه ساخت موسیقی آن را به دوش می‌کشد. فیلم مارموز قرار است تا ابتدای سال آینده آماده‌ی اکران و در جشنواره فیلم فجر بین الملل اولین نمایش خود را تجربه کند. این فیلم در تهران و ترکیه فیلم‌برداری شده است.

آنطور که پیداست فیلم مارموز روایت‌گر زندگی فردی به نام قدرت خواهد بود که سودای رسیدن به قدرت را دارد. در این فیلم بازیگرانی چون حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی، مانی حقیقی، محمد بحرانی و بهزاد قدیانلو حضور خواهند داشت. تهیه کننده‌گی این فیلم بر عهده‌ی جواد نوروز بیگی خواهد بود.

کمال تبریزی پیش از این سابقه کارگردنی فیلم‌هایی مانند از رییس جمهور پاداش نگیرید، مارمولک، همیشه پای یک زن در میان است، طبقه حساس و یک تکه نان را در کارنامه‌اش دارد. او یکی از مهم‌ترین کارگردانان ایرانی به شمار می‌رود که بیشتر اوقات در فیلم‌هایش به مسائل مهم اجتماعی می‌پردازد.

فیلم مارموز کمال تبریزی فیلم مارموز کمال تبریزی  فیلم مارموز کمال تبریزی  فیلم مارموز کمال تبریزی  فیلم مارموز کمال تبریزی  فیلم مارموز کمال تبریزی  فیلم مارموز کمال تبریزی فیلم مارموز کمال تبریزی  فیلم مارموز کمال تبریزی  فیلم مارموز کمال تبریزی

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *